Lanene haljine po 2000 eura, kombinezoni po 1500, bluze po tisuću... I dalje se prodaju kao ludi! Što to ima tako magično u australskom brendu Zimmermann, koji je prije nekoliko godina donio svjesnu odluku kako će riskirati i udvostručiti cijene pa što bude. I uspjelo im je. Njihova priča započinje početkom 90-tih, kad su osnovale modni brend i nazvale ga prema vlastitom imenu - Australke Nicky i Simone Zimmermann s godinama su izgradile jedan od najvećih svjetskih brendova za stylish odmor. Kreacije imaju statusni simbol na modnoj pozornici za ležerne trenutke te su postale prepoznatljive, nježni materijali, lagani tonovi i vrlo atraktivni detalji na badićima, haljinama, tunikama... Priča započinje nakon diplome jedne od sestara.
Nicky Zimmerman završila je vrlo cijenjenu školu dizajna u East Sydneyu 1990. te ubrzo nakon diplome počela izrađivati odjeću u garaži njihovih roditelja, da bi je vikendom prodavala na obližnjem placu odjeće. Zahvaljujući kontaktu sa stvarnim ženama, Nicky je shvatila što zapravo one žele te je pročistila estetiku dizajna, uvidjela je kako pomiriti njezine ideje i ono što publika želi. Istina da je to bilo drugo vrijeme, no ona je otkrila nišu – stylish odjeća za odmor. U to vrijeme nije još bilo scene resort i cruise kolekcija.
Uskoro ju je objavio australski Vogue i narudžbe su krenule te joj se otvorila mogućnost da otvori prvi mali dućan u australskom gradiću Darlinghurst. U tom trenutku poslu se pridružuje sestra Simone, nakon čega kreće nova, ozbiljnija etapa. Nicky je za medije više puta komentirala kako je Simone ona koja joj je uvijek bila glas razuma te da nikad ne bi mogla uspjeti bez nje.
Linija Zimmerman započela je kao odjeća, no ubrzo su dodale i kupaće kostime. Naime, Pokazalo se da je to bio komercijalno pametan potez, jer su se ubrzo pozicionirale tamo gdje su danas – elegantna, stylish, chic i posebna linija koja je namijenjena odmoru i slobodnim trenucima.
Danas brend ima brojne butike u Australiji, ali i na Beverly Hillsu, u New Yorku i Londonu. Osim toga, njihov dizajn prodaje se u robnim kućama kao što su Barneys New York, Saks Fifth Avenue, Bloomingdales, Harrods, Harvey Nichols, David Jones... No, tu su i brojni manji butici diljem svijeta, a dostupni su i kod nas. U Hrvatskoj Zimmerman drži Barbara Bolf, vlasnica butika Belle Epoque. Kreacije su dostupne na njezinom online shopu, ali i u nekoliko butika na moru, u sklopu hotela.
- Zimmermann u našim Belle Époque trgovinama držimo od 2020. godine. Kako su naše trgovine locirane u prekrasnim hotelima s pet zvjezdica na Lošinju, Rovinju i Dubrovniku, Zimmermann je bio logičan izbor jer se radi o brendu koji je jedan od sinonima za Vacation wear/Resorwear. Zimmermann donosi dašak luksuza i neusporedivu eleganciju koja savršeno odgovara našim kupcima koji traže nešto jedinstveno i sofisticirano. Odjeća je ženstvena, puna detalja i uvijek u skladu s najnovijim trendovima, što ih čini omiljenim među ženama koje žele istaknuti svoj stil - navodi Barbara.
Smatra da rast popularnosti Zimmermanna nije iznenađenje, jer stalno nude nešto novo i svježe, zadržavajući pri tome svoju prepoznatljivu kvalitetu i estetiku.
- To je brand koji ne samo da prati modne trendove, već ih i kreira, čime inspirira naše kupce da budu hrabri u izražavanju svog osobnog stila - zaključuje Barbara.
Zimmerman je lako prepoznati, s godinama se profilirao kao vrlo stylish brend, jedan je to od onih koji su i pokrenuli tu nišu lijepe, elegantne i vrlo kvalitetne odjeće za odmor. Sofisticirana ženstvenost, kvalitetan tekstill, skladne kombinacije boja i delikatni originalni printevi njihovi su aduti.