Glumica Anya Taylor-Joy predstavlja novu dramatičnu modnu ikonu Furiosu u stilu 'kraja svijeta'. Dinamika, dramatika i moć njezini su modni elementi, predlaže poznata autorica kostima Jenny Beavan, ujedno jedna od idejnih kraljica holivudske kostimografije. Beavan je osmislila je niz vizualnih identita slavnih filmskih likova, među njima i za Mad Max: Fury Road iz 2015., Howards End, King's Speech, Gosford Park, Cruella... 73-godišnja Britanka specifična je i po tome što odlično poznaje posvijesni kostim, odnosno radila je na niz projekata koji se tiču nekog prošlog razdoblja. Sada je hvaljena za rad na 'Furiosi', gdje je od Anne Taylor Joy napravila ikonu apokaliptične mode. Odjenula je i Charlize Theron za prošli Mad Max, iz 2015., za istu ulogu.
Četvrti film u postapokaliptičnoj franšizi redatelja Georgea Millera, donio joj je drugu nagradu Akademije. A Cruella, filmska adaptacija o podrijetlu Cruelle de Vil iz 70-ih, slijedila je nakon toga, zajedno s još jednim Oscarom. Dakle, tri zlatna kipića plus 4 BAFTA nagrade, dva Emyja i Olivier nagrada. Dobila je i titule OBE ( britanski viteški red The Most Excellent Order of the British Empire) te RDI (britanski Royal Designer for Industry').
Kostimi su dio narativa filma, oni gledatelja uvode u priču. Iako je Mad Max vizualno i konceptualno snažan film koji se zapravo vrti oko raznih vozila, kamiona i motora, kostimi su jednako moćni i impresivni. Lanci, detalji, kopče, metalne stukture zamijenile su nakit, tijelo je ovdje ukrašeno poput neke mašine ili stroja, odjeća naglašava emotivnu strukturu borbe.
Apokaliptično se odijevanje zapravo ne može nazvati modom, kakvu doživljavamo svakodnevno, više je to 'krpanje' stila jer – u takvo vrijeme nosiš ono što stigneš, moraš, da se zaštitiš. Zato kostimi u filmu zapravo imaju taj moment omotavanja, tonovi su smeđi, gotovo prljavi, osjećaj snalaženja se vidi u niz outfita.
Furiosa ima i mehaničku ruku, koja daje na dramatičnosti, a od stilova tu su očite i kožnate trake te općenito utjecaj rokerskog stila. Poanta outfita je da izgleda moćno, ne samo dramatično i 'nosi to što imaš'. A to se radi elementima koji će u kolektivnoj svijesti izazvati osjećaj frajerskog, hrabrog stila – kožnjak i njegove varijacije tu su idealni, sve to čini estetiku filma. I zato se ona u kostimu može brzo gibati, jer borba je stalna.
Sjetimo se i Tine Turner u originalu, njezina je moćna ikona imala jaka ramena, danas su ona nešto smirenija jer kostimografija ipak prati i trendove. Kostim nije samo replika nekog doba ili nečija apsolutna izmišljotina, već je ona maštovita, inovativna i ovisna o vremenu u kojemu se predstavlja.
Furiosa nas vodi u dramatičan svijet avanture, a odijevanje je tu da je napravi snažnom, slobodnom, uz nezaobilaznu šminku i crno sjenilo koje joj prekriva čelo. Sve je to dio vizualnog identiteta filma, vizualne komunikacije koja nas vodi u taj snažan svijet filma u koji uranjamo u potpunosti.
No, snažan modni izričaj dešava se i izvan ekrana, na crvenom tepihu. Sve je to dio njezine modne avanture, stoga Anya nosi fantastične kostime za promociju filma. Paco Rabanne je jedan od autora koji su potpisali retrofuturizam, savršeni odabir za prigodu – stilist Ryan Hastings radi odličan posao. Odjenula je haljinu od metala sa šiljcima, koji je Rabanne potpisao 1996. godine.
Fenomenalna je i Balmain haljina, srebrna, tijelo djeluje kao da je u metalnom odljevu. Uz, kao kontrast, cvijeće no i ono je metalno, kako ženstvenost ipak ne bi previše došla do izražaja.
Anya zapravo ima taj jedan 'out of this world' izgled sama po sebi (oduševljenost je započela njezinom ulogom u 'Daminom gambitu') te joj ti metalik, strukturirani, konceptualni i skulpturalni kostimi stoje fantastično. Priča ima nastavak i izvan kina, vizualni i stilski izričaj donose nove etape te se nastavljaju svakim njezinim izlaskom pred kamere.