Anthony Avangard lansirao svoju prvu kampanju

FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR FOTO: PR
Mladi hrvatski dizajner Antun Aščić predstavio je svoju prvu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2016...
Vidi originalni članak

Jedan od najtalentiranijh hrvatskih mladih dizajnera Antun Aščić, koji stoji iza brenda Anthony Avangard lansirao je svoju prvu kamanju za  kolekciju  „Oxygen “ za  sezonu proljeće/ljeto 2016 koja je predstavljena na netom završenom Schwarzkopf Cro A Porteru.

Anthony je inspiraciju pronašao u  sportu i događajima kao što je Univerzijada 1987 što cijeloj kolekciji daje retro prizvuk. Dobiveni  rezultat je spoj plivača, skejtera i nogometaša. Kroz kolekciju su provučene i neke druge inspiracije kao što su sloboda, autobiografija, degradacija, bunt i navijači iz predgrađa koje su pomiješane sa šarmom, humorom i ironijom.

Kombinacijom dezena  naglašava humor dok grafičkim motivma aludira na ironiju. Kolekcija je bazirana na pamučnim materijalima, mrežicama, muslinu i eko koži. Krojevi su jednostavni i sportski, a udobnost  je na prvom mjestu. Perfektno izrađeni ruksaci i zanimljive čarape samo su dio iz kolekcije koji osvajaju na prvu. U suradnji s njemačkim brendm Endurer nastali su i dizajnerski longboardovi koji su zaokružili priču ovog mladog dizajnera.

Za odlične analogne fotografije zaslužna je Vlatka Fuego,  make up  potpisuje Karla Zelić, a zaštitna lica  su Kris Čaćić, Patrik Cvetko (AK Models), Rikard Škegro (AK Models), Oliver Vučković (Sonic Models) i Dario  Dunaj.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".