Minimalistički 'Juno', brend nakita koji je 2016. godine osnovala Anita Dujić Broadfoot, postao je hit među ljubiteljicama domaćih kreacija s pomakom. Naime, Anita se vodi pravilom manje je više, stoga su njezini ukrasi vrlo decentni, a opet svaki komad ima neku specifičnost. Zanimljiva foto-priča na povrću, nastala povodom jesenske kolekcije, predstavlja njezine nove kreacije.
- Godinama se slatkovodni biseri pojavljuju u našim kolekcijama, pa smo ih zadržali i ove sezone, ali u različitim varijantama i oblicima. Novitet je uvođenje žada, koji smo po prvi put koristili i implementirali u ogrlicu u kojoj smo se poigrali proporcijama - navela je Anita.
Taj divan žad, poludragi kamen, poznat je po harmoničnom karakteru te je neodoljivi simbol mira i ljubavi, a povezuje nebo, zemlju i čovjeka.
- Vođen krilaticom 'manje je više', Juno nakit odiše jednostavnošću koja usmjerava pažnju na suštinu ljepote, oslobođenu suvišnih detalja. Njegova bezvremenska estetika savršeno se uklapa u svaki stil, čineći ga lako nosivim u različitim prilikama - objavila je Anita.
Svaka nova kolekcija donosi osvježavajuće elemente, no u fokusu su konstantno minimalizam i suptilna elegancija nekog detalja. Stoga, čak i biseri imaju taj nepravilni, životni karakter koji stilu daje dinamiku.
Juno Basic kolekcija za jesen/zimu 2025. godine ponovno donosi komade u srebru i pozlati, uz bisere i poludrago kamenje, dok uskoro stižu i noviteti u luksuznoj Juno CHI liniji.
Pogledajte u galeriji stil Kamale Harris
Ta je linija izrađena od zlata, dijamanata i dragog kamenja. Strast prema detaljima ovdje je očita i u kombinaciji tih materijala.
Svaki komad nosi eleganciju i jedinstvenost, stvarajući spoj sofisticiranosti i suvremenosti, zaključila je Anita.