Poznata hrvatska dizajnerica Ana Maria Ricov snimila je kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2016. koja se upravo nalazi u prodaji. Prepoznatljiva po vrhunskom kroju i istančanoj modnoj estetici i ovoga puta dizajnerica naglasak stavlja na slojevitost forme. Kolekcijom koju je prikazala na prošlom tjednu mode BIPA FASHION.HR, mlada je dizajnerica oduševila modnu kritiku i još jednom pokazala svoje umijeće u izradi odjevnih predmeta i igri materijala i forme. Ana Maria Ricov kreira za žene koje vole minimalizam i funkcionalnost te kojima je bitan osjećaj slobode i nesputanosti. „Kroz kolekciju istražujem slojevitu formu s krojnim dijelovima u obliku kvadrata i trapeza.
Odjeću karakterizira jednostavna i čista forma te je dominantna slojevitost. Odjevni predmeti teže A formi. Prisutni su prorezi, metalni zatvarači, kontrasti. Kroz kolekciju se provlače geometrijski uzorci bazirani na odnosima linija, dobiveni našivanjem kožnih traka. Koristila sam transparentne tkanine, koje u kombinaciji s gustim, neprozirnim tkaninama stvaraju efekt dinamičnosti. Paletu boja čine crna, pješčani tonovi, crvena te bijela. Tkanine koje prevladavaju kolekcijom su pamuk, viskoza, svila, koža i gumirani materijali.“, izjavila je Ana Maria Ricov.
Prepoznatljiva i pročišćena estetika koja prožima njezinu odjeću, prisutna je i u AMR kampanjama, a ovo je već treća sezona uspješne suradnje s mladim talentiranim fotografom Jurom Perišićem, koja je rezultirala prepoznatljivim vizualnim identitetom.