Ana je napravila genijalan roadtrip po Americi, a u njemu smo uživali i mi kroz njezine prekrasne fotografije

Već prvi prvom pogledu na Instagram profil Ane Kutije, zaljubit ćete se u divne boje, motive i priče koje Ana donosi sa svakog svojeg putovanja.
Vidi originalni članak

Ana Kutija dolazi iz Dubrovnika, a u njezine fotografije na Instagramu zaljubili smo se na prvu. Ana je 26-godišnjakinja koja završava studij ruskog i francuskog jezika u Zadru i trenutačno je u procesu pisanja diplomskih radova:

Kad nemam inspiracije za njih, volim uzeti svoj Canon u ruke i fotografirati sve što mi se učini oku zanimljivim. Osim toga, volim i putovati, otkrivati novu glazbu, čitati, i naravno, nigdje bez Netflixa. Putovanja sam otkrila kad sam krenula studirati. Imala sam tu sreću što sam upoznala divne ljude koji su uvijek bili za i najkraća putovanja te mi pokazali kako putovati uopće nije nemoguće kao što se to meni do tada činilo. A jednom kad sam krenula, više nisam stala. Sa svakim novim putovanjem želja mi samo još više raste.

Proputovala je veći dio Europe - od metropola poput Londona, Berlina, Amsterdama i Pariza pa sve do nekih, možda manje turistički razvikanih mjesta na Balkanu, a dašak azijske kulture osjetila je u Turskoj. Velika joj je želja Portugal, kojem se nada, kao i sjeverne europske države. Ipak, dugo je sanjala da krene izvan Europe, a prvo je na red došla Sjeverna Amerika:

Budući da sam pri kraju studiranja, htjela sam iskoristiti priliku za Work&Travel program dok još mogu. Tri mjeseca sam radila u Glen Arboru, malenom gradu na jezeru Michigan u istoimenoj državi. Iako ljeta nisam imala jer su kod njih temperature dosta niže i jer sam pokušavala uskladiti dva posla, super sam se provela, upoznala divne ljude i stekla dosta novog iskustva, kako radnog tako i životnog. Najviše sam se ipak veselila putovanju koje me čekalo u 9. mjesecu. Imala sam isplaniranih mjesec dana pred sobom. Prijateljica Maris i ja smo letjele iz Traverse Cityja u San Francisco i tamo se našle s Ninom koja je doletjela iz Hrvatske kako bi s nama odradila roadtrip. Par smo dana provele uživajući u gradu, a zatim unajmile auto i krenule uz obalu Tihog oceana.

U planu im je bilo uživanje u vožnji sunčanom Kalifornijom, u prekrasnim pogledima i divljim plažama. Ana kaže da im je automobil bio najbolja odluka jer su mogle stati gdjegod su htjele kako bi sve dodatno doživjele. Tako su obišle prekrasan Big Sur, Carmel-by-the-Sea, Avila Beach i Pismo Beach, a nakon toga krenule su prema unutrašnjosti:

Htjele smo pustinju i nacionalne parkove. Budući da sama Kalifornija i susjedne države pružaju toliko toga za vidjeti, ni ovih mjesec dana nam nije bilo dovoljno za sve, tako da smo se ovaj put odlučile za Death Valley, Grand Canyon i Joshua Tree. Nismo požalile. Za svaki park smo imale po par dana za obilazak. Toliko su ogromni da nam ni to nije bilo dovoljno za sve vidjeti jer svaki novi “point” pruža totalno drugačiji pogled od prethodnog. Ipak, uspjele smo osjetiti vrućinu pijeska Death Valleyja na kojem ne možeš stajati od žarenja pod stopalima, odraditi hike od tri sata u Grand Canyonu do Ooh Aah pointa, provozati se među gigantskim jukama parka Joshua Tree. A kako bi malo razbile monotoniju obilaženja nacionalnih parkova, svratile smo na dva dana u neponovljivi Las Vegas.

Upravo se tada održavao festival u samom centru grada - Life is Beautiful, gdje su uspjele uživo slušati najdraže bendove, a i doživjeti atmosferu svjetskog festivala. Nakon viđenih parkova i pustinja, uputile su se nazad prema oceanu. Kratko su se zaustavile i u Palm Springsu koji je idealan za Instagram fotografije sa svojim bijelim, niskim kućama, vratama u boji i fotogeničnim palmama.

Polako se bližio i kraj roadtripa, a završile su ga u Los Angelesu, u kojem su provele tjedan dana. Obišle su najljepše plaže grada: Venice Beach, Santu Monicu, Malibu i El Matador.

Ana kaže da je svaka poseban na svoj način i, prema njezinom mišljenju, one su jedino što vrijedi vidjeti u samom Los Angelesu. Nakon roadtripa, došao je red na New York, kojeg Ana opisuje kao totalnu suprotnost svega što su dotad vidjele:

Punih osam dana smo imale za njegov obilazak. Uspjele smo vidjeti sva turistička mjesta, a i ona manje poznata te upiti grad i njegovu atmosferu, što je meni najbitnije na svakom putovanju.

Što se tiče smještaja, unaprijed su rezervirale stanove preko Airbnba. Ana kaže da nisu imale nikakvih problema i sa svakim su stanom bile zadovoljne, a svako su putovanje, upravo radi smještaja, morale isplanirati unaprijed:

Malo je kompliciranije kad se radi o ovakvoj vrsti putovanja, ali mene to planiranje veseli skoro kao i samo putovanje.

Kad smo Anu pitali da odvoji mjesto koje ju je najviše oduševilo, zastala je jer kaže da je teško izdvojiti samo jedno, s obzirom na sve što je sve vidjela

Možda upravo to iskustvo vožnje kroz Kaliforniju, Nevadu i Arizonu. Sve je upravo onako kao što si zamišljao i što si cijeli život gledao na filmovima i serijama. Jedino me hrana malo razočarala, ali to je bilo i za očekivati. Za sljedeće putovanje planiram Portugal ili Mallorcu. Iako mi je popis želja poduži, svakako bih htjela u neke tropske krajeve poput Šri Lanke ili Balija gdje su vječno ljeto, sunce i ocean, zaključila je Ana.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".