10 najutjecajnijih modnih influencera na internetu u 2023., prema kultnom Forbesu

Forbesova lista pokazuje da broj sljedbenika nije jedini pokazatelj uspješnosti modnih influencera na internetu.
Vidi originalni članak

Moda i društveni mediji idu ruku pod ruku, a influenceri su postali glavni akteri na modnoj sceni. S njihovim utjecajem na trendove, brendove i kupovno ponašanje, ključno je prepoznati najutjecajnije modne influencere u 2023. godini. Forbes je tako izdao listu 10 najutjecajnijih modnih influencera ove godine. Forbesova lista pokazuje da broj sljedbenika nije jedini pokazatelj uspješnosti modnih influencera na internetu. Mnogi od njih dokazali su se u razvoju vlastitih brendova te u uspješnim suradnjama i potpisivanju unosnih ugovora s poznatim modnim imenima što je razlog njihovog visokog plasmana na Forbesovoj listi. 

1. Emma Chamberlain (@emmachamberlain)
Emma Chamberlain je američka influencerica, YouTuberica, podcasterica, poslovna žena i model. Osvojila je nagradu Streamy 2018. za Breakout Creator. Godine 2019. časopis Time uvrstio ju je na svoj popis Time 100 Next i popis 25 najutjecajnijih ljudi na internetu. 

U travnju 2019. pokrenula je svoju prvu tjednu seriju podcasta, Anything Goes, ranije poznatu kao Stupid Genius. Nakon toga, osvoijla je nagradu za "Najboljeg podcastera" na 12. dodjeli Shorty Awards. Također je ambasadorica za Louis Vuitton od 2019. i Cartier od 2022.

U srpnju 2018. Dote je izdao liniju odjeće koju je dizajnirala Chamberlain, Low Key / High Key by Emma. U siječnju 2019. najavila je suradnju s Hollisterom, pojavljujući se kao model za njihovu kolekciju kupaćih kostima za 2019. Posjetila je Tjedan mode u Parizu u ožujku 2019. u ko-sponzorstvu između YouTubea i Louisa Vuittona, uz posredovanje Dereka Blasberga, voditelja partnerstva za modu i ljepotu na YouTubeu. Na događaju je bila s poznatom manekenkom Karlie Kloss.

Prisustvovala je i prestižnoj Met Gali 2021. Nosila je Louis Vuitton na događanju Lexicon of Fashion in America. Također je vodila intervjue sa slavnim osobama za modni časopis Vogue, koji su kasnije objavljeni na Vogueovom YouTube kanalu. Harper's Bazaar predstavio je Emmu Chamberlain kao it djevojku za svoju naslovnicu za ožujak 2022. 

U siječnju 2023. postala je ambasadorica brenda Lancome. Od tada se pojavila u web seriji na Lancomeovom YouTube kanalu te u kraćim formatima na Instagramu i TikToku.

2. Nikkie de Jager (@nikkietutorials)
Nikkie de Jager-Drossaers poznatija po imenu svog YouTube kanala NikkieTutorials, nizozemska je vizažistica i beauty YouTuberica. Popularnost na internetu stekla je 2015. nakon što je njezin YouTube video "The Power of Makeup" postao popularan i inspirirao mnoge druge videozapise ljudi koji pokazuju svoja lica sa i bez šminke. Od listopada 2022. njezin YouTube kanal ima 14 milijuna pretplatnika i više od 1,5 milijardi pregleda videozapisa.

Časopis Forbes proglasio je Nikkie jednom od deset najboljih “influencerica” ljepote u 2017. Godine 2017. također je osvojila nagradu za "YouTube Gurua" na dodjeli nagrada Shorty i nagradu za "Izbor modne/beauty web zvijezde" na dodjeli nagrada Teen Choice. U siječnju 2019. objavljeno je da će raditi kao globalna savjetnica za brend Marc Jacobs Beauty. 

3. Chiara Ferragni (@chiaraferragni)
Chiara Ferragni talijanska je blogerica, poslovna žena, modna dizajnerica i model koja je surađivala s mnogim modnim i kozmetičkim brendovima putem svog bloga The Blonde Salad. 

Sa 16 godina zaposlila ju je agencija za modele Beatrice u Milanu, Italija. Nekoliko je godina radila kao model za agenciju, a zatim je odustala i pokrenula svoj modni blog "The Blonde Salad" u listopadu 2009. U prosincu 2011. profilirana je kao it blogerica u Teen Vogueu.

Bila je model za Guess na snimanju reklamne kampanje u studenom 2013. U prosincu 2013. surađivala je sa Steveom Maddenom na dizajnu kolekcije od devet cipela za proljeće 2014. Njezini su poslovni pothvati zaradili oko 8 milijuna dolara, uglavnom od njezine kolekcije obuće Chiara Ferragni, u 2014.

Također je bila odabrana za naslovnicu Vogue España za travanj 2015., postavši prva modna blogerica koja se pojavila na bilo kojoj naslovnici Voguea. U siječnju 2016. Pantene je objavio da je Ferragni njihova nova globalna ambasadorica. Mattel je stvorio Barbie verziju Ferragni u rujnu 2016.. Jedna Barbie lutke nosila je bijelu majicu kratkih rukava, crnu kožnu jaknu, traperice i cipele Chiara Ferragni Collection, a druga je nosila Chanel od glave do pete.

4. Charli D'Amelio (@charlidamelio)
Charli D'Amelio je američka influencerica. Bila je natjecateljska plesačica više od 10 godina prije nego što je započela svoju karijeru na društvenim mrežama 2019., kada je počela objavljivati ​​plesne videozapise na TikToku. Brzo je prikupila veliki broj sljedbenika i kasnije postala najpraćeniji kreator na platformi u ožujku 2020. dok ju nije nadmašio Khaby Lame u lipnju 2022.

Debitirala je glasovnom ulogom u animiranom filmu StarDog and TurboCat iz 2020. Od 2021. glumila je u dokumentarnim serijama Hulu, The D'Amelio Show i reality showu Snap Original Charli vs. Dixie. 

Njezini drugi pothvati uključuju dvije knjige, podcast, kolekciju lakova za nokte, madrac, liniju šminke i liniju odjeće. Bila je prva osoba koja je premašila i 50 milijuna i 100 milijuna pratitelja na TikToku. D'Amelio je bila TikTok žena s najvećom zaradom u 2019. i osoba s najvećom zaradom u 2022., prema Forbesu, a često se opisuje i kao najveća TikTokova zvijezda

5. Madison Beer (@madisonbeer)
Madison Elle Beer je američka pjevačica i tekstopisac iz New Yorka. Dobila je značajnu medijsku pokrivenost kada je Justin Bieber objavio link na jednu od njezinih pjesama koje je objavila na YouTubeu. Svoj debitantski singl "Melodies" objavila je 2013. godine.

Godine 2018. Beer je objavila svoj debitantski album, As She Pleases. Projekt je podržan singlovima "Dead" i "Home with You", koji su oba dobili zlatnu oznaku RIAA. Sljedeće godine, potpisala je ugovor s Epic Recordsom, a kasnije je objavila svoj debitantski studijski album, Life Support in 2021. Album je bio podržan s nekoliko singlova, uključujući "Selfish", koji je stekao popularnost na TikToku, što je dovelo do RIAA-e za singl Zlatni certifikat. Njezin drugi studijski album, Silence Between Songs, objavljen je u rujnu 2023.

Osim svog solo rada, Beer je dala glas virtualnom liku Evelynn u virtualnom bendu League of Legends K/DA. Kao članica grupe izdala je singlove "Pop/Stars" (2018.) i "More" (2020.) koji su se kasnije plasirali na međunarodnim ljestvicama. Također se pojavila u televizijskim serijama kao što su Todrick (2015.) i RuPaul's Drag Race (2020.), te u filmu Louder Than Words (2013.).

6. Zoe Sugg (@zoesugg)
Zoe Sugg je influencerica, poduzetnica i autorica. Karijeru YouTubera započela je 2009. i od tada je prikupila preko 10 milijuna pretplatnika. Lansirala svoju kozmetičku liniju Zoella Beauty 2014., a kasnije je lansirala i niz komplementarnih proizvoda za kućanstvo.

Njezin debitantski roman, Girl Online, objavljen je u studenom 2014. i srušio je rekord u najvećoj prodaji u prvom tjednu među prvim piscima. Od tada je izdala dva nastavka i publicističku knjigu, Cordially Invited, a kasnije je s Amy McCulloch napisala duologiju knjige The Magpie Society.

7. Bretman Rock (@bretmanrock)
Bretman Rock Sacayanan Laforga filipinsko-američki je beauty influencer sa sjedištem u Honoluluu na Havajima. Proslavio se kao kreator na YouTubeu i Vineu nakon što je jedan od njegovih videozapisa o konturiranju postao viralan 2015. Rock je poznat po izradi vodiča za šminkanje i svojim duhovitim pogledima na život. Glumio je u vlastitom reality TV showu, MTV's Following: Bretman Rock (2021.), pojavio se u nekoliko glazbenih videa, a u listopadu 2021. bio je prvi gay muškarac koji se pojavio na naslovnici Playboya.

Rock je dobio više nagrada i priznanja za svoj rad na društvenim mrežama, uključujući nagradu People's Choice za "Beauty Influencera" i nagradu za "Najveću društvenu zvijezdu" na MTV filmskim i TV nagradama 2021.

U rujnu 2019. Rock je prisustvovao svom prvom Tjednu mode u New Yorku gdje je surađivao sa stilistom Andrewom Gelwicksom. Početkom 2020. Rock je lansirao svoju kolekciju šminke u suradnji s wet n wild cosmetics.

U studenom 2020. Rock je lansirao svoju kolekciju sunčanih naočala, u suradnji s Dime Optics, brendom iz Los Angelesa. Izdao je šest okvira, od kojih su četiri lansirana u optici Dime, dok su dva lansirana ekskluzivno u Revolveu.

8. Cindy Kimberly (@wolfiecindy)
Cindy Kimberly Adsuar, poznata kao Cindy Kimberly, španjolska je model i influencerica koja je stekla popularnost na društvenim medijima, posebno na Instagramu. Postala je poznata nakon što ju je kanadski glazbenik Justin Bieber primijetio na Instagramu i objavio njezinu fotografiju uz komentar "O moj Bože, tko je ovo?" 

Nakon Bieberove objave, postala je traženi model i surađivala s raznim modnim brendovima. Također je aktivna na društvenim medijima gdje dijeli svoje modne i ljepotne savjete te slike iz svakodnevnog života.

Cindy je pozirala za UNO Models i snimala za El Estilo, Very.co.uk, Vogue, Harper's Bazaar i The Hip Tee. Također je ambasadorica brenda za Very.co.uk. Godine 2018. Cindy Kimberly bila je model s naslovnice predstavljen u srpanjsko-kolovozskom izdanju časopisa GQ u Španjolskoj.

9. Camila Coelho (@camilacoelho)
Camila Coelho brazilska je modna influencerica i YouTuberica. Svojim modnim savjetima i suradnjama s brendovima poput Revolve, postala je globalna ikona stila. 

Kao poduzetnica, osnivačica je dva brenda. Njezina istoimena modna marka, Camila Coelho Collection, prodaje u maloprodaji putem e-trgovine Revolve, a njezin kozmetički brend Elaluz prodaje izravno potrošačima i preko marke Ulta Beauty.

Prisustvovala je Met Gali 2019. s Diane von Furstenberg, postavši jedan od prvih digitalnih kreatora koji su prisustvovali događaju. Forbes ju je proglasio jednom od 30 najboljih kreatora sadržaja 2022. iste godine kada ju je Bloomberg Linea proglasio jednom od "100 najutjecajnijih Latinoamerikanaca." 

10. Sofia Richie (@sofiarichiegrainge)
Sofia Alexandra Richie Grainge američka je influencerica i model. Bila je model u kampanjama brojnih velikih brendova uključujući Tommy Hilfiger, Michael Kors i Adidas. Ona je najmlađa kći pjevača Lionela Richieja i sestra televizijske ličnosti Nicole Richie.

Richie se počela baviti manekenstvom s 14 godina za Teen Vogue, a s 15 je dobila svoj prvi modni ugovor s tvrtkom kupaćih kostima iz Los Angelesa Mary Grace Swim. Sljedeće godine potpisala je ugovor s londonskom agencijom za modele Select Model Management. Početkom 2015. pojavila se u editorijalima za Elle Girl, Nylon, Dazed, Fault, Unleash'd i Love Culture.

Debitirala je na modnoj pisti u veljači 2016. na modnoj reviji Go Red For Women Red Dress kolekcije American Heart Association tijekom New York Fashion Weeka. Od tada je hodala pistom za Chanel, Jeremy Scott, Philipp Plein, liniju Yeezy Kanyea Westa, Samantha Thavasa i Dolce & Gabbana. Sudjelovala je u reklamnim kampanjama za brojne brendove uključujući DL1961, Madonninu liniju Material Girl, Jacquie Aiche, Adidas, Michael Kors, PrettyLittleThing i Tommy Hilfiger.

Također je krasila naslovnice brojnih međunarodnih modnih časopisa, uključujući meksički InStyle, US' Complex, Cosmopolitan, stilsko izdanje časopisa Billboard, Sweets! Magazin, Manifesto, Galore, Remix, Dujour i Es Magazin, Britanski Cosmopolitan, Tatler i Asos Magazine, japanski Vogue i Popular te brazilski i singapurski L'Officiel.

Udružila se s Frankie's Bikinis kako bi lansirala kolekciju kupaćih kostima koju je 8. srpnja 2019. objavila Francesca Aiello. Kolekcija je uključivala kupaće kostime s kravatom, neonske boje i jarko cvijeće. Dizajnirala je i kolekciju odjeće pod nazivom "Sofia Richie x Missguided" za britanskog trgovca Missguided. Kolekcija od 60 komada uključivala je skrojene komade, mini haljine i klasične komplete. U veljači 2020. objavila je kolaboraciju pod nazivom "Rolla's x Sofia Richie" s markom trapera Rolla Jeans.

U ožujku 2020. najavila je svoje planove za lansiranje linije kupaćih kostima kasnije te godine. Richie želi s vremenom proširiti svoju kolekciju u modnu liniju i pokrenuti bauty tvrtku koja se fokusira na kosu i tijelo. U svibnju 2021. udružila se s lifestyle brendom svoje sestre Nicole House of Harlow 1960 i lansirala kolekciju odjeće Sofia Richie x House of Harlow 1960. Bila je to linija od 57 komada prodana u Revolveovoj online trgovini. U srpnju 2021. stvorila je kolekciju kapsula s 8 Other Reasons koja se sastoji od 61 komada, uključujući nakit, narukvice za gležnjeve, šešire, torbe, metalne torbe, prstenje, šalove i naočale. Njezina kolekcija odjeće s Macy's brendom Bar III objavljena je u studenom 2021.

Odlična prošivena jakna i crna dolčevita izgledaju sjajno kada se nose kao što to radi Kate Middleton
'Volim kombinirati uzorke, ne treba pratiti pravila da se nešto ne smije kombinirati'
Ležeran stajling dugo nije izgledao ovako dobro: Prepišite odlične modne ideje poduzetnice čiji stil obožavamo!

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".