Zvijezda nove Dive je komunikacijska stručnjakinja Jelena Slade-Šilović; 'Rastužuje me to što žene u velikoj mjeri nisu svjesne svoje snage'

Divu potražite u subotu, 11. ožujka, ekskluzivno uz Večernji list
Vidi originalni članak

Druga subota u mjesecu znači da je vrijeme i za novu Divu. Zvijezda ovogodišnjeg broja komunikacijska stručnjakinja Jelena Slade-Šilović koja sebe opisuje kao feministicu, Beograđanku u Zagrebu, ekstroverticu i majku predivne djevojčice. Za Divu govori o ženskom principu, sretnom roditeljstvu te otkriva kako je širina njezine struke i dalje oduševljava.

– Moj posao je da brendove činim relevantnima, uzbudljivima, da im dam neku dodanu vrijednost, ali i da osmišljavam nove proizvode na policama. Još i više moj je posao da svoje kolege zarazim strašću, radoznalošću, guram ih preko očekivanih granica. Obožavam svoj posao jer uključuje ljude – nepredvidive i prilično razmažene i zahtjevne potrošače i jedan predivan tim s druge strane. To je posao koji povezuje jako puno kreativnog rada, dizajna, komunikacijskih izričaja koji trebaju biti dobro promišljeni – precizni, zabavni i atraktivni, ali i opravdani vrlo konkretnim brojkama – poslovnim rezultatima i drugim mjerilima uspjeha. –

Voli nositi udobnu i funkcionalnu odjeću, ali i njeguje ženstveni stil odijevanja.

– Moj stil je odraz moje osobnosti i kontradiktornosti. Volim izgledati ženstveno i opušteno u isto vrijeme. Kupujem samo onu odjeću koju ja nosim, a ne onu koja bi nosila mene, iako povilenim kad vidim ekstravagantne komade. Volim odjeću s pomakom. Privlači me onaj stil za koji stereotipno govorimo da je francuski, obožavam balonere, ljeti me inspirira boho, zimi se fokusiram na funkcionalnost, uz dosta detalja. –

U novom broju, Marija Pajić Bačić otkriva povezanost između poznatih osoba i otvaranje vlastitih beauty brendova. U posljednjih nekoliko godina, ako si iole poznat javnosti, formula uspješnosti je prilično jasna jer popularnost se kad tad mora „naplatiti“. Ono što je na početku novog tisućljeća bila vlastita linija parfema (sjetimo se samo Britney Spears, Paris Hilton i Naomi Campbell) dvadeset godina kasnije to je personalizirana kozmetička ili make up linija. Pa tako u posljednjih godinu dana, doslovno, rijetko koja poznata osoba nema svoj beauty brend.

Naš Goran Čižmešija donosi najbolje od ulične mode u centru Zagreba. U mnogim kombinacijama možemo pronaći razne modne klasike i svevremenske komade koji su uvijek odlična inspiracija kod biranja outfita.

Donosimo i pregled omiljenih midi haljina te sjajne komade s modnih pista koji su idealan izbor za sve prigode, ali i najbolje komade iz, takozvane, poslovne mode.

Novu Divu potražite u subotu, 11. ožujka, ekskluzivno uz Večernji list

Dizajner u cool crnoj kombinaciji kao stvorena za zadnje zimske dane: 'Kod odjeće mi je bitno da je udobna i da me u tom trenutku veseli'
Odlično kombinira eleganciju i casual, a hlače poput njezinih pravi su hit već nekoliko sezona
Bubble bob je prozračna, nova hit frizura savršena za dolazak proljeća

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".