Kazaljke ne lažu: došlo je vrijeme za šareno, nasmijano i veselo proljeće
Kad vas ovakva spravica podsjeća na to koliko je sati, gotovo je nemoguće ne stići na vrijeme čak i na one dogovore koje biste radije prespavali. Zlatno kućište i šarene brojke brenda Gaga Milano za raspoloženje!
Novčanik za kovanice ili mala torbica
Maleni novčanici u obliku srca izrađeni su od nježne kože u cijeloj paleti boja, od boje leda, pa sve do crne, a koža je najbolja, talijanska – odakle i dolaze. Iako su prije svega namijenjeni za spremanje kovanica, mogu poslužiti i kao minijaturne toaletne torbice ili savršen slatki privjesak.
Miriše na proljeće
“Je T’aime Jane” miris je koji je kreirala Bella Freud. Delikatan je i ženstven, romantičan i namijenjen ženama slobodnog duha, a čine ga note noćnog jasmina, sandalovine, aromatične i energične naranče te smirujućeg ylang ylanga. Dizajn bočice je minimalistički, pročišćen i privlačan.
Trend u boji
Vogue Eyewear predstavlja nove Embrace i Fashion Story Light&Shine kolekcije. Embrace je posvećena ženama zaljubljenima u život, a Fashion Story Light&Shine kolekcija spaja elegantan dizajn i vibrantne boje za žene koje vole biti u trendu.
Organski oblici
Marnijeve sjajne naušnice stvorene su za svečane prilike, a takva im je i cijena (premda ipak ne presvečane poput primanja kod kraljice). Boja blijedog zlata te crveni i bijeli kristali koji oponašaju strukture iz prirode najviše se ističu uz zalizanu kosu.
Za prave kolekcionare
One su poput luksuznih Barbika za odrasle. Kolekciju Miss Lanvin kreirao je Albert Elbaz prije više godina dok je bio kreativni direktor kuće Lanvin i to u limitiranoj kolekciji. S vremenom je broj Lanvinovih lutkica premašio 40 različitih modela i sve su rasprodane. Danas imaju status kolekcionarskih predmeta.
Central Park zarobljen u bočici
Frederick Bouchardy jedan je od onih koji nekad industrijski Brooklyn pretvaraju u poželjan newyorški kvart. Njegova parfumerska kuća Joya tamo je otvorila vrata svoje trgovine u kojoj, osim što možete pronaći pravi miris za sebe, možete gledati i kako mirisi nastaju. Uz svijeće i sapune koje proizvodi, parfemi su najjači adut. U nepravilnim keramičkim bočicama Bouchardy je uspješno uhvatio mirise New Yorka.