U galeriji poznatoj kao Džamija tijekom travnja i svibnja bilo je izloženo više od 150 fotografija jednog od najvećih živućih fotografskih imena današnjice. Kao pravi vizualni pripovjedač direktnog pristupa svome radu, Lindbergh prizore na fotografijama često bazira na citatima slavnih filmskih scena i povijesti umjetnosti što je vidljivo u svakom segmentu njegova umjetničkog djelovanja. Svoju inspiraciju ne pronalazi u balonu fantazija izgrađenom oko visoke mode, već izlazi na ulicu gdje upija dojmove svakodnevice. Ne čudi stoga da je zagrebački postav izložbenih radova osmislio sam fotograf kojemu je ovo prva izložba u ovom dijelu Europe od 1998. godine kada je izlagao u Beču te ujedno i jedina europska samostalna izložba u ovoj godini. Sadržaj svoje izložbe u Zagrebu, koja je bila postavljena u cijelom prostoru Doma hrvatskih likovnih umjetnika u galeriji Pm, galeriji Prsten i galeriji Bačva, umjetnik je kratko najavio sljedećim riječima: “Predstavit ću izbor iz dviju serija svojih fotografija. Riječ je o fotografijama iz serije ‘Images of Woman’ s radovima koji su definirali i stvorili novi pojam ženstvenosti krajem 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća, dok drugi dio čine fotografije iz opusa ‘The Unknown’ u kojem su akteri fotografija izloženi strahu u kojem je sve fikcija.” Osim probranih fotografija, izložba će u jednom svojem dijelu sadržavati i videoinstalaciju koju je, inspiriran upravo arhitekturom galerije, Peter Lindbergh ekskluzivno prilagodio za svoju zagrebačku izložbu.
Upravo po videoinstalaciji Lindberghova izložba u Zagrebu razlikuje se od svih koje je do sada predstavio ili u kojima je sudjelovao proteklih godina. U svojoj dugogodišnjoj fotografskoj karijeri Lindbergh je dobio brojne prestižne nagrade, među kojma i fotografski “oscar” Lucie Award za dostignuća upravo u modnoj fotografiji. Međutim, Lindbergh ne spada u konvencionalne fotografske okvire jer je njegov fotografski početak doista bio drugačiji. Za razliku od svojih kolega, on u početku nije zapravo znao da se želi baviti fotografijom i umjetnošću. Umjesto toga put ovog slavnog fotografa obilježili su razni neobični poslovi, a s fotoaparatom se prvi put susreo u ranim tridesetima.
Lindbergh je tako svoju fotografsku karijeru počeo 1971. godine u Njemačkoj za vrijeme studija slikarstva, kada počinje raditi kao asistent na velikim fotosnimanjima slavnog Hansa Luxa. Ubrzo se osamostaljuje i seli u Pariz gdje zahvaljujući svojoj kreativnosti, ali i kvaliteti svog rada vrlo brzo postaje cijenjen i tražen fotograf. Nakon prvog ozbiljnijeg angažmana za francuski Vogue za njega i njegov rad počinju se otimati urednici najprestižnijih lifestyle magazina, kao i marketinški odjeli najvećih modnih i kozmetičkih kuća za koje snima reklame i kampanje, a svoje ime proslavio je nakon što je kroz vlastite fotografije stvorio svjetske supermodele snimivši 1990. crno-bijelu naslovnicu britanskog magazina Vogue s Naomi Campbell, Cindy Crawford, Tatjanom Patiz, Christy Turlington i Lindom Evangelistom. Zanimljivo je da u početku njegova rada nitko nije mogao slutiti da će upravo Lindbergh postati jedan od najpoznatijih, najtraženijih i najcjenjenijih modnih fotografa budući da svoj prestiž i ugled nikada nije stjecao isključivo kroz trend ili stil, već je za njega, kako i sam kaže, “žena uvijek važnija od odjeće koju nosi”.