Žene u biznisu: Snaga zajedništva u borbi za uspjeh

Povodom Dana poduzetnica Herbalife je proveo anketu koja otkriva što pokreće europske poduzetnice.
Vidi originalni članak

Poduzetnice diljem Europe stvaraju „sestrinstvo poduzetništva“ kako bi prevladale prepreke koje još uvijek postoje. Povodom ovogodišnjeg Dana poduzetnica Herbalife se pozabavio motivacijom i izazovima s kojima se poduzetnice suočavaju i zatražio mišljenje o toj važnoj temi od mnogih svojih nezavisnih distributerki. 

Žene kao prepreku navode strukturne prepreke poput ravnoteže između poslovnog i privatnog života i nedostatka politika podrške, dok četvrtina muškaraca smatra da su uvjeti za muškarce i žene već jednaki. Majčinstvo inspirira i motivira žene da postanu poduzetnice, ali je i dalje jedna od najvećih prepreka s kojima se suočavaju

19. studenog 2025: Prema novoj anketi koju je proveo Herbalife, poduzetnice diljem Europe napuštaju tradicionalne poslovne mreže kako bi stvorile vlastito "sestrinstvo uspjeha", pri čemu se više od polovice njih (53%) obraća drugim ženama za savjet i podršku.

Anketa objavljena povodom Dana poduzetnica, koja je obuhvaćala 1,715 Herbalife poduzetnika, otkriva da svaka treća poduzetnica (njih 33%) aktivno grade zajednice u kojima se međusobno pomažu i dijele iskustva. Nezavisne Herbalife Distributerke, od kojih mnoge uspješno razvijaju posao s prodajom proizvoda Herbalife diljem Europe i Afrike, odgovarale su na pitanja o razvoju poslovanja, izvorima podrške i motivacije te o preprekama s kojima se susreću. 

Rezultati pokazuju da se 77% poduzetnica teško nosi s usklađivanjem poslovnog i obiteljskog života, a 45% navodi nedostatak politika podrške kao prepreku uspjehu.

Razlika u percepciji između spolova je jasna. Muškarci će najčešće kao glavno osnaženje navesti financijsku slobodu (42%), dok žene uspjeh definiraju drugačije – njih 61% smatra da im postizanje financijske ovisnosti daje osjećaj kontrole, dok njih 48% daje prednost osobnom razvoju ispred profita.

Majčinstvo se doživljava i kao inspiracija i kao prepreka. Četiri od deset žena (41%) navode da ih djeca najviše motiviraju u poslovanju, ali istovremeno upravo usklađivanje poslovnih obaveza i brige o djeci ostaje njihov najveći izazov.

Potpredsjednica Herbalifea Violetta Zlatareva izjavila je: "Žene diljem Europe redefiniraju značenje osnaživanja – cijene osobni razvoj, važnost izgradnje podržavajućih zajednica i stvaranje prilika za druge. Iako se poduzetnice i dalje suočavaju s izazovima poput postizanja ravnoteže između poslovnog i obiteljskog života, naše istraživanje pokazuje da suradnja, mentorstvo i dijeljenje znanja inspiriraju promjene, potiču inovacije i jačaju zajednice. U Herbalifeu s ponosom podržavamo žene poduzetnice na njihovom putu – pomažući im da rastu, povezuju se i ostvare trajan utjecaj". 

“Tisuće Herbalife Distributerki diljem Europe i Afrike stvaraju zajednice podrške u kojima žene mogu učiti jedna od druge, zajedno razvijati poslovanje i međusobno se podržavati na svom putu prema dobrobiti. Ne iznenađuje da 75% naših Distributera na globalnoj razini čine žene. Mnoge od njih žele biti same svoje šefice i žele fleksibilnost i karijeru prema vlastitim uvjetima – a uz Herbalife to je moguće.”

Anketa isto tako pokazuje da poduzetnice uče na drugačiji način. Njih tri četvrtine (74%) najviše koristi imaju od umrežavanja – ne radi skupljanja posjetnica, već kako bi pronašle „svoju zajednicu“. Važnije im je da se okruže vještim i iskusnim kolegicama (60%) nego da uče na vlastitim pogreškama (30%) ili putem društvenih mreža (5%).

Usprkos tim mrežama podrške i dalje postoje strukturne prepreke. "Nevidljivi strop" uključuje politike koje pretpostavljaju tradicionalne obrasce rada i događaje za umrežavanje koji se održavaju u vrijeme školske nastave.

S više od pola milijuna članica diljem Europe, Herbalifeova zajednica pokazuje stalni rast broja žena koje si međusobno pomažu u razvoju uspješnog, nezavisnog posla. Više informacija o Herbalife poslovnoj prilici: https://www.herbalife.com/hr-hr/poslovna-prilika

Anketa je provedena među 1,715 Herbalife Distributera u Belgiji, Češkoj Republici, Hrvatskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Norveškoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Slovačkoj, Južnoafričkoj Republici, Španjolskoj, Turskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Ukrajini, u razdoblju od 15. rujna do 6. listopada 2025.

Hijaluronska kiselina u kosi: Kako koristiti ovaj super-hidratantni sastojak za puniji volumen i sjaj suhe kose
Umjetnost 'Clean Girl' estetike: 5 ključnih koraka za postizanje prirodnog, minimalističkog, ali besprijekornog izgleda
Trench Coat revolucija: Kako nositi klasični baloner u 5 novih kombinacija – od poslovnog do večernjeg looka

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".