'Želimo povezati hrvatski suvenir kao podsjetnik na lijepa sjećanja koja nosimo u srcu'

Jedna od omiljenih hrvatskih dizajnerica nakita s oblaka se spustila na otoke: upoznajte ženu koja na najljepši mogući način slavi žensku ljepotu.
Vidi originalni članak

Cloud&Co, domaći brand dizajnerskog nakita iza kojeg stoji Katarina Radnić Zmazek ne miruje. Ili nas oduševljava sa svojim novim kolekcijama i zanimljivim kampanjama i suradnjama, ili predivnim izlozima. Ovoga puta, jedna od omiljenih hrvatskih dizajnerica nakita s oblaka se spustila na otoke: upoznajte ženu koja na najljepši mogući način slavi žensku ljepotu. 

Kako si s oblaka sletila na otoke? 

– Kad sam prije 12 godina počinjala i pokretala vlastitu proizvodnju, sudjelovala sam u postavljanju još jedne proizvodnje, to je bilo za tadašnji brend suvenira Croatian islands, koji je pokrenula moja prijateljica. Prije četiri godine me pitala da li bi preuzela Croatian islands i to me oduševilo, jer Cloud&co. je odrastao, a ja sam dobila priliku za nešto novo za što sam odmah znala što ću. Uvijek smo htjeli nešto suvenirski uz njih iako dosta ljudi poklanja i uzima Cloud&co. kao suvenir, jer me smetalo da imamo vrlo malo lijepih suvenira, a da su široke ponude.  Ta ideja oblika otoka kao glavnog simbola mi se uvijek sviđala i u tome sam vidjela puno prostora za razvoj. I tako smo se rebrendirali u Islands&co. i gradili priču oko nakita koji je sličan Cloudu, a znali smo provjereno što funkcionira i primijenili znanje na Islands&co., ali i gradili priču iza njega i kako ga želimo predstaviti. –

Koja priča stoji iza Islands&co. i kako ih je prihvatio Cloud & co.?

– Mi se uvijek smijemo da smo Cloud&co.-om zavladali nebom, a Islands&co.-om idemo na kopno. Želimo povezati hrvatski suvenir kao podsjetnik na lijepa sjećanja sa upravo onim suvenirima, odnosno sjećanjima koja nosimo u srcu. Ovo je na neki način posveta našim predivnim otocima i gradovima i zbog toga je suvenir za nas ovdje. Ipak, mi želimo da oni koji nas posjećuju isto čuju priče o tim našim sjećanjima i otocima i zato smo pokrenuli otočke priče kroz koje ćemo se svi podsjećati, ali i novi ljudi koji nam dolaze će tek saznati, ono subjektivno i intimno svakog od nas što ga veže za njegov otok ili grad. Kako kaže moja prijateljica 'Pa to je domoljublje u čistom obliku'. Svi imamo odnose sa svojim mjestima i to želimo prikazati, a nakit, a i ostali suveniri koje planiramo raditi tu su kao taj podsjetnik na ta mjesta i te trenutke sreće. To je zapravo ono što i Cloud&co. radi, ljude povezuje s predivnim trenucima i zato su se odlično prihvatili.  –
 
Oduvijek slaviš žensku ljepotu kroz svoj nakit i budiš sva naša osjetila, no koji nakit ti najčešće nosiš? 

– Ja sam najveći ljubitelj nositi i pomiješati sve zajedno u jedan đumbus i da je toga što više. Različito i nespojivo zajedno mi je formula, ali znam mjeru i osjetim kad mi sve sjedne na mjesto. Najviše nosim pozlatu, nekad boje, nekad samo pozlaćeno, ali da nakit privuče pozornost, da te zaintrigira, možda čak i želiš postaviti par pitanja. I prije nego što sam se počela baviti nakitom sam kombinirala i nosila neobične komade, ali za mene moćne. Uvijek imam nakit koji ne skidam par mjeseci, koji meni znači, moj osobni nevertakeoffs, a onda po dnevnoj kombinaciji nabacim nešto kako se osjećam. –

Što misliš o ženama koje od nakita nose samo gumicu za kosu? 

– Divim se. Znam ih i inspiriraju me. To je isto jedna vrsta samopouzdanja iz moje perspektive. Neke jednostavno ne vole nakit i ne da im se s time mučiti, no ja ga možda i koristim kao svoju masku ili štit, nešto što meni daje tu moć ili možda nešto čime privlačim pozornost, ko zna šta u kome čuči. Nekima to ne treba. Tako da inspiracija su mi svakako. Ipak, ako nose gumicu jer misle da ne znaju što bi drugo, nek dođu meni. :)  –

Na poslovnom planu živiš u oblacima no dug je bio put do toga - koji trenuci su te najviše oblikovali? 

– Rekla bih da najviše rada na sebi koji sam obavila zbog privatnih stvari su oblikovali tko sam danas i poslovno. Ipak, tu je bilo prijelomnih trenutaka i situacija izvan moje kontrole pa i odluka koje je trebalo donijeti, a u kojima sam mogla vidjeti kako reagiram, kako se u tome osjećam i što želim promijeniti. Ništa nije konačno i tako jer je tako. Mi dosta toga krojimo, granice koje postavljamo, ljudi kojima se okružujemo i procesi koje uvodimo da se stvari poslože, ali komunikacija je ključ svega. Svakako da su padovi i teški trenuci oni iz kojih najviše naučimo, a najviše ih se bojimo. –

Tko je utjecao najviše na to da si išetala sa suda i otvorila svoju trgovinu nakita?

– Najviše je utjecao taj unutarnji osjećaj nesreće da je to sad moj život i zapravo stres u želucu oko posla. Ja sam paralelno oboje radila pa sam već znala što mogu umjesto odvjetništva, što je bitno jer većina ljudi koji nisu zadovoljni svojim poslom ili žele promjenu, ne znaju što bi radili pa tako ostane. Ipak su svi oko mene govorili da je odvjetništvo tako sigurno i nema brige i kako to pustiti kad sam za to studirala i mama ima ured. Ima brige. Puno više nego što imam sada, a imam zaposlenih više nego što bi vjerojatno imala da sam ostala u odvjetništvu. Mindset koji se polako napušta je taj da je u zoni komfora najsigurnije i tako treba ostati. Biti nesretan i nezadovoljan je normalno jer ipak je sve sigurno. Ima brige i za mentalno i za fizičko zdravlje kad radiš posao s kojim nisi sretan, a kamoli kad je to posao kao odvjetništvo koje crpi energiju, gdje si okružen problemima i na puno toga zapravo ne možeš utjecati i zaista ga trebaš voljeti, a ja imam kolege i prijatelje koji obožavaju taj posao. Ja sam željela graditi nešto svoje i biti sretna s time i imati prostora i fokusa za privatni život i to sam i dobila. Drugačije sam građena, stvari ne prolaze samo kroz mene već me dodirnu i moram ih probaviti, od nepravde, do tih problema s kojima ljudi dolaze, velikih ega jako često. U ovom poslu ja određujem svoja pravila, mogu biti kreativna, a i tu je taj dio poduzetništva koji je meni potreban da zadovoljim i tu stranu sebe. –

Odgajaš dvije krasne djevojčice, vidiš li u njima više otok ili oblak? 

– Kakvo lijepo pitanje. Bilo bi lijepo da i jedna i druga imaju obje strane u sebi, i oblake i zemlju i da imaju maštu i kreativu, ali i prizemnost i strukturu. Ako gledamo oba brenda, oba imaju temelj emociju, a vidim da obje to jesu, emocija i intenzivna i predivna. Kad me pitaju da li će cure nastaviti mojim stopama, to zaista mora biti njihova odluka. Velika je satisfakcija izgraditi nešto svoje, a ja im to ne želim oduzeti. Ako žele, mogu, ako ne žele, ja ću im pružiti sve resurse koje imam da ih uputim kako da nađu svoj put. –
 
Koja je budućnost Clouda, a koja Islands&co-a? 

– Rekla bih da je budućnost omogućiti da se mogu kupiti na što više mjesta. I jednom i drugom je plan širenje u smislu otvaranja prodajnih mjesta. Islands ima za misiju što više otočkih priča ispričati i okupiti što veći broj ljudi, kao i što više otoka uvrstiti u svoju ponudu. Cloud&co. već neko vrijeme priprema i dio za muškarce da oni nađu nešto za sebe, ali o tom potom. –

Zgodna dama istaknula se sjajnim stajlingom koji rado prepisujemo ovog ljeta
Tko je Olivia Henson, nova vojvotkinja od Westminstera? O njenom vjenčanju za najpoželjnijeg vojvodu priča se danima
Moja prva vina Optimus i Superbus su kupaže četiriju sorti, na njima sam radila šest mjeseci

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".