Vlasnica dućana Home Sweet Home i Ikks: 'Najveći mi je kompliment kada mi djeca kažu - Mama, lijepa si!'

Zrinka Bubanović, vlasnica poznatih dućana Home Sweet Home i Ikks, kao poslovna žena i majka troje djece, sina i dvije kćeri, nema puno slobodnih trenutaka. Otkriva da joj biranje odjeće predstavlja opuštanje, a kao svoju najveću slabost navodi - traperice
Vidi originalni članak

Kao vlasnici poznatih dućana Home Sweet Home i IKKS pretpostavljam da i estetika igra veliku ulogu? Kako biraš stvari za dućane?

- Ikks biram dva puta godišnje, tako da u Parizu u showroomu pogledam cijelu kolekciju za sezonu jesen/zima ili proljeće/ljeto. Za vrijeme pandemije sve je bilo online. Naručujem tako da imam u vidu estetiku koju vole naši kupci, globalne fashion trendove i udobnost i funkcionalnost koja je iznimno bitna, pogotovo za dječju odjeću. Za Home Sweet Home trgovine naručujemo često. Imamo dosta dobavljača, stalno pratimo prodaju, tako da to radim s kolegama. Trudimo se imati dobavljače kojih nema u ponudi u drugim dućanima. Trendove pratim online, u časopisima, na Instagramu. Kako je pandemija popustila polako se vraćaju i sajmovi na kojima se mogu vidjeti svi noviteti, opipati proizvodi, direktno komunicirati s dobavljačima. Upravo sam propustila Maison&Objet u Parizu, ali planiram posjetiti Salone del Mobile u Milanu u lipnju.

Naš Goran Čižmešija često te snimi u gradu, a nekada i s kćerkom Katjom. Kako biraš kombinacije za grad, a kako za posao i ima li uopće razlike?

- U principu nema razlike. Odijevam se jednako za posao i za odlaske u grad. Uglavnom su to ležerne i praktične kombinacije. Volim traperice koje kombiniram na sve od tenisica do štikli i kratke hlače koje uglavnom kombiniram s čizmama. Ljeti, osim traperica, najviše nosim haljine, kratke, do koljena ili maxi. One midi dužine izbjegavam. Volim i kombinezone. Ljeto je moje omiljeno godišnje doba, gole noge, sandale, jedan sloj odjeće i kosa posušena na zraku. Ne biram jarke boje, preferiram zagasite i pastelne nijanse. Ne volim se vidjeti u odjeći tamnoplave ili crvene boje. S cvjetnim i kariranim uzorkom isto nisam na ti.

Kako je bilo na snimanju, pogledajte u videu:

 

Koliko se tvoj stil kroz godine mijenjao? Kako danas gledaš na stylinge iz, primjerice, studentskih dana?

- Nikad nisam razmišljala o tome. Ja sam osoba koja se nikada ne okreće i ne analizira prošlost. Da sam barem ovo, trebala sam, zašto nisam ne postoje u mom rječniku. Za mene postoji samo danas. Nisam nostalgična, tako da i stare fotografije rijetko pogledam. Ne bih rekla da mi se stil puno promijenio s godinama. Razlika je u tome što ću se danas možda odvažiti za smjelije kombinacije nego kad sam bila mlađa. Što sam starija to sam sigurnija u sebe i svoj izgled, ne zanima me ničije mišljenje vezano uz moj modni izričaj, osjećam se dobro u svojoj koži.

Što radiš u slobodno vrijeme, kako ga najradije provodiš? Kako se opuštaš? Imaš li hobije?

- Slobodnog vremena nemam puno. Cijeli dan sam u pokretu, spavam u prosjeku 5-6 sati. U petak sam već jako umorna. Vikend služi za odmor i opuštanje. Slobodno vrijeme provodim s obitelji. Volim duge šetnje, odlazak subotom i nedjeljom ujutro u grad na kavu nam je već postao ritual, kao i ručak kod bake i djeda. Nedostaju mi putovanja koja su se od početka korona pandemije jako prorijedila. Putujemo uvijek s djecom. Putovanje s bebama i todlerima je zahtjevnije, ali za mene velika sreća.

Koja su tvoja zlatna pravila shoppinga? I kako zapravo najviše voliš kupovati (online, offline...)?

- Kao pravi introvert odlazak u trgovine sam gotovo potpuno napustila (osim higijene i špeceraja) i sve kupnje obavljam online (i telefonske pozive zamijenila porukama). Ne kupujem puno, s godinama sve manje, nikada ciljano, već kad mi se nešto jako svidi. A onda osjetim nešto slično leptirićima u trbuhu. Sličnu senzaciju imam kad vidim Zendayu u najnovijoj kombinaciji. To je valjda tako kad si zaljubljenik u modu od malih nogu.

Što kažeš o gomilanju odjeće, je li došlo vrijeme da se svi oslobodimo te navike?

- Gomilanje odjeće je globalni problem i ja mu ne vidim rješenje. S druge strane veseli me vidjeti osviještenost kod mladih koji znaju za conscious fashion i podržavaju brendove koji imaju održivi i etički način proizvodnje. Kako imam sina u srednjoj školi, pogled na klince ispred MIOC-a izmami mi osmijeh na lice. Te nove generacije meni su jako cool u svojoj opuštenosti i jasnom stavu koji komuniciraju kroz svoju odjeću i izgled, potpuni antipodi "kardashianskoj estetici" i umjetnoj ageless ljepoti. Tu vidim svijetlu budućnost.

Imaš li u glavi uvijek unaprijed složenu kombinaciju za neku priliku ili to ostavljaš za zadnji čas? Imaš li favorite u ormaru koji uvijek spašavaju situaciju?

- Jako mi je važno kako sam odjevena. To je prvi korak da se dobro osjećam. U glavi uvijek smislim kombinaciju za svaku priliku. Svaku večer smislim onu za idući dan. Ujutro se svi spremamo u isto vrijeme za vrtić, školu, posao i nemam vremena za razmišljati o tome što odjenuti. Doduše, nekad me zeznu vremenske prilike jer zaboravim pogledati prognozu. To nije još jedna obaveza, to mi dođe kao opuštanje i zabavlja me. Još kao mala djevojčica stalno sam se presvlačila i smišljala kombinacije, gledala se u ogledalu. Moja najmlađa kćer je takva. Ima situacija kad ni sama ne znam što odjenuti, a ono što mene uvijek spašava su dobre traperice. Neke žene su slabe na torbe, neke na cipele, ja na jeans.

Što ti je najvažnije kod odijevanja, funkcionalnost, estetika, dress code...? Imaš li neke omiljene brendove, koje?

- Kod odijevanja mi je najvažnije da se osjećam kao najbolja moguća verzija sebe. Odjeća i obuća mi moraju biti prvenstveno udobni. Ne volim uniformiranost i volim izgledati drugačije. Kad mi kćerke kažu: Mama lijepa si! to je najveći kompliment koji mogu dobiti. Od brendova najbliži su mi francuski, a Francuskinje su mi inspiracija. Ta naizgled neopterećenost izgledom i ležernost je ono što ih čini neodoljivima. Prirodan make up i frizure koje nikada nisu “namontirane” upotpunjuju dojam. Kad imam priliku otputovati u Pariz uživam u pogledu na žene s pariških ulica.

 

Dugo nismo vidjeli ovako cool hlače na zagrebačkoj špici: Prepišite modne ideje ljepotice super stila

Cheria (21) u Hrvatsku je došla prije 6 godina: 'Hrvati su dobri ljudi, najviše vole ići na kavu! I ja to isto učim!'

Stavite par kapi i miris će vas pratiti cijeli dan: Za ove parfeme kažu da su najdugotrajniji na koži

Jedno pakiranje ove kreme za tijelo proda se svakih 14 sekundi: Kad pročitate recenzije, bit će vam jasno i zašto!

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".