Uskoro se otvara najveća komercijalna zona u Hrvatskoj i regiji

Zahvaljujući suvremenom konceptu i pogodnostima za kupce, novi maloprodajni park dodatno će osnažiti povezanost s Designer Outlet Croatia i susjednom IKEA Zagreb
Vidi originalni članak

Designer Outlet Croatia započinje novo proširenje od 6.000 m², donoseći 30 dodatnih trgovina, dok se istovremeno gradi JOY Retail Park Rugvica  – moderan maloprodajni kompleks od 10.000 m². Ovaj razvojni iskorak potvrđuje kontinuirani rast i jačanje regije kao ključne trgovačke destinacije kako za Hrvatsku tako i za susjedna tržišta.  

Službeno su započeli radovi na proširenju Designer Outlet Croatia, čime će se dodatno unaprijediti ponuda i iskustvo kupovine. Proširenje se odlikuje održivom arhitekturom certificiranom prema BREEAM standardima, inspiriranom tradicionalnim istarskim stilom. Paralelno s time, JOY Retail Park Rugvica, zajednički projekt INGKA Centres i ROS Retail Outlet Shoppinga, obuhvatit će 10 velikih trgovina te 28.000 m² zelenih površina. Lokacija već sada privlači više od 3,6 milijuna posjetitelja godišnje, a novi sadržaji poput Shell benzinske postaje i prvog Burger King drive-through restorana u Hrvatskoj dodatno potvrđuju njen dinamičan razvoj. 

Zahvaljujući suvremenom konceptu i pogodnostima za kupce, novi maloprodajni park dodatno će osnažiti povezanost s Designer Outlet Croatia i susjednom IKEA Zagreb, stvarajući najveću komercijalnu zonu u Hrvatskoj i jedinstvenu destinaciju za cjelovito shopping iskustvo. 

Očekivani završetak oba projekta planiran je za prosinac 2025. godine.

"Ovo proširenje ključni je korak u jačanju pozicije Designer Outlet Croatia kao vodeće premium outlet destinacije u regiji. Širenjem ponude ekskluzivnih brendova ne samo da poboljšavamo iskustvo kupovine, već i dodatno privlačimo posjetitelje iz susjednih zemalja kao što su Bosna i Hercegovina, Slovenija, Srbija i Mađarska.“ izjavio je Nikola Grđan, direktor centra Designer Outlet Croatia. 

"Ovaj razvojni projekt potvrđuje našu predanost održivom rastu i stvaranju dodatne vrijednosti za kupce i lokalnu zajednicu, uključujući otvaranje više od 200 novih radnih mjesta.“ dodao je Thomas Reichenauer, suosnivač i generalni direktor ROS Retail Outlet Shoppinga. 

Od otvorenja 2018. godine, Designer Outlet Croatia postao je najveća i najposjećenija premium outlet destinacija na sjecištu jugoistočne Europe. S više od 100 poznatih modnih i lifestyle brendova – među kojima su Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Adidas, Calvin Klein, Ted Baker i Patrizia Pepe – te stalnim popustima od 30% do 70% tijekom cijele godine, centar bilježi značajan rast u prometu i broju posjetitelja. 

"Sinergija Designer Outlet Croatia i JOY Retail Parka Rugvica  stvorit će jedinstvenu destinaciju, gdje će posjetitelji moći pronaći sve – od mode i lifestyle proizvoda do proizvoda za uređenje i opremanje doma te obavljanja svakodnevne kupovine. Ovo proširenje nadilazi maloprodaju – riječ je o stvaranju najveće komercijalne zone na ovim prostorima,“ zaključio je Branko Mihajlov, voditelj razvoja projekata SEE u INGKA Centres. 

Zoe Saldaña pokazala je kako klasična crna haljina može biti efektna i zanimljiva

Prevladavala je elegantna i vječna crna: Ovo su najbolje odjeveni s ovogodišnje SAG dodjele nagrada

Nosi haljinu za koju kažu da laska svakoj figuri: 'Moj je stil elegantan, kad se sređujem, uvijek biram haljine!'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".