U australskom Sydneyu predstavljen je uređaj koji pomaže kupcima pri odabiru odjeće, točnije majice. Naime, uređaj naziva UMood na prodajnom mjestu očitava koja je majica najbolja za pojedinog kupca ovisno u kakvom se raspoloženju nalazi. Uređaj mjeri moždane valove i na temelju spola i deset prikazanih fotografija različitih scenarija na velikom ekranu određuje raspoloženje kupca te predlaže koja majica bi najbolje odgovarala, a za konačni rezultat u obzir uzima i reakcije kupca na predloženu majicu.
Za ovu tehnologiju zaslužan je japanski brend odjeće Uniqlo, a cilj je neodlučnim kupcima olakšati odabir jer kod velikog izbora dolazi do težeg donošenja odluke. Na razvoju ove inovacije sudjelovao je i neuroznanstvenik Phil Harris sa sveučilišta Melbourne koji je objasnio kako nije rijetkost da kompanije angažiraju znanstvenike za tehnologije ovakvog tipa. Platforma je trenutno dostupna u Sydneyu i Melbourneu na prodajnim mjestima Uniqlo-a, ali ako se pokaže uspješnom, kompanija isma u planu proširiti se i na ostale dijelove svijeta.