Ultra Split: Drugi najslušaniji splitski radio među mladima rastura i na TikToku!

Ultra Split čvrsto se pozicionirala na splitskoj radijskoj karti kao urbani, moderni medij koji privlači više od petine mladih na širem splitskom području, pokazalo je posljednje istraživanje Ipsosa.
Vidi originalni članak

Na prostoru Splitsko-dalmatinske županije izbor su svakog petog slušatelja od 15 do 29 godina, preciznije slušanost im u tom targetu doseže 20,6%. Ta brojka čini ih drugim najslušanijim splitskim radijem među mladima. Istodobno, 17,1% građana Splita između 18 i 49 godina budi se, opušta i zabavlja uz ekipu s Ultre.

Ovi rezultati pokazuju da su uspjeli u svom naumu – biti radio novih generacija koje dobro poznaju svjetske trendove i ne očekuju ništa manje ni od svog omiljenog medija. Na Ultri Split u prvom su planu Hitovi koje voliš, kako kaže njihov novi slogan, a odnosi se na millenial hitove, one od 2000. do najaktualnijih. Čim zasviraju u svjetskim prijestolnicama, sviraju i u Splitu, na valovima Ultre.

Voditeljska ekipa poznaje svoju publiku "u dušu", s njima dogovaraju vikend izlaske, pripremaju se za ispite, diskutiraju o poslovnim karijerama.

U goste im putem etera dovode ljude koje oni žele čuti, koji imaju odgovore na njihova pitanja. Tako su novosti o Ultra Music Festivalu, jednom od najvećih i najpoznatijih festivala elektroničke glazbe u svijetu, doznali tijekom gostovanja Joea Bašića, o životnim lekcijama koje valja svladati na putu do uspjeha uče od vrhunskih sportaša poput Barbare Matić, osvajačice prve svjetske seniorske medalje za hrvatski judo, a naravno da su vrata Ultre Split otvorena i domaćim glazbenim snagama poput Albine.

Oni su jednostavno dio mlade, urbane, splitske ekipe s kojom su od 0-24, od zemlje do inozemstva. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji, koja na jugu postaje sve popularnija, stalno su u džepovima i torbicama svojih slušatelja, udaljeni od njih tek jedan klik. I taj komunikacijski kanal oblikovan je prema aktualnom svjetskom trendu pružanja izbora publici, odnosno mogućnosti biranja jednog od glazbenih kanala prema trenutnim preferencijama. U okviru aplikacije složena je i kontakt lista svih brojeva, mreža i platformi putem kojih slušatelji izravno komuniciraju s njima.

U posljednjem kvartalu tekuće godine Ultra Split je fokus stavila na Tik Tok, brzorastuću mrežu za mlade i ostvarila trenutni uspjeh. U samo tri mjeseca prešli su put od nule do 19 tisuća pratitelja, a taj rok im je bio dovoljan i za prvi video s milijun pregleda.

Kad znaš što radiš, rezultati brzo stižu.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".