Domagoj Jakopović Ribafish je ispunio obećanje koje je dao svome sinu. #Rokotok zastava zavijorila se na 50 hrvatskih naseljenih otoka koji su po prvi put povezani otočane i njihove goste podsjetio na važnost očuvanja okoliša i sretnog odrastanja ispunjenog druženjem s prijateljima i roditeljima.
Projekt kojeg su mediji proglasili „najljepšom pričom ljeta“ svoje je veliko finale, nakon skoro 54.000 preplivanih metara, u trećoj, zadnjoj fazi, proslavio u Puntu na otoku Krku. S broda pored otočića Košljuna u more su skočili službeni plivač RokOtoka Boris Korbar, četvero lokalaca i Domagoj Jakopović Ribafish. Pridružilo im se i nekoliko dječaka i svi su s lakoćom, u dvadesetak minuta, stigli do rive gdje ih je dočekalo petstotinjak djece i odraslih.
Na tih posljednjih 800 metara od 210 kilometara preplivanih tijekom projekta uzduž Jadrana, od Koločepa do Krka, s odmakom od par dana Ribafish gleda kao na najemotivnije trenutke. „Nije bilo lako izaći iz mora pred sve te ljude, dok su se u meni ispreplitale emocije tuge, ali i ogromne zahvalnosti zbog podrške svih ljudi koji su me dočekali na ovoj i svim drugim lokacijama, te svih mojih Rokotočana koji su tijekom sve tri faze projekta, na putu dugom četiri godine, bili uz mene“, izjavio je te dodao da će kolovoz iskoristiti za odmor na Korčuli, gdje će okružen najbližima, procesuirati sve sam sa sobom i prebirući po uspomenama, u njima tražiti inspiraciju za neke nove ideje kroz koje će #Rokotok kao projekt živjeti u budućnosti.
U „spomenar“ projekta #Rokotok, uz posadu su upisani i brojni plivači i tisuće otočana i njihovih gostiju. Svi su oni slušali priču o problemima s kojima se suočavaju otoci, plivanju, prirodi, ekologiji i roditeljskoj ljubavi, tražili i skrivali „blaga“, a Ribafish ističe kako se nada da su svi zapamtili i ključnu poruku ovog projekta, poruku u kojoj je on sam našao smisao i koja mu je bila pokretač - da se obećanja moraju ispuniti.
Završni doček je organizirala TZ Punat na čelu s direktorom Brankom Karabaićem. Ribafish je nakon predavanja i druženja s klincima postavio posljednji geocache, motivirajući tako na istraživanje i neke druge klince koji će u budućnosti posjetiti ovaj lijepi otok i destinaciju. I ovdje su se djeca razveselila darovima. Na posljednjih 17 otoka tijekom srpnja 2022. godine podijeljeno ih je 2.200 (preko 6.000 u sve tri faze), a i sam Ribafish je na dar dobio personalizirane #Rokotok tenisice, tri ribice za tri faze projekta, ukusnu tortu te ono što smatra najvećim darom – nasmijana lica, tople riječi i zagrljaje malih i velikih klinaca.
Shortest Path Production je tijekom projekta snimio sav materijal za predstojeći dokumentarni film (očekuje se u jesen 2023.), a u rujnu će se, uz prigodnu izložbu slika službenog brodskog fotografa Ivana Čujića i plakata koje su crtala djeca na otocima, održati press konferencija projekta, na kojoj će svi zainteresirani moći saznati planove za budućnost.
Hvala svima što ste bili dio najljepše priče ljeta i pomogli ispuniti jedno obećanje. Projekt su pomogli Sport Vision Hrvatska, RBA, HTZ, Rio Mare, Hyundai Hrvatska, Offertissima, UHU, Rubor Autoservis Zapruđe, Jamnica, Offset.hr, Pašmanero, Solgar, Insako i mnogi drugi...