Katarina Baban, Katarina Madirazza i Martina Stjepanović zaštitna su lica kampanje za Wedding Art sajam vjenčanja koji će se ovog ožujka održati u Avant gardenu. Riječ je o prvom boutique sajma vjenčanja na kojem će se predstaviti pomno odabrani brendovi i tvrtke koji se specijalizirano bave vjenčanjima.
Koncept boutique sajma oslanja se na prezentiranje bogatog glazbenog i scenografskog programa te izlagača po kategorijama koji se oslanjaju na vjenčanice i dizajnere, zlatare, cvjećare i slastičare, fotografe, dekoratere i prezentacije trendova u vjenčanoj modi.
- Smatramo da je Wedding Art jedinstven radi samog koncepta sajma.Osmišljen je ne samo kao regularan sajam već kao festival. Želja nam je da Wedding Art prenese posjetiteljima doživljaj i emociju samog vjenčanja. S obzirom na to da se u prostoru Wedding Arta također održavaju mnogobrojna vjenčanja, cilj nam je posjetiteljima približiti izgled proslave njihovog dana - kažu organizatori sajma i govore o zaštitnim licima kampanje:
- Htjeli smo nešto više od samog lijepog lica na naslovnici, nešto drugačije. S obzirom na to da već neko vrijeme radimo na projektima s Katarinom Baban, ona ali i njene kolegice iz glumačkog svijeta su se pokazale kao ogledni primjer mladih i vrlo svestranih žena s puno ambicija za rad i poslovnih angažmana.
Organizatori kažu kako očekuju da svi posjetitelji pronađu sve željeno i potrebno za vjenčanje te da izlagačima sudjelovanje na ovakvom tipu sajma bude samo dodana vrijednost u njihovom poslovanju. Zadovoljstvo posjetitelja i samih izlagača njih je, kažu, najveći uspjeh.
- Kad se bavite event industrijom, uvijek morate biti uporni i misliti pozitivno jer bez obzira na neke situacije na koje ne možete utjecati, pozitivan stav vas čini jedinstvenima - kažu iz organizacije Wedding Art sajma.