Elizabeta Ružić, cura popularnog Baby Lasagne, odnosno Marka Purišića, izrazito je talentirana mlada umjetnica koja se bavi video produkcijom i art fotografijom. Rođena je 1997. godine i studirala je na Umjetničkoj akademiji u Splitu, smjer Medijska umjetnost.
Potpisuje kratkometražni film 'Ponekad je lakše ubiti nekoga drugoga', a 2022. s Markom je dobila nagradu za najbolji video na natječaju Moja.hr. Radi se o natjecanju mladih i kreativnih ljudi iz 20 županija i grada Zagreba u jednominutnim filmovima u kojima u 60 sekundi moraju pojasniti osjećaj emotivne vezanosti sa sredinom u kojoj žive.
Elizabeti i Marku, kao jedinim predstavnicima Istarske županije, pomogao je tada njen otac Josip Ružić, poznatiji kao Pino, vlasnik firme Rose Art iz Kaštelira koji se profesionalno bavi video produkcijom.
Elizabeta je Marku osmislila spot za 'Rim Tim Tagi Dim', a od njega je mlađa godinu dana. U njemu osim Markovog benda sudjeluje kompletna obitelj, uključujući i Elizabetinu baku koja s Baby Lasagnom pred kamerama razvlači domaće tijesto.
Markova obitelj ovih se dana također našla u centru medijske pozornosti, a mnogi ne znaju da Marko ima i mlađeg brata Martina, koji je također glazbenik i bubnjar njemačkog rock benda Mono Inc.. S druge strane, njihova majka Marija zaposlena je kao učiteljica u Osnovnoj školi Marije i Line Umag, kao i otac Dragan.
Valentina Pliško ime je koje se našlo u središtu pozornosti kada je Baby Lasagna otkrio kako je upravo ona dizajnirala kostime koje su on i njegova ekipa imali na nastupu koji mu je donio uvjerljivu pobjedu na Dori. Talentirana Istrijanka s milanskom adresom trenutno studira na fakultetu Nuova Accademia di Belle Arti, a preddiplomski je studij završila na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Suradnja s našim predstavnikom u Švedskoj bila joj je prva takva u životu, a u našem razgovoru otkrila nam je nešto više o samoj izradi kostima.
– Kostimi su inspirirani detaljima iz hrvatske narodne nošnje. Ovog puta polazište nije bila samo istarska nošnja, nego različiti elementi nošnje iz cijele Hrvatske jer ipak na Eurosongu predstavljamo cijelu Hrvatsku – rekla nam je Valentina.
Za Marka su, naglasila je, nastojali napraviti hibrid outfita sa Dore i outfita iz spota.
- Iako su kostimi i dalje kombinacija folklora i metala, sada smo odlučili staviti malo veći naglasak na folklor i pokazati ljepotu hrvatskih nošnji na suvremeniji način. Osim čentrina, uključili smo i detalje koji imitiraju zlatovez – tumači Valentina.
Naš je folklor izuzetno bogat, zaslužuje pažnju čitavog svijeta. Kostimi su kombinacija modernih i stilova inspiranih elementima tradicije te ih Valentina i tim donose na atraktivan, scenski način.
Čipka ima posebnu ulogu, naša tradicija ovdje je ušla u moderan, gotovo rokerski okvir. I ziherice imaju posebnu ulogu, svemu daju pankersku notu, koja priliči likovnosti čitavog benda.
Odijevanje za scenu ima specifične zakone te je idealno kad su kostimi naglašeni, snažni i atraktivni te prate priču. Uloga kostima je i da predstavi državu te da ujedno donose njezine specifičnosti na moderan način. Ovdje je bitan i pokret, jer akteri moraju imati maksimalnu slobodu. Stoga je Valentinin posao i to da razmišlja o dinamici odjeće, kao i atraktivnih modnih dodataka. Detalji se gibaju pri pokretu, što vizualno naglašava pokret.
U timu Baby Lasagne nalazi se i plesačica Luana Kličić, skromna i samozatajna, odrastajući na pazinskom Buraju u vrijednoj i radničkoj obitelji, u dijelu grada koji je vjerojatno i najosebujniji od svih, daleko od glamura, elitizma, svjetla showbusinessa.Također je od malena pokazivala naklonost i ljubav prema izvedbenim umjetnostima. Filmovi, serije, kazalište, radio, ples, hosting, glazba, showbizz… sve su to interesi koji ju prate još iz djetinjstva kada je do kasnih sati znala znatiželjno pratiti rad glumaca, voditelja, plesača, pjevača…
– Odrastajući u malom gradu u srcu Istre, mogućnosti su tada bile ograničene, no ono što je bilo dostupno da bi zadovoljilo moje interese, bio je ples. Ples je prožet kroz moj život od malih nogu do danas pa sam se posljednjih godina upustila i u svijet koreografiranja. Stoga, nisam sekunde dvojila ni pri prijavi u Dramski studio. Ispunila sam prijavnicu odmah. Zahvalna sam na putu u kojem danas mogu biti plesačica ili koreografkinja, sutra voditeljica, a prekosutra napokon i glumica. Ta su područja vrlo povezana i svaka novostečena vještina u jednom području, isprepliće se s onim drugim, kao da slažem puzzle. To ispunjava moje srce i dušu – ispričala je Luana.
Luana se tek posljednjih godina odvažila djelovati kao koreograf pa je tako koreografirala produkcijske nastupe, prve plesove za vjenčanja, koreografije za video spotove i slično. Osim plesa, bavi se i glumom, ali uživa i u svakoj voditeljskoj prilici koja joj se pruži.