Sinonim za vrhunske proizvode i poslovnu priču koja pomiče granice zdrave hrane

FOTO: Sandra Simunovic/PIXSELL FOTO: Neva Zganec/PIXSELL FOTO: Neva Zganec/PIXSELL
Uživaj zdravo! Slogan je ovo koji stoji iza tvrtke koja je postala sinonim za vrhunske delicije u kojima možete uživati bez grižnje savjesti. Naravno, riječ je o brendu Sana, koprivničkog poduzeća Sana delikatese, koji je unazad jedanaest godina postao prepoznatljivo ime kad su u pitanju gastronomske delicije.
Vidi originalni članak

Ideja o brendu rodila se iz ljubavi prema gastronomiji vlasnice Silvije Repić, koja je napravila zaokret i iz svijeta financija prešla u svijet gastronomije. Iako nije znala što je sve čeka, Sana je kroz godine postala sinonim za kvalitetu koja je prepoznata i izvan granica Hrvatske.– U ovom gastro svijetu na početku mi je jako pomogla vlastita znatiželja, ljubav prema hrani i kuhanju te, najvažnije – ogromna doza upornosti. Sana se od početka poslovanja trudi pratiti svjetske trendove i biti inovativna koliko je to moguće za jedno tako malo poduzeće. S obzirom na to da poslujemo već dvanaestu godinu, taj rezultat pokazuje da smo se očito svi zajedno dobro snašli, no srazlogom se ovaj sektor naziva FMCG – fast moving consumer goods – sve se izuzetno brzo mijenja. Gastro svijet je jako zanimljiv i dinamičan, kako u retailu, tako i u HoReCa segmentu. Daje puno prostora za učenje, kreativnost i inovacije – ističe Silvija te se prisjeća kako je došla na ideju pokretanja brenda.

– Kada se osvrnem unatrag, imam osjećaj da je sve vodilo ka tome da osnujem Sanu, iako sam svoju karijeru započela u potpuno drugoj branši. Oduvijek sam veliki gurman i volim kuhati, zanima me nutricionizam, a moji hobiji su sport i putovanja. Sve to uvijek je budilo moju veliku znatiželju za hranom i trendovima u prehrani. Uz oca koji je radio u prehrambenojindustriji imala sam osjećaj da sam bila dio tog svijeta. I otac i ja smo u jednom trenutku istovremeno bili na prekretnici karijere i razmišljali da pokrenemo neki svoj projekt. Upravo je otac bio taj koji me, još dok sam bila tinejdžerka, upoznao s hummusom – i to je bila njegova ideja. Hummus, namaz od slanutka i sezama, kojeg je moj otac „otkrio“ prije mnogo godina kada je surađivao s međunarodnim kompanijama, činilo se kao odlična ideja. Iako je to jelo staro više od 2.000 godina, na našem tržištu bilo je nešto novo – ukusno, zdravo, nutritivno bogato i vrlo interesantno za pripremu raznih jela. Također smo znali da hummus postaje jako popularan u zapadnim zemljama.

Sinonim zdravog i ukusnog obroka 

Hummus je pravi hit-namaz jer nije samo odličnog okusa, već i izvrsnih nutritivnih vrijednosti. Sve je popularniji u Hrvatskoj, a posebno u zapadnim zemljama. S poslovne strane Sana Hummus ima sve – i okus, i svježinu, i nutritivne vrijednosti, te tradiciju – u skladu je s novim trendovima, a istovremeno pokriva sve moguće skupine potrošača i profesionalne potrebe kuhara (vegan, bez glutena, pogodan za dijabetičare, sportaše i djecu).

– Budući da je hummus prije 10 godina na našem tržištu bio potpuno nepoznat, bio je pravi izazov krenuti. Kvaliteta, odličan okus i svježina proizvoda su sve ove godine prvi imperativ i tu nema kompromisa. Njegova premium kvaliteta je, osim u svježini, posebna zbog visokog udjela tahini (sezamove) paste koja mu daje poseban okus, mazivost, ali i bogatstvo kalcija i željeza. Sana Hummus dolazi u nekoliko okusa: classic i sa zrnima slanutka za one koji preferiraju blage okuse, te s čilijem i bučinim sjemenkama za one koji vole aromatičniju hranu. Željeli smo potrošačima dati priliku da hummus probaju kroz brojne degustacije i sajmove te daodaberu svog favorita, a istovremeno ih educirati koliko je hummus nutritivno zdrav i bogat namaz. Ubrzo smo razvili i recepturu hummusas bučinim sjemenkama koji je spoj domaćeg i internacionalnog, te je odmah bio odlično prihvaćen – objašnjava Silvija.

U Sani vjeruju da zdrava hrana treba biti i ukusna, a s tom idejom kroz 12 godina lansirali su više od 250 proizvoda – od svježih namaza, popularnog Guacamolea od avokada, čipsa od jabuke i s čokoladom, tahini paste, do premium začina za profesionalno kulinarstvo, svježih biljnih Powersireva, falafela, deserata od kestena i Crispy štapića. Većina artikala spada u kategoriju nišnih proizvoda. Pretežno su to namirnice biljnog podrijetla zdravih karakteristika, a često i bez glutena. Posebno smo ponosni na novi hummus s hrskavim povrćem koji upravo izlazi na tržište. On je savršeni lagani ljetni obrok ili snack jer je odmah spreman za jelo kao dip s hrskavim povrćem koje je u pakiranju.

– Dodatno želim spomenuti da nas izdvaja i socijalna osjetljivost i društvena odgovornost. Naime, Sana je već pet godina zaredom Najdonator u kategoriji malih i srednjih poduzeća (otkako postoji ta kategorija). Osim doniranja hrane pred istek roka najpotrebnijima, često donacijama podržavamo studente, vrtiće, sportaše i razne udruge i događaje koji promiču neke lijepe i dobre ciljeve.

Zdravi i kvalitetni proizvodi

Savršen ljetni snack je onaj na koji nećete potrošiti puno vremena, a svi prisutni će maksimalno uživati u konzumaciji – i pritom nitko neće osjećati težinu u želucu. Tu je Sana pravi “specijalist”.

– U nekoliko minuta možete pripremiti prekrasan stol s kombinacijom omiljenih okusa Hummusa, Guacamolea ili MelanSana namaza, dodati platu s Power biljnim sirevima, Kobayom i punjenim papričicama, a uz to servirati Crispy hrskave štapiće bez glutena za dippanje. Za ljubitelje slatkog tu je čips od jabuke, varijante s čokoladom i razne slastice od kestena – dodaje vlasnica, pa otkriva kako za nju izgleda savršeni ljetni odmor:

– Budući da veliki dio svog vremena posvećujem Sani, jako cijenim svoje slobodno vrijeme pa ga pažljivo raspoređujem. Pokušavam balansirati između toga da dio vremena posvetim ljudima koje volim, a dio sportu i svojim hobijima koji mi pune baterije. Imam nekoliko omiljenih „rituala“ koji uvijek pale i koji me pune. Jedan od primarnih je meditacija. Meditiram svaki dan već šest godina – to mi pomaže da se dobro osjećam, osvijestim sebe i okolinu, a jako razvija fokus i pamćenje. Omiljeno mi je i provoditi vrijeme u prirodi što je više moguće. Uz to redovito vježbam i plešem, volim čitati, pa bih rekla da se moje punjenje dobrom energijom svodi na balans razdoblja mira i razdoblja aktivnosti.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".