Kako spojiti luksuz, znanost, estetiku i funkcionalnost? Mnogi su pokušali, no jedan brend već desetljećima pomiče granice zdravog življenja, proizvodima koji su sinonim za dugovječnost i kvalitetu, koji se u obiteljskim domovima prenose s generacije na generaciju, a koji su svoju paletu proizvoda prilagodili modernim potrebama tržišta uz jednostavnu poslovnu tajnu – povjerenje. Riječ je, naravno, o brendu Zepter International koji kupcima postaje više od proizvoda – postaje partner u životu koji nije još jedan prolazni trend. Živite bolje. Živite duže. Živite uz Zepter. Filozofija je to koju nam je kroz razgovor najbolje objasnila žena koja stoji iza hrvatske priče o brendu – Kata Pavlović, direktorica Zepter Hrvatska.
Kako se Zepter razvijao od svojih početaka do danas?
Zepter je od samih početaka bio više od brenda. Osnovan s vizijom da zdravlje postane dostupno svima, krenuo je iz Europe s inovativnim posuđem koje je promijenilo način pripreme hrane. Danas, nakon više od 35 godina globalne prisutnosti, Zepter je postao simbol inteligentnog luksuza: multinacionalna kompanija s portfeljem proizvoda koji čuvaju zdravlje, njeguju ljepotu i oplemenjuju svakodnevni život. Bioptron svjetlosna terapija, Therapy Air iOn, Hyperlight Eyewear naočale, Edel Wasser, Zepter posuđe – to su temelji suvremene filozofije Živi bolje, živi duže.
Čini se kako je Zepter tvrtka koju obožavaju različite generacije, a u svojim domovima mnogi imaju proizvode koji traju već desetljećima. Koja je tajna?
Tajna je jednostavna – povjerenje. Povjerenje u znanost, u kvalitetu, u ideju da proizvodi koje unosimo u svoj dom moraju imati svrhu. Zepter nije potrošna roba. On je partner u životu. Od prvih lonaca koji su omogućili zdravije kuhanje, do najnovijih uređaja za filtraciju zraka i vode, Zepter živi s obiteljima, prelazi s generacije na generaciju, ostaje postojan i kada trendovi prođu.
Zepter danas ima široku ponudu proizvoda, no koje biste izdvojili kao najpopularnije?
Svakako Bioptron – inovacija koja je spojila znanost i drevne principe liječenja svjetlom. Potom Therapy Air iOn, pročišćivač zraka čija je važnost postala neupitna u postpandemijskom svijetu. Edel Wasser, naš sustav za pročišćavanje vode, svakim danom postaje ne samo poželjan, nego nužan. Zepter posuđe ostaje temelj – početna točka promjene navika. I naravno, revolucionarne Hyperlight Eyewear naočale – spoj tehnologije, zdravlja i stila. Ključna tehnologija ovih naočala temelji se na Quantum Hyperlight Optic lećama – koje transformiraju štetno UV i plavo svjetlo u koristan spektar: zeleni, žuti, narančasti i crveni, a istovremeno optimiziraju funkcije mozga i reguliraju rad našeg biološkog sata.
Živimo u vizualnom svijetu. Stavljaju li kupci dizajn ispred kvalitete ili su obje komponente jednako važne?
Više nego ikad prije, kupci zahtijevaju cjelovitost – proizvod mora biti i lijep i funkcionalan. U Zepteru vjerujemo da dizajn ne smije biti ukras, već produžetak funkcije. Estetika nas privlači, ali ono što nas zadrži je svrhovitost. Upravo zato naši proizvodi nisu samo tehnološki savršeni, već i umjetnički oblikovani – poput Hyperlight Eyewear naočala koje su istovremeno zaštita i modni izričaj. Njihov elegantan dizajn skriva naprednu tehnologiju koja pomaže očima i mozgu da se usklade sa zahtjevima digitalnog doba.
Koliko su inovacije važne za budućnost i koji će trendovi poboljšavati kvalitetu svakodnevnog života?
Inovacije nisu mogućnost – one su imperativ. Zepter proizvodi nastaju u suradnji s najnaprednijim istraživačkim timovima. Trendovi koje pratimo – i postavljamo – uključuju personaliziranu terapiju (Bioptron), digitalnu zaštitu (Hyperlight Eyewear), detoksikaciju prostora (Therapy Air iOn) i ekološku održivost (Edel Wasser). Budućnost je u pametnim, održivim i višestruko korisnim rješenjima.
Kako usklađujete tradiciju brenda s potrebama modernih potrošača koji sve češće traže održiva i multifunkcionalna rješenja?
Zepter je bio održiv i prije nego što je održivost postala globalna tema. Naša posuđa traju desetljećima. Naši uređaji zamjenjuju kemikalije, štede resurse, čuvaju zdravlje. Moderni potrošači više ne žele birati između estetike i etike – žele oboje. I upravo tu Zepter briljira. Tradicija nas uči postojanosti, inovacija nas tjera naprijed. A mi u Hrvatskoj taj balans uspijevamo održavati upravo kroz direktan dijalog s kupcima.
Koliko je važna uloga lokalnog tržišta za Zepter u Hrvatskoj i regiji? Primjećujete li razlike u navikama potrošača?
Hrvatska ima iznimno sofisticirane kupce – educirane, informirane, ali i intuitivne. Lokalno tržište za nas nije samo brojka, već zajednica kojoj pripadamo. Navike se razlikuju – od jadranske težnje prema prirodnom i laganom, do kontinentalne naklonosti prema trajnom i pouzdanom. No svima je zajedničko: želja za zdravljem koje traje. U toj potrazi, Zepter je postao više od brenda – postao je suputnik.
Koliko je važna osobna prezentacija proizvoda i izravna komunikacija s kupcima u današnjem digitalnom dobu?
U vremenu virtualnog, osobno postaje luksuz. Zato je naš model rada temeljen na izravnoj komunikaciji. Zepter savjetnici ne prodaju – oni educiraju. Pokazuju. Testiraju. Stvaraju iskustvo. Jer zdravlje nije impulzivna kupnja, nego promjena načina života. Digitalno olakšava pristup informacijama, ali stvarno razumijevanje dolazi iz razgovora, demonstracije, povjerenja. Mi ne nudimo obećanja – nudimo dokaze.
Postoji li proizvod ili kolekcija koja vam je osobno najdraža i zašto?
Izdvojiti jedan proizvod iz Zepter svijeta za mene je kao da biram najdražu notu iz simfonije – svaki ima svoju vrijednost, ritam i značenje. Ne mogu se ograničavati, izdvojila bih nekoliko proizvoda: Zepter posuđe – ne samo zbog genijalne tehnologije i bezvremenskog dizajna, već zbog emocionalne vrijednosti. To je proizvod koji okuplja obitelj, to su naši saveznici u svakodnevici, tihi svjedoci obiteljskih ručkova, topline doma i tradicije koja se ne zaboravlja. Onda Therapy Air iOn. To je više od uređaja – to je saveznik. Kada shvatite koliko je zrak u našim domovima zapravo zagađen – ne vidimo ga, ne mirišemo ga – ali ga svakodnevno udišemo, postane jasno da zdravlje počinje upravo tu: s udahom. Therapy Air iOn pročišćava, štiti, osnažuje. Posebno za djecu, za starije, za alergičare – to je revolucija. Zrak koji liječi.
A odmah nakon toga – Bioptron i Hyperlight Eyewear. Bioptron spaja najdublju drevnu mudrost i najsuvremeniju znanost, bez nuspojava, bez rizika, ali s moćnim učincima. Hyperlight Eyewear, s druge strane, je budućnost u sadašnjosti. Naočale koje filtriraju štetnu plavu svjetlost i UV zrake, optimiziraju rad mozga, povećavaju koncentraciju i čak reguliraju serotonin – sve to uz elegantan dizajn koji obogaćuje svaki stil. To nije samo zaštita za oči – to je tehnologija koja štiti cijeli organizam. Revolucija u optici, dostojna ere u kojoj živimo. Moram priznati da su Hyperlight Eyewear naočale moj osobni favorit. Kao poslovna žena, koja provodi sate pred ekranima i pod svjetlima reflektora, ne bih ih mijenjala ni za što.
Nije lako odabrati, no u svakom proizvodu kojeg volim i promoviram – osjećam Zepterovu filozofiju. Živite bolje. Živite duže. Živite uz Zepter.