Šibenčanka Jelena stoji iza brenda s eco-friendly dekoracijama: 'Parona je razigran, slobodan i samouvjeren'

Izrađuje raznovrsne predmete za dom – pladnjeve, držače za knjige, podmetače za čaše, posudice, dekorativne tanjure u raznim oblicima za odlaganje nakita ili drugih omiljenih sitnica, i još mnogo toga.
Vidi originalni članak

Jelena Čipčić, mlada kreativka iz Šibenika, stoji iza sve popularnijeg brenda Parona koji izrađuje ekološki prihvatljive i personalizirane dekoracije. Ovaj mali brend sve više osvaja ljubitelje unikatnih i održivih dekoracija te stavlja naglasak na personalizaciju svakog komada.

– Inspiracija je došla za vrijeme rodiljnog dopusta, u pandemiji, kada sam slobodno vrijeme  provodila izrađujući tzv. DIY projekte. Htjela sam izraditi betonske tegle za cvijeće pa sam istražujući mogućnosti betona kao dekora slučajno otkrila i Jesmonite, materijal kojeg nazivaju eko-betonom. Krenula sam eksperimentirati s izradom različitih predmeta te se zaljubila u cijeli proces izrade i počela raditi dekoracije za sebe i bližnje, a reakcije su bile izuzetno pozitivne – ispričala nam je Jelena.

Tada je bila zaposlena u PR agenciji, ali zbog poremećaja na tržištu kojeg je uzrokovala opća epidemija COVID-19, posla više nije bilo i taj je trenutak prepoznala kao mogućnost da sama uplovi u poduzetništvo te hobi izrade dekora pretvori u nešto više. 

– Iako je možda bilo suludo prepustiti se takvoj ideji u vrijeme korone, imala sam veliku podršku svoje obitelji. Odlučila sam konkurirati za državne poticaje za samozapošljavanje i tu počinje moja priča – dodala je.

Izrađuje raznovrsne predmete za dom – pladnjeve, držače za knjige, podmetače za čaše, posudice, dekorativne tanjure u raznim oblicima za odlaganje nakita ili drugih omiljenih sitnica, i još mnogo toga. Svi proizvodi su ručno rađeni od ekološki prihvatljivog kompozitnog materijala Jesmonitea koji ne sadrži nikakva kemijska otapala. Predmeti nastaju miješanjem akrilne smole (na bazi vode) i praha na bazi gipsa. 

– Kod Jesmonitea me jako privukla njegova ekološka komponenta pa se time vodim i prilikom pakiranja proizvoda. Ne koristim plastične materijale, već isključivo papir i karton te ispunu od kukuruznog škroba. Želim napomenuti da su svi predmeti custom-made što znači da kupci imaju slobodu biranja boja i uzoraka (terrazzo, mramor, splash, silver granite) tako da dekor u potpunosti mogu prilagoditi svom ukusu, i prostoru u kojem žive udahnuti vlastiti ‘potpis’ – objasnila nam je.

Stvaranje brenda od nule nije mali podvig, ali Jelena je to odlično napravila. 

– Proces osnivanja obrta nije trajao dugo, a razvijanje brenda još uvijek traje. To je dosta kompleksan proces i svaki dan predstavlja novi izazov. Počevši od osmišljavanja vlastitog dizajna i izrade silikonskih kalupa pa do svakodnevne potrage za ciljanom publikom i prepoznatljivosti među njima. Tržište se modernizira pa tako proizvod sam po sebi nije dovoljan za uspješan brend ako se pozamašna energija i vrijeme ne iskoristi za njegovu promociju. Rad na društvenim mrežama i platformama za prodaju se nerijetko zanemaruju jer bi se moglo reći da oduzimaju korisno vrijeme za fokus na samu izradu proizvoda. Treba vremena da se stvori brend koji će izdržati mnoge evolucije tržišta, ali vjerujem da će se trud isplatiti i da će ljudi prepoznati ljubav i predanost koja stoji iza mog rada – otkrila je.

Izrađuje stvarno jedinstvene proizvode, a, kako i sama kaže, inspiraciju pronalazi svugdje oko sebe:

– Inspiraciju crpim svuda oko sebe, od prirode, arhitekture pa do društvenih mreža i lifestyle časopisa. Ali, najviše se trudim da inspiracija dođe na putovanjima (smijeh). –

Što se tiče odabira dekoracija, primijetila je da se preferira jednostavnost, prirodnost, minimalizam. Ekološki osviješteni pristup uređenju je i dalje bitan, a ako je suditi po njezinim dosadašnjim narudžbama, bež boja, ali i svi ostali zemljani tonovi su vrlo popularni prilikom biranja dekora. Iako i sama često poseže za takvim nijansama, razveseli je kad netko razbije taj niz neutralnih tonova i iznenadi odabirom ''življe'' kombinacije boja i uzoraka. 

I za budućnost ima velike planove, ali, kako sama kaže, vizija Parona brenda je prije svega prepoznatljivost na hrvatskom tržištu. 

– Nisam ušla u ovu poduzetničku priču s namjerom da jednog dana proširim svoje poslovanje u inozemstvo, već da ''našoj publici'' kontinuirano pružam kvalitetu i unikatnost te da na taj način steknem njihovo povjerenje. Danas je tržište pomalo zasićeno već viđenim dizajnima pa me vodi želja da jednog dana izrađujem dekor isključivo prema vlastito osmišljenom dizajnu – zaključila je Jelena.

Nove ideje i želje mladoj kreativki stalno naviru tako da je vrlo vjerojatno da će se uskoro pojaviti i neki novi dekorativni predmeti u ponudi. Sve novosti se mogu pratiti na njihovom Instagram i Facebook profilu. 

Natikače kakve nosi psihologinja obilježile su i ovo ljeto: 'Zemljane tonove biram kao najavu jeseni'
Uvijek nas iznova oduševljava modnim odabirima: 'Ne eksperimentiram s bojama, iste nosim kroz cijelu godinu'
Američki brend Hollister izbacio je majicu s motivom Hrvatske, a odmah je rasprodana na web shopu

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".