Sara Madjer Šitum, zvijezda nove Dive: 'Ono što bih ja voljela jest da imamo žene na osnivačkim i izvršnim pozicijama'

Divu potražite u subotu, 8. travnja, ekskluzivno uz Večernji list
Vidi originalni članak

Druga subota u mjesecu rezervirana je za novi broj Dive - travanjsku naslovnicu krasi Sara Majder Šitum, uspješna direktorica ljudskih resursa u agenciji Q čiji će vas stil osvojiti na prvu. Za Divu govori kako je danas ženama u IT industriji, zašto voli stil Meghan Markle te o svojim danima u modelingu.

– Konkretno, odjel koji ja vodim bavi se zaposlenicima, njihovim razvojem, edukacijama i kulturom. Što to točno znači? To znači da nam je svakodnevni cilj osnažiti ljude, educirati ih, brinuti se o njihovu razvoju, napretku i zadovoljstvu.

– Od coachinga voditeljskih razina, držanja raznoraznih radionica na temu komunikacije, davanja i primanja povratne informacije do provođenja raznoraznih anketa zadovoljstva kako bismo u svakom trenutku znali “bilo” organizacije i na čemu moramo poraditi. Benefiti, vođenje procesa za praćenje radnog učinka i sl.

– Kultura nam je iznimno bitna tako da i tu imamo pregršt inicijativa kojima osnažujemo kulturu poput Wellbeinga, mog osobnog projekta “Kavice sa Sarom”, u kojoj svaki mjesec ugostim drugog voditelja ili voditeljicu kako bismo približili ljudima interno i eksterno čime se njihov odjel bavi te na taj način privukli nove zaposlenike. Radi se o YouTube-videu koji izlazi svakog 15. u mjesecu.

– Rad u Q-u može se opisati u tri riječi: izazovno, dinamično i zanimljivo. Interno se šalimo da je jedna godina u Q-u kao tri u nekoj drugoj organizaciji upravo zbog stalnih promjena i rasta. Definitivno nisam običan zaposlenik, dosta sam privržena kako samoj organizaciji tako i ljudima koji su u njoj. Neki od njih su mi postali i prijatelji za cijeli život.

Kad su u pitanju trendovi, naše će vas modne stranice pripremiti za proljeće. Fokus smo stavili na traper modne dodatke i balonere, a tu je i cijela raskošna proljetna paleta boja. 

Goran Čižmešija donosi najbolje od mode sa zagrebačkih ulica, prave proljetne outfite koji mogu biti odlična inspiracija za nadolazeće dane. A za toplu sezonu pripremaju nas i beauty stranice pa je tako naša Dubravka Prpić Znaor doznala sve najboljim kremama za lice za SPF-om zbog koji će nam koža biti zahvalna te nam otkrila koji parfemi najbolje podnose više temperature.

Dubravka je ponovno otišla i do Slovenije i provjerila koje su najbolje vikend-destinacije za relaksaciju i spa. A naša Marija Pajić Baić otkriva nam što je to metaverse i kako se pripremiti za njega i sve promjene koje donosi:

- Nije nikakva tajna da će metaverse zasigurno imati utjecaj na žene, jednako kao i na muškarce jer je to platforma koja omogućava virtualno iskustvo, a neovisno o spolu, ljudi različitih dobi i kulturnih pozadina sve više su zainteresirani za ovaj oblik iskustva. Metaverse će pružiti ženama nove mogućnosti, gdje se može oblikovati i usmjeravati virtualni identitet, što bi moglo dovesti do jačanja ženskog utjecaja u digitalnom svijetu. -

Donosimo i pregled jedne od najpoznatijih modnih dizajnerica - Donatelle Versace. Uskoro će napuniti 68 godina, a desetljećima je jedna od najmoćnijih imena na svjetskoj modnoj sceni. Uvela je slavne ambasadore prije svih, a bila je i bratova muza.

Novu Divu potražite u subotu, 8. travnja, ekskluzivno uz Večernji list

Dama od koje možemo učiti o stilu: 'Mislila sam da više neću nositi tu suknju, a ni dugo nisam nosila privjesak maćuhice'
On je pravo osvježenje na zagrebačkim ulicama: Klasičnim komadima dodao retro prizvuk!
Anne Hathaway novo je lice Versace kampanje, a u zadnje vrijeme oduševljava i modnim izborima na crvenom tepihu

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".