Proizvodi novog brenda Meghan Markle rasprodali su se u sat vremena; evo što je sve bilo u ponudi

Vojvotkinja je vijest podijelila putem službenog Instagram profila brenda, zahvalivši svojim pratiteljima na nevjerojatnom interesu
Vidi originalni članak

Vojvotkinja od Sussexa, Meghan Markle, službeno je lansirala svoj dugoočekivani brend životnog stila, As Ever, a prva kolekcija rasprodala se u rekordnom roku – u manje od sat vremena. Ograničeno izdanje meda od divljeg cvijeća nestalo je s virtualnih polica u samo pet minuta, dok su ostali proizvodi, uključujući namaz od malina i cvjetne posipe, također planuli u iznimno kratkom roku.

Vojvotkinja je vijest podijelila putem službenog Instagram profila brenda, zahvalivši svojim pratiteljima na nevjerojatnom interesu:

"Naše su police možda prazne, ali moje je srce puno. Rasprodali smo u manje od sat vremena i ne mogu vam dovoljno zahvaliti... što ste slavili, kupovali, dijelili i vjerovali. To je samo početak @aseverofficial. Idemo!" – napisala je Meghan u objavi, dajući naslutiti da je ovo tek prvi korak u izgradnji brenda.

Prva kolekcija As Ever sastojala se od osam proizvoda inspiriranih domaćim i prirodnim sastojcima. Na listi su se našli mješavina za palačinke, prhki kolačići s cvjetnim posipom, biljni čajevi, limitirana serija meda od divljeg cvijeća i ekskluzivni namaz od malina. Cijene proizvoda kretale su se od 9 do 28 dolara, a Meghan je u objavi naglasila da će svi budući proizvodi također biti dostupni u ograničenim količinama, čime želi očuvati ekskluzivnost brenda.

Za sada nije poznato hoće li debitantska kolekcija biti ponovno dostupna, ali na službenoj web stranici As Ever već se najavljuje novo izdanje poznatog namaza od malina, iako bez luksuznog pakiranja za uspomenu koje je bilo uključeno u prvotnu verziju proizvoda.

As Ever je zamišljen kao spoj kulinarske strasti, organske proizvodnje i elegantnog dizajna. Meghan, koja je oduvijek bila poznata po ljubavi prema zdravoj prehrani i domaćim proizvodima, kroz ovaj brend nastoji podijeliti dio svog životnog stila s publikom. No, lansiranje brenda nije prošlo bez izazova. U veljači 2024., Meghan je podnijela zahtjeve za zaštitni znak pod prvotnim nazivom American Riviera Orchard, no ubrzo je odlučila promijeniti ime u As Ever.

"Prošle godine sam pomislila: 'Znaš što, American Riviera, to zvuči kao sjajno ime. To je moje susjedstvo, to je nadimak za Santa Barbaru.' Ali to me ograničilo na proizvode koji su isključivo uzgojeni i proizvedeni na tom području. As Ever, s druge strane, odražava nešto bezvremensko i univerzalno."

Meghan je također istaknula da joj ovaj projekt omogućuje povratak korijenima i strastima koje je razvijala kroz svoj nekadašnji blog The Tig – ljubav prema kuhanju, vrtlarstvu i dijeljenju ideja s drugima.

Iako su prve zalihe nestale gotovo trenutno, Meghan i njezin tim već pripremaju nove proizvode koji će biti dio budućih sezonskih kolekcija. TMZ je ranije izvijestio kako je vojvotkinja zaštitila širok spektar proizvoda pod imenom As Ever, uključujući kuharice, posuđe, servise za čaj i kavu, želee, džemove, stolnjake, pribor za jelo i razne druge kulinarske i lifestyle proizvode.

S obzirom na ogroman interes koji je izazvao prvi drop, očekuje se da će buduće kolekcije privući još veći broj kupaca i kolekcionara.

Lijepa ekonomistica nosi cipele koje su i ove sezone najpopularnije: 'Volim ležerno-elegantan stil, ali tenisice ne volim'
Josipa Lisac nekad i sad: Kako se velika glazbena diva mijenjala tijekom godina
Pravi proljetni stajling: Efektno, elegantno i totalno drugačije od klasičnih poslovnih kombinacija

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".