Petra i Ivana stoje iza brenda Pi Linia: Hit su personalizirani velovi s posebnim značenjima za mladence

Za prvi veo trebalo im ukupno 12 sati rada, jer je posao s perlicama, iglom i koncem vrlo delikatan i iziskuje dosta koncentracije.
Vidi originalni članak

Nedavno smo na na Instagramu pronašli hrvatski brend, @pi.linia koji uskoro u ponudu uvodi personalizaciju vjenčanog vela. U prvi koji su dizajnirali, odmah smo se zaljubili. Decentni natpis “Ljubav mi je sve objasnila” zapravo je citat koji je mladenka imala na svojim pozivnicama za vjenčanje. Iza brenda koji se bavi izradom papirnog materijala za vjenčanje stoje simpatične djevojke Petra Anić-Božić i Ivana Milošević, a za Divu otkrivaju kako je sve počelo:

– Prijateljice smo od malih nogu, i naše kave su, osim o klasičnim pričama koje dijele prijateljice, često sadržavale i spontane kreativne "brainstorminge". Tad nismo ni slutile da ćemo jednog dana zajedno stvoriti ovakvu priču, a pandemija nam je dala pauzu od uobičajenog užurbanog života u kojoj je spontano sve krenulo – ispričale su nam.

– Prvi veo koji smo izradile bio je za jednu posebnu mladenku, koja nam je vrlo bliska. Inicijalna ideja iza vela je bio poklon za nju, no kad nam je rekla da će ga čuvati za svoju kćer, to nas je inspiriralo da tu ideju podijelimo s našim potencijalnim klijenticama. I same smo pomislile koliko bi posebno bilo imati od svoje mame, sestre ili kume personalizirani veo, na što nitko ne može ostati ravnodušan. Nismo pogriješile, mladenke naručuju zbilja posebne stihove, a reakcije su neponovljive! – otkrile su Petra i Ivana.

Za prvi veo trebalo im ukupno 12 sati rada, jer je posao s perlicama, iglom i koncem vrlo delikatan i iziskuje dosta koncentracije. Osim personaliziranih velova, u ponudi imaju i preslatke pozivnice, zahvalnice, ali i divne pečate koji zaokružuju cijelu priču.

– Pečate smo odmah počele istraživati što je bilo vrlo izazovno s količinom informacija i materijala koje smo u tom trenutku imale. Uz pomoć naših bližnjih i klasičnog pokušaja i pogreške, danas same radimo smjesu voska i miješamo boje, a samo graviranje pečata odrađuje nam jedan zagrebački majstor. Naše tržište je za boje i dizajn pečata vrlo ograničeno, pa smo jako ponosne što smo uspjele razviti vlastitu formulu. –

Personalizirane posvete biraju mladenci, a velovi koje će imati za najam bit će ispisani stihovima i citatima za koje misle da bi mogli biti posebni njihovim klijetima, nešto slično kao par onih ‘the’ pjesama za prvi ples. Neki od njih naručuju i svoje inicijale s datumom vjenčanja, a jedna narudžba posebno im je ostala u sjećanju:

– Ne objavljujemo proizvod ako i nas same nije oduševio, ali moramo priznati da zlatni listići imaju tako jak efekt da nas uvijek nanovo podsjete zašto su bestseleri. Kad napravimo stotine pozivnica ili jelovnika sa zlatnim listićima, uvijek kod nas izazovu dozu oduševljenja. No, jednu narudžbu ćemo sigurno dugo pamtiti. Naime, javio nam se brat jedne mladenke, koji je svojoj sestri poželio pokloniti nešto posebno, i kako kaže, to je našao kod nas. Naručio je veo s Massimovim stihom ‘Voljet ću dok oči se ne zatvore’, i objasnio nam da je to njezina najdraža pjesma i da će na nju plesati i prvi ples. To nas je jako dirnulo jer je takvih priča malo, a nadamo se da ćemo biti dio još puno sličnih – prisjetile su se simpatične kreativke.

Brend će uskoro proširiti ponudu s citatima iz najljepših hrvatskih ljubavnih pjesama. Buduće će mladenke moći veo iznajmiti, ili naručiti svoj personalizirani. Petra i Ivana same dizajniraju sve i trude se sve želje mladenaca provesti u djelo.

– Vizija za budućnost nam se mijenja sa svakim novim proizvodom, no želja nam je rasti i razvijati svoju kreativnost u području vjenčanja, i veselimo se vidjeti gdje će nas put odvesti. Za sad ćemo se uz papirnatu konfekciju koncentrirati na velove s kojima imamo velike planove, a kolekcija velova za najam uskoro će biti na našim stranicama. Ponuda će se sigurno širiti, ali za sad još nećemo otkrivati detalje – zaključile su Petra i Ivana.

PR menadžerica odličnog stila: 'Kožne komade nosim samo ako su iz second hand dućana ili od eko kože'
Kad stajlinzima ukradu pozornost na špici: 'Uvijek razmjenjujemo garderobu, šaljemo si je međusobno'
'Pammy updo' i dalje je jedna od najpopularnijih frizura za zimu, a odlično pristaje svima

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".