Novom kampanjom #bašja dm slavi jedinstvenost

Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja.
Vidi originalni članak

https://gdehr.hit.gemius.pl/lshitredir/id=bVCQcsbpdv6ptYfFUhOvWadynH_UAkyWOdczoLb1JQz.K7/fastid=crvkxlsljtwjtmfcdedhjhdgwqle/stparam=ydpteqeqqk/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=https://www.dm.hr/U srijedu 8. siječnja dm je u zagrebačkom Hotelu Esplanade predstavio novu kampanju #bašja, kojom poziva kupce da otkriju vlastitu jedinstvenost i slave različitosti, koje nas čine posebnima. Srž kampanje sažeta je u video spotu koji je premijerno prikazan na događanju, dok je pročelje Esplanade oživjelo svjetlosnom projekcijom s porukom #bašja.

U skladu s kampanjom, modna revija Hippy Gardena odstupila je od ustaljenih standarda u čemu su ključnu ulogu imali modeli koji su pokazali kako razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo. Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri, među kojima su bili Niko Čuturić, Leon Dejanović, Lucija Lugomer, Ivana Paradžiković, Renata Sopek te Antonija Stupar Jurkin istaknuli su svoju autentičnost i ponosno proslavili ono što ih čini posebnima.  

„U dm-u uvijek stavljamo ljude na prvo mjesto – sa svim njihovim posebnostima. Ipak, biti vjeran sebi i osjećati se dobro u vlastitoj koži danas, kada se velik dio života odvija u virtualnim zajednicama, nije nimalo jednostavno. Većina ljudi stremi idealima koji ne postoje bez filtera, stoga ih želimo potaknuti da izađu iz nametnutih okvira i budu ono što jesu. Kampanja #bašja osnažuje dm-ov slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem!’ i poziva sve da se oslobode nametnutih standarda te žive autentično, vođeni vlastitim snovima”, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.

Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja. Ove godine dm ide korak dalje, s ciljem stvaranje okruženja koje potiče ljude na samoostvarenje, kreativnost i prihvaćanje sebe.  

dm vjeruje da je prihvaćanje sebe ključ ispunjenog života i temelj za stvaranje inkluzivne zajednice u kojoj se svatko može razvijati i zato će kampanjom #bašja inspirirati ljude da ponosno pokažu i istaknu svoju jedinstvenost.

U Zari još uvijek traju sniženja: Donosimo najbolje komade koje možete kupiti po super cijenama
'Razvoj modnog portfolija: fotografski i stilski aspekti' - međunarodni skup na Tekstilno-tehnološkom fakultetu
Bronde je jedna od najpoželjnijih nijansi: Lako se održava i sjajna je opcija za one koji nisu spremni na veliku promjenu

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".