Novi brend Meghan Markle već u problemima: Od 'lošeg' imena do lažnih profila koji bi mogli prevariti buduće kupce

Iako je nejasno kakva je priroda Meghanina novog brenda, ako će u budućnosti prodavati proizvode, potrošači bi mogli biti u opasnosti od kupnje s pogrešnih računa.
Vidi originalni članak

Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa, prije nekoliko dana na Instagramu je otkrila svoj novi lifestyle brend American Riviera Orchard. Profil je brzo skupio više od 527 tisuća pratitelja, a mnogi su počeli nagađati o kakvom brendu je riječ.

No unatoč tome što se ne zna o kakvom je brendu točno riječ, drugi korisnici Instagrama brzo su kopirali varijacije Meghanina novog Instagrama, što bi moglo dovesti ljude u opasnost od prevara nakon što American Riviera Orchard počne s radom.

U manje od 24 sata, najmanje 15 korisnika otvorilo je račun pod nazivom American Riviera Orchard, a neki već imaju preko 1000 pratitelja. Većina računa koji koriste ime American Riviera Orchard također koristi Meghanin logo. Logo marke podsjeća na kraljevski grb s inicijalima A i R napisanim gotovo savršenom kaligrafijom.

Iako je nejasno kakva je priroda Meghanina novog brenda, ako će u budućnosti prodavati proizvode, potrošači bi mogli biti u opasnosti od kupnje s pogrešnih računa. No, to nije jedina stvar koja bi mogla stvarati probleme novom brendu. Naime, mnogi korisnici ostali su zbunjeni imenom American Riviera Orchard.

Insajder je rekao za Daily Mail da će Meghanin novi brend biti 'lifestyle i kulinareski brend’ usredotočen na njezine strasti. I dok se čini vjerojatnim da je brend fokusiran na lifestyle, ime American Riviera Orchard još uvijek je žestoko osporavano na internetu. Međutim, ovo ime ima osobni značaj za vojvotkinju.

Mnogi korisnici brzo su na društvenim mrežama rekli kako je ovo ime ‘salata od nekoliko nabacanih riječi’, kako nije zanimljivo niti lako pamtljivo. Montecito, područje Kalifornije u kojem žive Meghan i princ Harry, često se naziva američkom rivijerom.

Kalifornijski grad je zbog svog geografskog položaja i klime povezan sa sjevernom obalom Sredozemnog mora, poznatom kao Rivijera. Iako je to dio naziva, značenje iza ‘Orchard’ tek treba biti otkriveno.

Rečeno je da se na novom projektu vojvotkinje od Sussexa radi više od godinu dana, a sadržavat će 'sve stvari koje su joj u srcu'. Novi brend trebao bi se poklopiti s lansiranjem novog kulinarskog showa s Meghan na Netflixu, gdje će ona proizvoditi i prodavati vlastite proizvode. Vodit će do knjige i bloga koji će ići uz njezine kuharske izložbe.

'Jako volim vintage i second hand komade jer vjerujem da daju dušu svakom outfitu'
Stajliš, a ležeran outfit idealan za vikend: 'Konačno je zatoplilo i poželjela sam obući suknju'
Đurđu Tedeschi rijetko vidimo u Zagrebu: Prisjetili smo se jednog njezinog elegantnog stajlinga

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".