Netipični božićni natpisi na šalicama i posterima savršen su dar dragoj osobi ispod bora
O genijalnom brendu Puro Amor Design već smo pisali ovog ljeta, a sad ima genijalnu božićnu kolekciju u kojoj ćete zasigurno pronaći dar za dragu osobu. Iza brenda stoji Dragitza Rastegorec, Peruanka hrvatskih korijena koja kaže kako su novim proizvodima željeli razveseliti predblagdanske dane, pogotovo sad kad puno više vremena provodimo doma.
- Htjeli smo u imati što više proizvoda s hrvatskim natpisom, da budu originalni i kreativni. Kupcima se sviđaju i natpisi za jastučnice, a definitivno smo potvrdili da su im najdraže božićne šalice, tako da smo se potrudili da imamo što više različitih motiva. Dostupni su i oni od prošle godine, a sretni smo što smo ove godine iznenadili ljude netipičnim božićnim natpisima, kaže Dragitza.
Tu je i kolekcija božićnih postera s nekim poznatim, ali i nekim novim natpisima. Kod postera ih najviše veseli što samo jedan ili dva postera u interijeru mogu skroz promijeniti njegov izgled i unijeti božićni duh koji je svima potreban, pogotovo ove godine.
- Šećer na kraju je zidni kalendar na kojem smo dugo radili. Bili smo skoro gotovi s njim, no onda je situacija s pandemijom koronavirusa postajala sve gora i nismo uopće znali žele li ljudi imati kalendar za iduću godinu. Bila je to velika investicija, a na kraju smo odlučili završiti dizajn i riskirati jer vjerujemo da će iduća godina biti dobra. Krajem studenog predstavili smo kalendar - iako izgleda klasično, zapravo je jedinstven, koristan je i izgleda odlično na zidu kao ukras. Sastoji se od 14 šarenih stranica, a svaki mjesec ima posebnu paletu boja, poseban dizajn i prazan prostor za bilježenje svakodnevnih obveza. Osim praznika i blagdana, dodali smo i dane koji su nam zanimljivi, poput dana palačinki, smijeha, Nutelle i slično.
Dragitza je dodala da je najljepše vidjeti kad kupci biraju hrvatske proizvode kao poklone za najdraže:
- Svake godine dobivamo poruke i fotografije ljudi kako kupuju hrvatsko, ali ove ih je godine više nego ikad. Ljudi koriste hashtag #ovajbožićkupujmohrvatsko, što je jako lijepo za vidjeti. Mislim da je važno da se svi držimo zajedno i podržavamo. Kako naši kupci podržavaju male poduzetnike jedna je od najljepših stvari koje smo vidjeli ove godine.