Nataša Mihaljčišin oduševljava novom kolekcijom: Pletiva koja slave autentičnost i snagu djevojčica

Kolekcija posvećena djevojčicama koje hrabro koračaju intenzivnim i stresnim teritorijem odrastanja
Vidi originalni članak

Nataša Mihaljčišin ponovno oduševljava, ovoga puta malom serijom unikatne ležerne pletenine izvedene u suradnji s vanrednim pletiljama koje osim iznimnog tehničkog umijeća posjeduju veliku strast i ljubav prema eksperimentiranju u mediju pletiva. Svaki komad je oblikovan kao univerzum za sebe, a opet i s uzajamnom vizualnom poveznicom. Cijela ova lijepa priča ima i širi društveni kontekst.

Nataša često u sklopu kolekcije donosi i vlastita razmišljanja kao društveno angažirani misaoni okvir koji se referira na odjeću i naš odnos s njom.

Pritom razmatra promjene kroz koje u ovom slučaju mlade djevojke prolaze te kako odjeća utječe na njihovo viđenje sebe.

- Oduvijek smo kao djeca htjeli, barem simbolički, što prije uletjeti u svijet odraslih: curice su željele nositi majčin nakit, haljine i sandale s visokom petom, namazati usta ružem i slično, a dječaci se, isto tako što prije, obrijati i još kojekakve kerefeke. Odrasli su, na pomalo infantilan način, uvijek jako sretni kad im netko da kompliment kako izgledaju mlađe za svoje godine, no sad smo taj prostor između djetinjstva i odraslosti suzili na tako kratko vrijeme, s tendencijom iščezavanja - razmatra Nataša.

Društvo vječne mladosti i fabricirane ljepote se tako ostvaruje svim mogućim sredstvima: od filtera na fotografijama s društvenih mreža do estetskih zahvata i skupih tretmana hormonima rasta, ističe dizajnerica.

- Pri tome je krhki oslonac u vanjskom izgledu upravo onaj o kojeg se, još uvijek, najčešće naslanjaju žene- svih uzrasta. Otkud takvo daljnje i uporno inzistiranje za glorificiranjem izgleda kao presudnog za osjećaj osobne vrijednosti!?  Kako je moguće da u trećem, ili četvrtom valu feminizma naše adolescentice koriste seven steps daily care routine ili pedesetiosam koraka u konturiranju i nanošenju šminke na lice!? Prema podacima s američkog tržišta, djeca u dobi od 9 do 15 godina su lani potrošili 4,7 bilijuna dolara na kozmetičke proizvode i šminku - analizira Nataša današnje trendove.

Nije lako imati samopoštovanje kao adolescent i vrlo je društveno neodgovorno rušiti ga, a upravo je zločin manipulirati njihovom osjetljivošću, objašnjava modna autorica.

Nataša smatra da bismo trebali prihvatiti slobodu kao način izražavanja te da ljepota nije u klišejima i obrascima.

Svatko od nas je poseban, neponovljiv, baš kao i njezine pletene veste s raznim detaljima koji pokretu daju dinamiku.

Kolekcija je posvećena djevojčicama koje danas hrabro koračaju intenzivnim i stresnim teritorijem odrastanja, uz naglasak da treba biti autentičan.

U fokusu su jesenje-zimska pletiva, mahom ručne izrade, od vune, pamuka i svile.

Veseli nakit koji budi radost: Trantinchice mali je brend kojeg vodi simpatična Ana Marija
Karlo Rusan: Stil mi se mijenja s godišnjim dobima, ali najvažnije je imati dobar crni sako, kožnjak i hlače na crtu
Stajliš pravnica sjajno kombinira klasično sivo odijelo uz upečatljive modne dodatke u trendi jesenskoj boji

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".