Projekt "Ona – The Art of You" nudi ženama koje su izgubile bradavice tijekom liječenja mogućnost izrade realističnih silikonskih replika, ručno izrađenih prema odljevu originala. Iza projekta stoji Marija Butković, osnivačica udruge Marra Altrui
Inicijativa Marra Altrui i Cloud&Co, posvećena podizanju svijesti o mogućnostima koje ženama stoje na raspolaganju nakon operacije dojke, predstavljena je jučer u butiku brenda, u centru Zagreba. Cilj kampanje je informirati javnost o projektu "Ona – The Art of You", koji ženama nakon mastektomije pomaže da povrate osjećaj cjelovitosti i samopouzdanja.
Projekt "Ona – The Art of You" nudi ženama koje su izgubile bradavice tijekom liječenja mogućnost izrade realističnih silikonskih replika, ručno izrađenih prema odljevu originala. Iza projekta stoji Marija Butković, osnivačica udruge Marra Altrui, koja svaki primjerak izrađuje ručno, s pažnjom i razumijevanjem prema ženama koje prolaze kroz proces fizičkog i emocionalnog oporavka.
Pogledajte galeriju Victoria's Secret
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
Nakon što je prošlogodišnjim povratkom obilježio novi početak, Victoria’s Secret Fashion Show 2025. ponovno je zasjao punim sjajem – ovaj put u Brooklynu, gdje je u srijedu navečer održan jedan od najiščekivanijih modnih događaja godine. Tradicionalno glamurozan, ali s jasnim pomakom prema suvremenim vrijednostima, show je bio dostupan gledateljima diljem svijeta putem Amazon Primea, Amazon Livea i službenih profila brenda na Instagramu, YouTubeu i TikToku.
FOTO: Reuters/Pixsell
Prije početka revije, gosti i modeli prošetali su ružičastim tepihom, uoči kojeg su atmosferu vodili poznati stilist Law Roach i modna novinarka Zanna Rassi. Okupljeni su mogli osjetiti duh starih VS spektakala, ali i svježinu novog doba koje brend gradi – s većim naglaskom na raznolikost, snagu i autentičnost.
FOTO: Reuters/Pixsell
Ovogodišnja postava modela bila je prava modna elita. Uz povratak legendarne Adriane Lime, pistom su prošetale Gigi i Bella Hadid, karizmatična Ashley Graham, kao i nova zvijezda večeri – Angel Reese, profesionalna košarkašica WNBA lige i prva sportašica koja je ikada sudjelovala u Victoria’s Secret reviji. Njezin nastup simbolizirao je novu energiju brenda, koji nastoji spojiti snagu tijela i duha s ljepotom i senzualnošću.
FOTO: Reuters/Pixsell
I glazbeni lineup bio je u skladu s time – isključivo ženska postava izvođačica koju su predvodile Missy Elliott, Karol G, Madison Beer i K-pop senzacija Twice. Dinamični nastupi i energična koreografija dali su dodatnu dozu spektakla, dok su modeli na pisti nosili kreacije koje spajaju luksuz, odvažnost i futurizam.
FOTO: Reuters/Pixsell
Nakon šestogodišnje pauze, Victoria’s Secret se 2024. vratio na modnu scenu s novom vizijom – modom koja slavi različitost i stvarnu žensku snagu, ne samo fantaziju. Ovogodišnji show bio je prirodan nastavak tog puta: manje fokusiran na klišeizirani glamur, a više na poruku samopouzdanja, slobode i redefinirane ženstvenosti.
FOTO: Reuters/Pixsell
Osim modnog spektakla, događaj je imao i interaktivni karakter – gledatelji su u stvarnom vremenu mogli kupovati prikazane komade putem Amazon Live platforme, čime je Victoria’s Secret ponovno spojio modu i digitalnu tehnologiju u modernu, globalnu priču.
FOTO: Reuters/Pixsell
Victoria’s Secret Fashion Show 2025. tako je još jednom potvrdio da je ova kultna revija više od modnog događaja – ona je povratak glamura koji se prilagodio novom dobu, s porukom da je prava ljepota u samopouzdanju, različitosti i osobnom stilu.
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
FOTO: Reuters/Pixsell
Uz postojeće modele, planira se i osnivanje registra bradavica, baze u kojoj će žene moći donirati svoj otisak, kako bi druge, koje nemaju mogućnost izrade vlastite, mogle odabrati oblik koji im najviše odgovara. Time se stvara jedinstven oblik solidarnosti i međusobne podrške među ženama.
„Naš je cilj bio informirati žene o mogućnostima koje postoje, a o kojima se vrlo malo zna. Vidimo da su mnoge iznenađene i oduševljene time što ovakav projekt postoji i žele ga podržati. To nam je najveća potvrda da smo napravili nešto korisno i iskreno“, izjavila je Katarina Radnić Zmazek iz Cloud&Co-a.
Kako bi se podržalo širenje projekta i izradu većeg broja odljeva, Cloud&Co je osmislio dva posebna lančića pod nazivom Papilla.
U prodaji su “visible” i “invisible” varijante po cijeni od 19 i 37 eura, a cjelokupni prihod od prodaje donira se udruzi Marra Altrui i projektu besplatne 3D repigmentacije bradavica i areola. Lančići su dostupni tijekom listopada u Cloud&Co trgovini i putem weba.
Kampanju možete podržati kupnjom Papilla lančića na službenoj Cloud&Co web stranici, a organizatori dodatno pozivaju žene svih dobnih skupina da redovito provode samopreglede dojki i odlaze na redovite kontrole, jer rana detekcija ostaje ključan korak u borbi protiv raka dojke.