Moderate Drinkers Wanted

Umjerena konzumacija alkohola je kul!
Vidi originalni članak

Nakon objave rezultata istraživanja koje pokazuje kako je umjerenost novi trend među milenijalcima , kompanija HEINEKEN predstavila je globalnu kampanju „Moderate Drinkers Wanted“ kojom promovira odgovornu konzumaciju alkohola.
Središnje mjesto kampanje zauzimaju žene – one su zvijezde najnovijeg TV spota poznatog branda Heineken gdje, pjevajući hit Bonnie Tyler „I Need a Hero“, u klubovima i na ulicama Los Angelesa traže svoje heroje te muškarcima složno poručuju: „Pravi frajeri znaju mjeru“. Spot, koji potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg, danas započinje i s emitiranjem na hrvatskim TV postajama a možete ga pogledati i na kraju ovog članka.

 „Štetna i pretjerana konzumacija alkohola jedan je od najvećih rizika za našu kompaniju i od nje nitko ne profitira. Želimo da se uz naše proizvode vežu pozitivna iskustva i da kvaliteta bude iznad kvantitete. Upravo zato redovito provodimo kampanje o odgovornoj konzumaciji, a ovaj smo put naglasak stavili na žene – ohrabrujući ih da potaknu muškarce da piju umjereno“, poručila je Branka Slaveska, predsjednica Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Kampanji su u Hrvatskoj pridružila i poznata lica: Andrea Andrassy, Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Saša Lozar te dizajnerski dvojac ELFS koji su, koristeći popularni hashtag #herowanted, kroz svoje kolumne te na društvenim mrežama pokrenuli raspravu o umjerenosti u piću i poručili kako je ona – cool. 
„Moderate Drinkers Wanted“ nova je u nizu globalnih HEINEKENOVIH inicijativa čiji je cilj promovirati odgovornu konzumaciju alkohola. U 2014., kompanija je u suradnji s poznatim DJ-om Arminom Van Buurenom pokrenula kampanju „Dance More, Drink Slow“ koja je u Hrvatskoj predstavljena u sklopu popularnog festivala Ultra Europe. Kao članica HEINEKEN grupe te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i HEINEKEN Hrvatska provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt „Tko pije, taj ne vozi“, godinu kasnije kampanju „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akciju „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".