Meghan Markle pokrenula je lifestyle brend, a najavila je i dolazak svojeg kulinarskog showa na Netflix

Lansiranje tvrtke trebalo bi se poklopiti i s lansiranjem novog kulinarskog showa na Netflixu, u kojem će Meghan proizvoditi i prodavati vlastite proizvode
Vidi originalni članak

Meghan Markle lansirala je luksuzni lifestyle brend American Riviera Orchard s videom na Instagramu. Na ovom projektu vojvotkinja od Sussexa radi više od godinu dana, a kako sama kaže, sadržavat će ‘sve stvari koje su joj drage srcu’.

Lansiranje tvrtke trebalo bi se poklopiti i s lansiranjem novog kulinarskog showa na Netflixu, u kojem će Meghan proizvoditi i prodavati vlastite proizvode. Uz show, bit će tu i knjiga i blog koji će pratiti njezine kuharske projekte.

A kako je Daily Mail saznao, za Meghanin brend napravljen je trademark na pribor za jelo, kuharice, elektroničko posuđe, kavu, džemove i maslace. Također se taj trademark proteže na fizičku trgovinu u kojoj će se moći kupiti svi navedeni proizvodi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Meghan Markle (@meghan.markle.official)

Logotip American Riviera Orchard uključuje referencu na Montecito u okrugu Santa Barbara, Kalifornija, gdje Markle i Harry žive sa svoje dvoje djece, princem Archiejem i princezom Lilibet. Par se preselio u grad 2020., nakon što je ranije te godine napustio kraljevski život.

Najava za njezin novi brend stigla je na isti dan kada su princ Harry i princ William prisustvovali na dodjeli nagrade Diana Legacy u Muzeju znanosti u Londonu. Iako je to jedno od rijetkih pojavljivanja prinčeva na istom događaju, neće biti u istoj prostoriji u isto vrijeme.

Brend će se fokusirati na proizvode za dom, vrt, hranu i općenito lifestyle proizvode. Rečeno je da se na Meghaninom novom pothvatu radi već neko vrijeme, a glasine o komercijalnom pothvatu pojavile su se prošle godine. Razne dojave tvrdile su da će budući projekti za vojvodu i vojvotkinju od Sussexa 'odražavati njihove različite profesionalne interese i talente te su rezultat značajnog razmišljanja o njihovom budućem smjeru i karijeri'.

Ovo nije njezin prvi projekt u lifestyle areni. Između 2014. i 2017. Meghan je pisala blog pod nazivom "The Tig", na kojem je dijelila savjete o hrani i putovanju. Blog je ugašen nakon njezinih zaruka s princem Harryjem, a kaže se da je ovaj lifestlye brend ponovno lansiranje i nastavak ovog bloga.

Također, nova serija dolazi u trenutku kada Harry i Meghan navodno rade na 'hrpi' novih Netflixovih projekata uključujući film i dva druga 'nenapisana' projekta. Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa potpisali su petogodišnji ugovor s kalifornijskim streaming divom 2020. vrijedan procijenjenih 100 milijuna dolara. No bilo je neizvjesnosti oko toga hoće li se ugovor obnoviti iduće godine, posebno nakon što je njihov ugovor vrijedan £15 milijuna za Spotify istekao početkom lipnja prošle godine.

Sada je Netflixova glavna direktorica za sadržaj Bela Bajaria otkrila da Harry i Meghan 'zapravo imaju hrpu projekta u razvoju' pod svojim brendom Archewell Productions.

Vlatka Pokos sjajno spaja dizajnerske i klasične komade: 'Danas sam odabrala proljetnu kombinaciju'
Veliki šoping vodič: 30 modela suknji do 50 eura koje nosimo ovog proljeća
Činjenice o brzoj modi zbog kojih ćete razmisliti dvaput prije svake kupnje i odlučiti se na održiviju varijantu

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".