Princ Harry i Meghan Markle nastavljaju svoje uspješno partnerstvo s Netflixom. Par je danas objavio da će njihova tvrtka, Archewell Productions, nastaviti višegodišnju suradnju s platformom, otvarajući put novim filmskim i televizijskim projektima.
Ova vijest dolazi u trenutku kada Meghanin lifestyle brend As Ever bilježi značajan uspjeh. Od lansiranja u travnju, posebno zahvaljujući popularnom rosé vinu, prodaja je naglo porasla, a brend, razvijen uz podršku Netflixa, uskoro će proširiti ponudu na nove kategorije proizvoda.
Na streaming platformi uskoro stiže i druga sezona Meghanine lifestyle emisije With Love, Meghan, koja će premijeru imati krajem ovog mjeseca. U prosincu će gledatelji dobiti i posebnu blagdansku epizodu pod nazivom Holiday Celebration.
Partnerstvo Archewell Productionsa s Netflixom započelo je 2020., nakon što su Sussexovi napustili uloge starijih članova britanske kraljevske obitelji i preselili se u Montecito, Kaliforniju. Od tada su objavili niz projekata, uključujući Polo, With Love, Meghan, Heart of Invictus, Harry & Meghan i Live to Lead.
Osim novih epizoda lifestyle emisije, u produkciji su i drugi projekti. Među njima je Masaka Kids: A Rhythm Within, kratki dokumentarni film o djeci bez roditelja u Ugandi, te filmska adaptacija bestselera Carley Fortune, Meet Me At The Lake.
„Ponosni smo što proširujemo partnerstvo s Netflixom i uključujemo As Ever u našu suradnju“, poručila je Meghan. „Moj suprug i ja osjećamo se inspirirano našim partnerima koji s nama stvaraju promišljen sadržaj različitih žanrova, koji odjekuje globalno i slavi našu zajedničku viziju.“