Baš na vrijeme za proslavu Qixija, kineskog Valentinova, Louis Vuitton je otvorio svoju prvu trgovinu čokolade u Kini, smještenu u šangajskom trgovačkom centru Taikoo Li Qiantan. Ovaj potez označava treću podružnicu Le Chocolat Maxime Frédéric, nakon otvorenja u LV Dream u Parizu i u singapurskom Marina Bay Sands.
Čokoladnica, koja odiše ambijentom tropskog vrta, sadrži interijere s drvenim deblima od poda do stropa. Maskota Vivienne i njezin ljubimac lav, Petula, prikazani su u raznim scenama, dodajući razigranost cijelom prostoru. Sve čokoladne delicije dolaze izravno iz Pariza, izrađene od visokokvalitetnih sastojaka i posvećene ručnoj izradi, baš kao i legendarni Louis Vuitton kovčezi.
Cijene slatkih poslastica, koje su kineski korisnici interneta prozvali najpovoljnijim artiklom Louis Vuittona, kreću se od oko 240 renminbija (30 dolara) do 3200 renminbija (448 dolara). Krunski dragulj trgovine je predmet Vivienne on Malle, koji prikazuje umijeće izrade zamršenih mehanizama čokoladnih zupčanika, sve do milimetra, prema riječima Maximea Frédérica, glavnog slastičara Louis Vuittonovih slastičarskih operacija.
Čokoladnica zauzima samostalni prostor u obliku latice monograma u srcu trgovačkog centra, gdje se nekada nalazio Louis Vuitton pop-up prozor. Trgovina je do ponedjeljka rezervirana za VIP klijente, nakon čega će biti otvorena za javnost.
Kako bi bolje razumio kinesko tržište, nagrađivani Frédéric prvi je put posjetio Kinu tijekom otvaranja trgovine. "Želimo dobiti inspiraciju iz lokalne kulture i načina života," rekao je Frédéric, koji je bio posebno zainteresiran za lokalne začine, posebno ljute. "U budućnosti ćemo sigurno donijeti neke prilagođene kreacije za Šangaj, poput kineske Nove godine."
Frédéric je zaključio: "Također je važno podijeliti sreću i radost ovih izvrsnih čokoladnih poslastica. Jer najvažniji sastojak komadića čokolade je ljubav."
Ovo otvaranje predstavlja uzbudljiv korak za Louis Vuitton, proširujući svoju luksuznu ponudu na područje gastronomije i donoseći svoju prepoznatljivu eleganciju i kvalitetu na kinesko tržište. Šangajska čokoladnica obećava ne samo vrhunske čokoladne delicije, već i jedinstveno iskustvo koje spaja tradiciju, inovaciju i lokalnu inspiraciju.