Kanađanka hrvatskih korijena zvijezda je društvenih mreža: Upoznajte Katarinu, zovu je viralnom kraljicom "hackova"

Katarinina specijalnost su najnovija tehnologija, mobiteli i osobna računala. Najgledaniji sadržaji su zabavni video materijali koji na pristupačni način objašnjavaju kako najbolje iskoristiti Apple iPhone, iPad, Apple Watch te različita Mac računala.
Vidi originalni članak

Može li se danas posao profilirati isključivo na društvenim mrežama? Po najnovijim trendovima i za vrijeme lockdowna, TikTok aplikacija postala je odskočna daska za lansiranje En Flique Creative agencije za društveni marketing iza koje stoji 25-godišnja Kanađanka hrvatskog porijekla, Katarina Moguš.

Od kada je sklopila suradnju s INF Influencer agencijom iz Vancouvera, ostvarila je veliki poslovni proboj za sebe i svoj brand En Flique Creative, koji će u ožujku obilježiti dvije godine postojanja. Katarina je do sada radila s brendovima poput Apple, L’Oreal, Carolina Herrera, Shangri-La, Lexus automobili. Svojim kreativnim video sadržajima zabavlja, informira i educira svoju publiku pa je tako zaslužila nadimak “Viral Queen of Hacks”.

Katarinina specijalnost su najnovija tehnologija, mobiteli i osobna računala. Najgledaniji sadržaji su zabavni video materijali koji na pristupačni način objašnjavaju kako najbolje iskoristiti Apple iPhone, iPad, Apple Watch te različita Mac računala.

- Započela sam snimati TikTok videa s ciljem da pomognem mali poduzetnicima i privatnim businessima u ova nesigurna vremena kada je većina prodaje i marketinga krenula preko interneta. Nisam ni sanjala da će moji video sadržaj privući toliki interes. Trudim se imati nešto posebno zanimljivo za naslov, takozvani ‘hack’. Mijenjam sadržaj kako bih ostala dinamična, ali ja kao osoba ostajem ista i nastojim poručiti svojim fanovima da budu autentični - govori Kata.

Kada su ju započele zatrpavati ponude za suradnju s modnim i kozmetičkim brendovima sa željom da promovira njihove proizvode, nehotično je postala i lifestyle blogerica

- Kozmetičke kuće vole moje video uratke jer imam prirodno lice, bez puno šminke pa me traže da prikažem video u kojemu nanosim šminku ili siliziram frizuru. Od nedavno sam postala zaštitno lice Carrolina Herrera parfema. U Los Angelesu sam bila pozvana na Fashion Week, i nakon zapaženog nastupa uslijedio je poziv za New York Fashion week u veljači.

U dvije godine konzistentnog rada, Kata je uspjela izgraditi svoju prisutnost na TikToku i Instagramu te ih pretvoriti u biznis. Ostvarivši nevjerojatnu gledanost na TikToku, IG Reels – Instagramova kopija TikToka, počinje preuzimati njezin sadržaj. Tako da njezin broj pratitelja na Instagramu vrtoglavo raste na preko 150 tisuća pored blizu dva i pol milijuna pratitelja na TikToku.

Bila je promovirana na CNBC-ju, Glamuru, Yahoo Newsu CNBC, New York Post, On Air with Ryan Seacrest, The Verge, CNET, Glamour, ArtsHelp, Croatia Week, iHeart Radio, The Sun, MSN i još mnogim drugim TV i portalima širom svijeta.

- Nerijetko dobijem obavijest na “Google alert” o objavljenim člancima o meni, ponekad na jezicima i pismom koje uopće ne razumijem - kaže. Sjevernoameričko tržište, Daleki istok i Rusija bez sumnje su mnogoljudne zemlje i vrlo važne za tu aplikaciju, s obzirom na to da tiktokeri ondje okupljaju milijune korisnika. Kata je jednu godinu studija provela u Australiji i razveselila se kad je na australskom tržištu ostvarila veliki broj pratitelja i nekoliko važnih klijenata.

Kata je disciplinirana i vrijedna. Završila je studij sportskog menadžmenta i digitalnog marketinga na Brock Universityju u Kanadi s najvišim ocjenama u klasi. Najdraži su joj predmeti bili pregovaranje i javni govori, tako da se oslobodila straha od javnog nastupa i kamera. Još za vrijeme studija Kata je počela raditi za Maple Leafs Sports Entertainment, najveću kanadsku kompaniju za organizaciju sportskih događaja.

- Radila sam za MLSE, gdje su naši klijenti bili VIP sportaši, košarkaši teama Raptors Toronto i vrhunski kanadski hokejaši. Zbog pandemije cijela sportska branša je usporila svoje aktivnosti. Odmah nakon što je nastupio lockdown, usmjerila sam vrijeme na kreiranje sadržaja za svoje platforme. U roku od sedam dana otvorila sam En Flique Creative, napravila web-stranicu i potpisala ugovor s prvim visokoprofilnim klijentom - objašnjava Kata svoj brzi proboj u svijetu influencera.

U kratkim videoporukama na TikToku Kata svojim pratiteljima nudi ideje o najboljim aplikacijama za obradu fotografija te ih poučava kako kreirati privlačan vizualan sadržaj koji je presudan za uspjeh na Instagramu. Ove je jeseni bila pozvana u Los Angeles gdje se planirani dvotjedni boravak pretvorio u tromjesečni:

- Odsjela sam u Beverly Hillsu koji je hub za influencere, fotografe i videografe, glumce. Družeći se s njima, uvidjela sam da imamo isti jezik, slične probleme jer u Torontu bas nemam poznanika ni prijatelja iz moje branše. I dalje je tek mali je postotak digitalnih kreatora sadržaja koji žive isključivo od svoje prisutnosti na društvenim mrežama.

Kata inače pripada drugoj generaciji kanadskih Hrvata. Roditelji su joj iz okolice Karlovca, a u njezinoj obitelji se svakodnevno govori hrvatskim jezikom.

- Ponosna sam na svoje hrvatsko porijeklo. Nikada nisam promijenila svoje ime u englesku verziju Kate ili Caty. Svi me zovu Kata. Odrasla sam igrajući nogomet u hrvatskom klubu u Mississaugi i to me je formiralo i jako utjecalo na moju privrženost sportu i odluku da studiram sportski marketing. Također sam godinama plesala u hrvatskom folklornom društvu. Moja obitelj vezana je za hrvatsku crkvu u Mississaugi, najbliži prijatelji iz djetinjstva su mahom Hrvati. Mnogo sam puta posjetila svoju drugu domovinu i ondje provela ljetni odmor. Ambicija mi je da se spoji sportska i turistička promocija Hrvatske, što naši sportaši već nastoje učiniti na svojim društvenim platformama. Mi influenceri isto možemo pomoći da svijet uvidi kako je Hrvatska jedna divna i sigurna turistička destinacija - govori. 

Kata, pak, budno prati tehnološko tržište i sve novotarije. Osobitu pozornost pridaje najnovijim modelima mobitela jer svjesna je da mora biti u trendu. Svaku ISO aplikaciju i prije nego što postane hit odmah skine i pokušava je pojednostavniti za svoje pratitelje. Videosadržaje za svoje platforme snima gotov svaki dan, koristi samo iPhone kamere i ima jednu profesionalnu Sony kameru, a najviše vremena potroši na vlogove za YouTube.

- Novi trendovi dolaze svaki dan, a s obzirom na to da mi je internet posao, moram pratiti trendove želim li zadržati interes pretitelja. Internet ne spava. Tu nema radnog vremena i uvijek moraš biti u toku s novostima i sa svojim klijentima koji su u različitim vremenskim zonama - objašnjava Kata.

Svjesna je da zbog mnogih pritisaka s društvenih mreža mlade osobe mogu imati nerealna očekivanja pa Kata nerijetko promovira zdrav način života i pruža ideje kako otpustiti stres. To vrijedi i za nju jer zbog opsega posla, ona zapravo stalno radi:

- Gostovala sam na puno kanadskih fakulteta kao gostujući govornik, i internacionalno u Indiji te Floridi. Predavanja su bila na daljinu dok su studenti bili oduševljeni mojim poznavanjem tehnologije i kako naći najbolju primjenu za digitalni marketing.

Od svoje popularnosti Kata, priznaje, dobro zarađuje preko sponzorskih ugovora, i visokoprofilnih klijenata. Kada je njezin video promovirao jednu aplikaciju za uređivanje pozadine na mobitelu, ta je aplikacija postala broj jedan po broju pohrana na Apple Storeu. Digitalni marketing i različite platforme na društvenim mrežama mijenjaju način poslovanja, a mladi i sposobni influenceri poput Katarine Moguš trudom i upornošću pronalaze svoju priliku za zaradu.

 

Producent sjajno kombinira čizme koje su obilježile proteklu godinu: 'Čizama imam više nego ih stignem nositi'

Modni odabir za kojim će se svi okrenuti! Odvjetnička vježbenica kaže: 'Ne pratim trendove, pratim osjećaj'

Boje joj tako dobro pristaju i prava je majstorica kad su u pitanju uzorci: Ona zna kako biti elegantna i na minusima

Hijaluron, vitamin C, retinol: Dermatologinja odgovara na pitanja o sastojcima s kojima se stalno susrećemo u beauty rutini

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".