1. Organizacija je ključ
Unaprijed osmislite što ćete obući, složite torbu, napravite plan rada na poslu... Čini se kao sitnica, no puno znači jer ćete izbjeći nepotrebna živciranja i jurnjavu.
2. Izdvojite vrijeme za sebe
Odite u šoping, popijte kavu s prijateljicom, pročitajte knjigu koja već dugo stoji na polici, odite s dečkom u kino, trčite. U cijeloj priči oko posla važno je ne zaboraviti na sebe i, s vremena na vrijeme, ispuhati se!
3. Naspavajte se!
I same znate koliko vam je sve lakše ako ste naspavane. Nova epizoda serije može pričekati, radije otiđite ranije spavati, tijelo i um će vam biti zahvalni ujutro!
4. Pogreške su sastavni dio posla
Ljudski je griješiti, a to znaju sve uspješne žene. Ne kažemo da morate konstantno griješiti, no, ako se pogreška i dogodi, nije kraj svijeta. Umjesto na ljutnju, koncentraciju i snagu usmjerite na ispravljanje pogreške.
5. Važno je postaviti si prioritete
Dan (nažalost) traje samo 24 sata, a da bi bio uspješan, važno je postaviti si prioritete. Nekad je manje više pa je bolje postaviti si nekoliko zadataka, obaviti ih kvalitetno, a drugim zadacima reći ne i ostaviti ih za idući dan.