Partnerstvom s Rentliom započinje nova faza digitalizacije Irunda s ciljem unaprjeđenja poslovanja i dodatnog podizanja kvalitete usluge. Nakon niza godina korištenja inozemnih PMS i channel manager sustava, Irundo pripremu za oporavak turističkog sektora i normalizaciju putovanja započinje s Rentliom - vodećom domaćom travel-tech tvrtkom iz Zadra.
''Od samog početka našeg poslovanja sve smo bazirali online. Zadnjih deset godina smo koristili inozemne isporučitelje što PMS-a što channel manager-a. Nakon višegodišnjeg iskustva i praćenja Rentlija, mi kao lideri na tržištu smo odlučili koristiti hrvatskog travel-tech lidera te se veselimo budućoj suradnji uz razvoj našeg poslovanja i samog Rentlija kao proizvoda.'' Tomislav Zovko, CEO – Irundo.
Sinergijski efekti ove suradnje najviše će biti vidljivi u daljnjem razvoju i implementaciji Rentlija kroz cjelokupni ERP sustav Irunda, čime se osigurava da vlasnici koji svoje nekretnine povjere na upravljanje Irundu dobiju najvišu razinu usluge, kako iz operativne tako i iz tehnološke perspektive. Specifičnosti poslovanja property management agencije koje primarno proizlaze iz upravljanja mnogobrojnim smještajnim jedinicama na različitim lokacijama zahtijevaju ozbiljne logističke i organizacijske napore. Od osnutka 2011. godine do danas, Irundo je u svom portfelju okupio više od 100 visoko kvalitetnih apartmana na različitim city-break destinacijama poput Rovinja, Zagreba, Dubrovnika i Splita. Usmjerenost na online poslovanje omogućuje Irundu kvalitetno praćenje lokacijski raspršenog poslovanja te kreiranje uspješne prodajne strategije.
Na drugoj strani, Rentlio, kao fleksibilan cloud-based operativni sustav namijenjen upravljanju turističkim objektima jednostavno se prilagođava ovakvom tipu poslovanja. Prednosti upravljanja rezervacijama, cijenama i gostima s jednog mjesta za neograničeni broj objekata i timova na različitim lokacijama uvelike olakšavaju poslovanje property management agencijama poput Irunda. Rentlio se danas koristi u više od 8 tisuća smještajnih jedinica, te se u posljednjih nekoliko godina prometnuo u predvodnika digitalne transformacije hotela, malih iznajmljivača, hostela i property management agencija.
“Mi u Rentliju vjerujemo kako će tehnologija odigrati ključnu ulogu u održavanju konkurentnosti turističkih objekata u post-COVID vremenu. Ova kriza je značajno ubrzala procese digitalizacije, čemu svakodnevno svjedočimo. Nije više sporno da su gosti budućnosti - digitalni gosti.” Marko Mišulić, CEO – Rentlio.
Iako se predviđanja o oporavku turizma razlikuju, usporavanje velikog broja turističkih aktivnosti otvorilo je prostora za provedbu digitalizacije i redefiniranje poslovnih modela u turizmu. Bez obzira radilo se o rezervacijama, prodajnim strategijama, komunikaciji ili marketingu, korištenje modernih i kvalitetnih IT rješenja u turizmu postalo je neophodno.
Irundo Holiday Rental Apartments u ponudi ima preko 100 visoko kvalitetnih apartmana u vodećim turističkim destinacijama poput Zagreba, Dubrovnika, Rovinja i Splita. Irundo je poslovanje pokrenuo 2011. godine pod nazivom ZigZag Apartmani. Među prvima su u Hrvatskoj kroz formu integralnog hotela s jednom recepcijom za više odvojenih jedinica, nudili i upravljali kratkoročnim najmom privatnog smještaja.
Rentlio je cjeloviti operativni sustav za upravljanje hotelima, apartmanima i drugim tipovima turističkih objekata. Koristeći naprednu tehnologiju, Rentlio centralizira i automatizira upravljanje rezervacijama, kanalima prodaje i gostima. Rentlio se danas koristi u više od 8 tisuća smještajnih jedinica u preko 40 različitih zemalja.