Na društvenim mrežama zasigurno su vam zapele za oko cool jastučnice koje smo odmah poželjeli i u vlastitoj spavaćoj sobi. Potpisuje ih brend Ajoj, a iza njega stoje dvije prijateljice, Tanja Šuflaj i Tea Štokovac. Opisuju se kao dvije mlade djevojke koje je povezala umjetnost. Tanja je po struci kustosica, a Tea fotografkinja i dizajnerica.
- Veselimo se svim pozitivnim komentarima. Naše jastučnice svoje mjesto nalaze kod osoba koje obraćaju pažnju na detalje, osobe koje vole minimalizam, jednostavnost, posebnost, umjetnost. čime se vodite prilikom dizajniranja i osmišljavanja Brend njeguje estetiku minimalizma i jednostavnosti, prijenos poruka u kojima svatko može pronaći sebe. Želimo spojiti tradiciju s modernim stilom, da bi došle do proizvoda koji nosi važnu priču.
Kad je riječ o procesu izrade jastučnice, prvi je korak odabir materijala koji se nabavlja od lokalnih proizvođača, zatim šivanje jastučnica i skiciranje na tekstilu.
- Proces vezenja zahtijeva preciznost i strpljenje, daleko od masovne proizvodnje, a cijeli proces vezenja može trajati od 6 do 8 sati, pa i do nekoliko dana. Zadnji korak nam je marketing, odnosno fotografiranje i predstavljanje proizvoda na društvenim mrežama i web stranicama, pričaju prijateljice.
- Naše jastučnice su unikatne, njeguju tradiciju, ručni rad te sadrže priču. To ih čini drukčijim od jastučnica koje se masovno proizvode i prodaju, njihova posebnost je neodvojivost, jedna jastučnica ne može bez druge i ne postoji jedna bez druge. Kroz vizualni identitet želimo naglasiti i našu povezanost s Istrom i svim njezinim bojama, ispričale su Tea i Tanja te, za kraj, objasnile odakle i ideja za ovo cool ime brenda:
- Ime je nastalo prije samog brenda. Prije godinu dana, s čašom dobrog vina u ruci, odlučile smo koristiti termin kojeg često koristimo kad želimo izraziti naše osjećaje. Ajoj, ajooooj ili ajoj! Na našim klijentima je da odaberu ton glasa dok izgovaraju naziv našeg brenda☺
.