Kad je cijeli svijet stao, dvije prijateljice pokrenule su vlastiti brend, a rezultat su genijalne jastučnice

"Naše jastučnice su unikatne, njeguju tradiciju, ručni rad te sadrže priču. To ih čini drukčijim od jastučnica koje se masovno proizvode i prodaju, njihova posebnost je neodvojivost, jedna jastučnica ne može bez druge i ne postoji jedna bez druge", pričaju Tea i Tanja koje stoje iza brenda Ajoj
Vidi originalni članak

Na društvenim mrežama zasigurno su vam zapele za oko cool jastučnice koje smo odmah poželjeli i u vlastitoj spavaćoj sobi. Potpisuje ih brend Ajoj, a iza njega stoje dvije prijateljice, Tanja Šuflaj i Tea Štokovac. Opisuju se kao dvije mlade djevojke koje je povezala umjetnost. Tanja je po struci kustosica, a Tea fotografkinja i dizajnerica.

- Ključan je bio naš susret 2017. godine kad je jedna organizirala izložbu drugoj. Upravo je tako počelo naše prijateljstvo i suradnja. Nakon zajedničkog rada na raznim projektima i izložbama, odlučile smo pokrenuti i stvoriti vlastiti projekt. Estete, ljubiteljice dizajna i umjetnosti, dijelimo i vrlo sličan smisao za lijepo i oduvijek nas je privlačila tradicija i reinterpretacija iste. Ajoj bez pandemije ne bi tako brzo vidio svjetlost dana. Kad je cijeli svijet praktički stao, mi smo se pokrenule i iskoristile svaki trenutak slobodnog vremena da obilježimo ovaj period umjetničkim “eksperimentom” i ljubavlju prema stvaranju, pričaju prijateljice i dodaju da inspiraciju pronalaze u svemu što ih okružuje - prirodi, glazbi, knjigama, telefonskim razgovorima, slučajnim prolaznicima, izložbama, nekom novom putovanju, svakodnevnim predmetima, ljudima i u životnim trenucima. 

- Nova mjesta, ljudi i drugačiji vizuali otvaraju nam nove kanale i poticaj za kreativno stvaranje, pričaju nam Tanja i Tea i kažu da su pozitivno iznenađene reakcijom publike koja ih prati:

- Veselimo se svim pozitivnim komentarima. Naše jastučnice svoje mjesto nalaze kod osoba koje obraćaju pažnju na detalje, osobe koje vole minimalizam, jednostavnost, posebnost, umjetnost. čime se vodite prilikom dizajniranja i osmišljavanja Brend njeguje estetiku minimalizma i jednostavnosti, prijenos poruka u kojima svatko može pronaći sebe. Želimo spojiti tradiciju s modernim stilom, da bi došle do proizvoda koji nosi važnu priču.

Kad je riječ o procesu izrade jastučnice, prvi je korak odabir materijala koji se nabavlja od lokalnih proizvođača, zatim šivanje jastučnica i skiciranje na tekstilu. 

- Proces vezenja zahtijeva preciznost i strpljenje, daleko od masovne proizvodnje, a cijeli proces vezenja može trajati od 6 do 8 sati, pa i do nekoliko dana. Zadnji korak nam je marketing, odnosno fotografiranje i predstavljanje proizvoda na društvenim mrežama i web stranicama, pričaju prijateljice.

Kažu kako je proizvod poput jastučnice često podcijenjen, bez obzira na to što trećinu dana provodimo baš na njima.

- Naše jastučnice su unikatne, njeguju tradiciju, ručni rad te sadrže priču. To ih čini drukčijim od jastučnica koje se masovno proizvode i prodaju, njihova posebnost je neodvojivost, jedna jastučnica ne može bez druge i ne postoji jedna bez druge. Kroz vizualni identitet želimo naglasiti i našu povezanost s Istrom i svim njezinim bojama, ispričale su Tea i Tanja te, za kraj, objasnile odakle i ideja za ovo cool ime brenda:

- Ime je nastalo prije samog brenda. Prije godinu dana, s čašom dobrog vina u ruci, odlučile smo koristiti termin kojeg često koristimo kad želimo izraziti naše osjećaje. Ajoj, ajooooj ili ajoj! Na našim klijentima je da odaberu ton glasa dok izgovaraju naziv našeg brenda☺


.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".