Jamnica limunada i Jamnica narančada novo gazirano osvježenje koje pršti od okusa

Uz pažljivo odabrane sastojke Jamnica novim proizvodima širi ponudu gaziranih bezalkoholnih pića
Vidi originalni članak

Jamnica je predstavila nove proizvode u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića – Jamnica limunadu i Jamnica narančadu. Ova osvježavajuća pića donose savršen spoj prirodnih voćnih aroma i laganih, osvježavajućih mjehurića. Sa 16 posto udjela voća i bez umjetnih boja i sladila, novi proizvodi predstavljaju odgovor Jamnice na sve veću potražnju potrošača za prirodnijim, a istovremeno ukusnim i osvježavajućim napicima. Jamnica limunada i Jamnica narančada donose autentične, među potrošačima omiljene okuse limuna i naranče, pružajući neodoljivo osvježenje u svakom gutljaju. 

Baš poput prepoznatljivih Jana ledenih čajeva, Sensationa te Jana vitamina i aroma, i ovi novi vrhunski proizvodi rezultat su rada Jamničinog nagrađivanog tima za istraživanje i inovacije, koji kontinuirano razvija proizvode u skladu s najnovijim prehrambenim trendovima i preferencijama potrošača. 

„Jamnica limunada i narančada spoj su vrhunskog okusa i prirodnih sastojaka, stvarajući savršeno gazirano osvježenje koje će, vjerujemo, osvojiti potrošače. Novim proizvodima u portfelju ne samo da širimo asortiman, već dodatno učvršćujemo i brend Jamnice, vodeće mineralne vode na tržištu, koja slovi kao sinonim za izvrsnost i autentično osvježenje. Svaki naš novi proizvod odraz je posvećenosti inovacijama i kvaliteti, a iznimno smo ponosni na naš tim koji je još jednom stvorio napitke u kojima će potrošači uživati u svakoj prilici.“, izjavio je Matko Radovčić, viši brand manager Jamnice. 

Jamnica limunada i narančada dostupne su u različitim praktičnim pakiranjima – 0,33 L limenkama, 0,5 L PET bocama te u povratnom staklenom pakiranju od 0,33 L, omogućujući potrošačima da uživaju u svom novom omiljenom osvježenju bilo kada i bilo gdje. 

'Milky lavander' nokti postali su najveći proljetni hit, a odlična su opcija ako volite minimalizam i pastelne boje
Nova kampanja brenda H&M donosi inovaciju u modelingu: Predstavlja manekenke, ali i njihove AI dvojnice
Obilježit će ovu godinu: 5 parfemskih trendova koji će biti najpopularniji i zavladati beauty scenom

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".