Diplomirana pravnica i borac za ljudska prava, nakon rada s nakitom u jednom luksuznom hotelu, gdje je svakodnevno bila u direktnom kontaktu s ljudima, Parižanka Symine Salimpour odlučila je preokrenuti svoju sudbinu i odbaciti nastojanja da prava ljudi izbori pravnim putem te ih počela braniti – umjetničkim izričajem. Vođena tom idejom, Symine je slavu i ugled s vremenom stekla prepoznatljivim parfemima koje je počela stvarati nakon što se preselila u Ameriku, gdje je i nastao brend Hors Là Monde. Samo ime brenda odnosi se na vilu koju je restaurirao belgijski književnik Maurice Maeterlinck. Smještena između neba i zemlje, vila je ostavljala dojam beskonačnosti pa joj je njezin vlasnik dodijelio ime Orlamonde. Nakon Maeterlinckove smrti vila je renovirana te je postala kompleks luksuznih apartmana za čije je unutarnje uređenje zaslužan Ralph Laurent. Zaslijepljena i inspirirana krajolikom i prekrasnim pejsažem ove vile, Symine je spontano svom brendu dala ime Hors Là Monde, što u prijevodu znači “Izvan ovoga svijeta”.
Potom, Hors Là Monde je dobio i vizualni identitet u obliku kompasa. Symine ističe da je kompas kao logo ovog brenda najbolja moguća putovnica u svijet jer, kaže, njegova je bit u upoznavanju ljudi te kulture naroda, koji su svi redom različiti, no ipak traže jednake stvari. “Kompas je univerzalan znak, prepoznatljiv svima jer stvara osjećaj da svi pripadamo globalnom svijetu bez obzira na nacionalnost, rasu ili religijsko opredjeljenje”, objašnjava Symine. Kako Symine prenosi svoju priču s visokom dozom pozitivne energije, tako također mudro postavlja tezu da treba posjedovati iskrenu dubinu u srcu i duši da bi se iz dana u dan prenosila poruka u koju se iskreno vjeruje. Ova mlada dama vjeruje da se u parfemima krije tajna zavođenja, a da mirisne note imaju mogućnost zadržavati i pretraživati sjećanja te potaknuti najintenzivnije emocije. Parfem smiruje, ruši sve prepreke, preskače zidove i čini suptilan most prema upoznavanju drugih ljudi. Djelujući kao glazba, parfemi omekšavaju manire i infiltriraju se duboko u dušu, pa stoga Symine vjeruje da bi se mogli koristiti čak i u politici ili razrješavanju diplomatskih prijepora.
Daleko od politike i prava, sve vezano za Hors Là Monde događalo se spontano te je tako Symine 2007. godine upoznala parfimera Michela Roudnitska. Michel je sin poznatog parfimera Edmonda Roudnitske, koji je po uzoru na svog oca i sam postao umjetnik te čovjek s vizijom. Symine je svoju želju da kreira parfem koji bi Hors Là Monde vinuo iznad svega što su ljudi do tog trenutka imali priliku olfaktivno iskusiti te ga učiniti prepoznatljivim na tržištu izrekla je Michelu. Nakon što su dogovorili suradnju, nekoliko mjeseci poslije nastao je prvi parfem Shiloh, koji je lansiran na sami Božić u prodavaonici Henri Bendel na prestižnoj newyorškoj Petoj aveniji. Michel Roudniska podario je parfemu Shiloh arome ulja bergamota, latica damaske ruže, pačulija, limuna, sandalovine, tamjana, mošusa i plemenitog drveta. Već tada tamošnji mediji prepoznali su ovaj misteriozni i opojni parfem kao istinsko remek-djelo parfemske industrije. Iduće godine Michel je upoznao Symine s Fabriceom Olivierijem, koji je 2009. godine za Hors Là Monde kreirao još jednu uspješnicu pod nazivom Lady Shiloh. Godine 2011. ponovila se suradnja s parfimerom Olivierijem te je nastao Shiloh X, treći parfem kojim je uspješno zaokružena prva trilogija brenda Hors Là Monde. Za razliku od prethodna dva, Shiloh X miris je za žene i muškarce, odnosno za one koji uvijek vjeruju u svoje snove – miris koji ne poznaje spol! Priča o brendu Hors Là Monde kreativno je otkriće njegove začetnice Symine, žene s ukusom, toplinom i dosljednosti. To se očituje u tome što je svoju strast prema ljudskim pravima afirmirala u mirisne horizonte te parfemima, na vrlo poetičan način, svakom čovjeku podarila tlo na kojem baš svatko ima priliku stvoriti svoj svijet samo za sebe.