Iza brenda Hoopsi stoji simpatična Stella: Izrađuje naušnice koje dokazuju da je nakit puno više od ukrasa

Iza brenda Hoopsi stoji Stella Vlakić, djevojka koja je od uspomena na svoju baku, ljubavi prema nakitu i želje za pristupačnim, kvalitetnim komadima stvorila priču koja danas okuplja generacije žena. Hoopsi nije samo nakit, već način izražavanja, igranja sa stilom i gradnje zajednice.
Vidi originalni članak

Nakit često nosi uspomene, a ponekad postaje i početak novih priča. Tako je bilo i sa Stellom Vlakić, osnivačicom brenda Hoopsi, koja je prvu inspiraciju pronašla u trenucima s bakom – u bušenju ušiju, spremanjima i sitnim ritualima koji su nakit pretvarali u puno više od samog ukrasa. Upravo iz tih uspomena rodila se ideja o brendu koji je na tržištu otvorio prostor koji je nedostajao: setove naušnica osmišljenih za djevojke i žene koje žele jednostavno, a efektnim kombinacijama naglasiti svoj stil. Hoopsi je danas prepoznat kao odvažan, girly i moderan brend koji jednako cijene ljubiteljice minimalizma i one sklonije statement komadima.

– Zaljubljenica u nakit još od djetinjstva. Sve je počelo s mojom bakom, koja me uvela u taj svijet i s kojom sam dijelila prve uspomene vezane uz bušenje ušiju i zajednička spremanja. Hoopsi je za mene postao puno više od samog nakita jer je otvorio segment na tržištu koji je baš falio: setovi naušnica za cure kojima je teško same složiti kombinacije. Zato je Hoopsi jako girly, zabavan i nosi u sebi predivnu zajednicu žena koje međusobno dijele inspiraciju i ljubav prema nakitu – otkrila nam je.

Kao i mnoge velike ideje, i ova je krenula iz osobne potrebe. Stella je željela stvoriti nakit koji će biti trajan podsjetnik na njezinu baku, ali i kvalitetan komad koji će svaka žena moći nositi bez kompromisa između cijene i estetike. Upravo je ta želja oblikovala DNK brenda Hoopsi.

– Brend je nastao iz moje osobne potrebe i želje da uvijek sa sobom nosim spomen na svoju baku. Htjela sam nakit koji je kvalitetan, dugotrajan, a opet pristupačan. Nisam željela birati između bižuterije koja brzo gubi sjaj i luksuznog nakita koji si ne mogu svi priuštiti. Tako sam došla do ideje o nehrđajućem čeliku, koji je otporan, moderan i savršen za svakodnevno nošenje. –

Inspiracija za nove kolekcije nije nešto što se traži daleko – Stella je pronalazi u onome što i sama svakodnevno voli nositi. 

– Inspiraciju pronalazim u svakodnevnom životu kroz stvari koje i sama želim nositi svaki dan. Proces uvijek kreće od pitanja: ‘Bi li ovo bio komad koji ne bih skidala s uha?’. Od ideje napravim skicu, testiram kombinacije s postojećim modelima i tek onda ulazim u izradu. Svaki komad prolazi fazu ‘probnog nošenja’ jer nakit mora biti i udoban i praktičan, a ne samo lijep – kaže Stella.

Posebnu vrijednost brendu daje materijal od kojeg nastaju svi komadi. Nehrđajući čelik pokazao se savršenim izborom jer spaja dugotrajnost, estetiku i funkcionalnost, ali i traži dodatnu vještinu u dizajnu.

– Nehrđajući čelik je idealan jer ne tamni, ne izaziva alergije i može podnijeti svakodnevno nošenje, od tuširanja do treninga. Prednost je i u tome što izgleda jednako luksuzno kao i skuplji materijali, a dostupan je svima. Najveći izazov je raditi dizajne koji i dalje izgledaju ‘posebno’ i koji su puni detalja jer čelik ima svoju čvrstoću i limite u obradi – objasnila je.

Ako postoji nešto što Hoopsi čini prepoznatljivim, to je koncept “ear stackova” – slojevitog kombiniranja naušnica koje svaka žena može personalizirati prema svom stilu i raspoloženju.

– Uvijek mislim na slojevitost i osobni stil. Nekome će se svidjeti minimalistički set od dvije tanke rinčice, dok će netko drugi poželjeti hrabru kombinaciju s nekoliko različitih tekstura i oblika. Trudim se dizajnirati kolekcije koje se mogu međusobno nadopunjavati, tako da svako pronađe ‘svoj miks’ – ispričala je.

No, među svim komadima, jedan ima posebno mjesto u Stellinu srcu. To su naušnice koje su zapravo bile početak – simbol hrabrosti i stvaranja brenda od nule:

– Zlatne Boldettice. One su prve, one su početak i one su dale karakter Hoopsiju. Taj komad za mene je simbol da iz jedne ideje i hrabrosti može nastati cijeli brend. –

Voditi brend koji nosi osobni pečat uvijek znači balansirati između onoga što tržište želi i onoga što kreator osjeća. Stella priznaje da se ponekad prepusti svom guštu, ali jednako tako zna koliko je važno ponuditi bezvremenske klasike.

– Moram priznati da me ponekad preuzme moj umjetnički izraz pa izbacim kolekciju baš po ‘svom guštu’. Ali svjesna sam da tržište voli klasiku, zato se trudim kombinirati bazične komade koji se nose svaki dan s onima koji su hrabriji i više odražavaju moj osobni stil – otkrila je Stella.

Osim kreativnog dijela, svaki mali brend nosi i izazove poslovanja. Stella otvoreno govori o tome koliko je zahtjevno biti jedno lice za sve – od dizajna do komunikacije s kupcima.

– Najveći izazov je što radiš baš sve, od dizajna i pakiranja do komunikacije s kupcima i marketinga. Zna biti iscrpljujuće, ali upravo to daje autentičnost jer ljudi znaju da iza Hoopsija stoji stvarna osoba, s puno ljubavi i truda. –

A budućnost? Ona je, čini se, jednako sjajna kao i sami komadi nakita koje Stella stvara. Vizija je jasna – širenje kolekcija, izlazak iz okvira naušnica i sve veći fokus na izravnu interakciju s vjernom zajednicom.

– Plan je razvijati nove kolekcije i ponuditi još veći izbor naušnica, ali i multifunkcionalnog nakita koji ide dalje od ušiju. San mi je otvoriti pop-up store, sudjelovati na sajmovima i na taj način uživo graditi još jači odnos sa zajednicom koja se stvorila oko Hoopsija – zaključila je Stella.

Genijalna studentica u oversized sakou: 'Uzorke nosim prema raspoloženju, a čizama imam puno, baš ih volim'
Jesenski road trip: 3 europske rute koje su sada ljepše nego ikad prije
Hailey Bieber oduševljava minimalističkom manikurom koja podiže svaki look

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".