Anka jewelry je brend koji zagovara istinsku i autentičnu ljepotu žene, pa je tako i nakit prirodan u svakom pogledu. Noseći ljepotu sirovih, neobrađenih materijala, ovaj nakit ukrašen je posebnim oblikom poludragog kamenja. Iza brenda stoji mlada kreativka iz Zagreba Antonija Ivanković, a u razgovoru za Divu otkriva kako je sve počelo te kako se inspirira za svoj nakit.
– Na ideju o stvaranju vlastitog branda dovelo me više stvari. Jedna od njih je to što sam od malih nogu voljela stalno nešto stvarati, a drugo, ono što je prevagnulo, je želja za novim izazovima i poslovnim avanturama. Već duže vrijeme sam se htjela okušati u poduzetništvu. Naime, više od 15 godina sam u marketinškoj industriji, u najvećim hrvatskim kompanijama, gdje sam brusila svoja znanja i vještine u segmentu kreiranja novog proizvoda, lansiranja na tržište, rada na kampanjama, izgradnji branda i njegovog dugoročnog razvijanja. Jedno duže vrijeme sam pratila i osluškivala tržište i kupce i tako su nastale prve kolekcije. S Ankom sam htjela na hrvatsko tržište nakita donijeti nešto novo i drugačije. Glavni nositelj našeg nakita je poludrago, neobrađeno kamenje koje nosi bitnu poruku - nesavršeno, nepolirano, bez filtera je najčešće i najljepše. Osim toga Anka Jewelry nosi ime moje majke kojoj sam i posvetila ovaj brand. Majke cijeloga života brinu o nama i pružaju nam potporu, a moja ideja je bila da pretočim majčin brižni karakter u formu nakita. Osim što skriva jedinstvenu ljepotu, poludrago kamenje istovremeno i brine o nama, baš kao majke. Tako da, kada nosite Anka Jewelry, uvijek ćete imati potporu i pozitivnu energiju uz sebe – ispričala nam je.
Kreativni proces počinje iz priče koju želi prenijeti. Sve kolekcije su odraz njezinih osobnih trenutaka i lekcija u životu koje je naučila i zato uvijek kreće od poruke koju želi prenijeti određenom kolekcijom, a nakon toga ide materijalizacija poruke tj. stvaranje nakita. Trenutno u ponudi imaju 3 kolekcije; Dream, Tears i Garden.
– Dream kolekciju krasi jedan veliki kamen koji predstavlja snove i želje koje svaka žena ima i koje želi ostvariti. Tears kolekcija ima manji kamen i biser, jer suze svake žene su jako vrijedne i ne treba ih prolijevati radi sitnica ili loših ljudi. Garden kolekcija predstavlja spajanje s prirodom i ponovno punjenje mentalne i fizičke energije. Nova kolekcija je baš u završnoj fazi i izlazi van početkom svibnja tako da opet spremamo nešto novo i drugačije. 😊 Stay tuned.. – otkriva.
Na samom početku, kad su učili o materijalima i procesima, krenuli su s mjedi i ona se pokazala dosta dobrom, ali uvijek stremi kvalitetnijim i dugotrajnijim materijalima. Zato su sada prešli na srebro kao glavni materijal kojeg onda pozlate ovisno o dizajnu.
– Bitno nam je da je naš nakit dugotrajan, da se može nositi neograničeno, da ne izaziva alergije, promjene na koži i naravno, samim time, i da ne opterećujemo okoliš. Također, nove kolekcije izbacujemo dosta rijetko jer želimo stvarati dugotrajnu uspomenu, a ne još jedan fast fashion modni dodatak koji će za mjesec dana izaći van mode. Naši dizajni nisu pomodni, već su osobni i to naši kupci prepoznaju – objasnila nam je Antonija.
Njezin osobni najdraži komad nakita je njezin vjenčani prsten koji imitira granu stabla savijenu u krug te je njega dizajnirao njezin muž, a uz njega uvijek kombinira i prvi Anka prsten, One Big Dream Flourit.
– Inače volim ili veće komada nakita ili kombinaciju više manjih. Zadnje što kombiniram su tri Tears prstena na jednom prstu. Dobije se dojam da imate jedan veliki prsten s tri manja kamena i tri bisera. –
Anka nakit može se kupiti na stranici www.anka-jewelry.com, a u Zagrebu su prisutni na lokaciji Babushka store, Vlaška 7, Gifteria concept store, Trg bana Jelačića 11, Gušt boutique store, Horvaćanska cesta 160, Prisutni su i duž Jadranske obale; u Poreču u Reveurs storeu, na Rabu u Pirates treasure store-u, novootvorena lokacija u Dubrovniku u Borza trgovini u Minčeta trgovačkom lancu, te naravno nezaobilazni otoci, na otoku Visu, baš u Visu u Issla vis, u Komiži u Barilica storu i na otoku Hvaru u dućanu Croavity hvar. No, svakako im je u planu i daljnje širenje kroz Hrvatsku te također i inozemstvo.
– Vizija i misija Anke je ukrašavanje žena sa originalnim, zanimljivim i upečatljivim dodacima. Sada smo na nakitu, ali već imamo u planu i druge zanimljive proizvode koje već spremamo za zimu. A nova kolekcija je u izradi i uskoro ide lansiranje, jedva čekamo podijeliti vijest s našim kupcima – otkrila je Antonija.
– Za sve one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog branda nakita uvijek mi se mogu javiti putem društvenih mreža ili na mail, vrlo rado ću im odgovoriti na sva pitanja i nedoumice i dati pokoji savjet. Ali evo par uputa za izradu uspješnog branda nakita:
a. Istražite tržište i konkurenciju
b. Definirajte svoj kupca
c. Stvorite svoj stil i svoju estetiku koja će vas istaknuti od drugih
d. Pronađite svoju priču iza imena branda
e. Brinite se o kvaliteti i detaljima
f. I najbitnije – okružite se kvalitetnim i dobrim suradnicima i kolegama jer će vas oni inspirirati i podržavati kada vam je najpotrebnije – zaključila je.