"Hoćemo na kavu?", "Pomalo", "Ajme...": Peruanka hrvatskih korijena radi majice, šalice i cekere s popularnim poštapalicama

Dragitza Rastegorac stoji iza domaćeg brenda Puro amor, a zasigurno ste uočili torbe i šalice sa šaljivim natpisima koje su popularnost stekle i izvan granica Hrvatske.
Vidi originalni članak

Ako volite unikatne dodatke za dom, pogotovo s hrvatskim potpisom, zasigurno vam nije promaknuo brend Puro amor iza kojeg stoji Dragitza Rastegorac. Dragitza je hrvatica rođena u Peruu, po struci je komunikologinja, a prije pet godina došla je u Hrvatsku kako bi naučila jezik. Moramo priznati, hrvatski joj je odličan, a Dragitza je od tad ostala u Hrvatskoj jer obožava hrvatski način života, kulturu, sigurnost...

- Odmah sam dobila posao kao voditeljica tada novog Muzeja iluzija i, nakon par godina, otvorila sam svoj obrt. kad sam dobila otkaz, vidjela sam da je to prilika da se bavim vlastitim brendom. Prije tri godine počela sam se baviti i stand up komedijom u Studiju smijeha, prvo samo na večerima "otvorenog mikrofona", a kasnije i na drugim nastupima po Hrvatskoj, priča nam Dragitza i dodaje da je brend Puro amor nastao kad je tražila šalice s natpisima na hrvatskom, ali ih nije nigdje našla.

- Skupljam šalice i tražila sam nešto poput "It's coffee o'clock", ali na hrvatskom. Nisam uspjela naći pa sam se sjetila da bih sama to mogla napraviti jer sam na faksu slušala predmete o dizajnu i, pomoću tutorijala, krenula sam crtati u dizajnerskim programima. Da bi ljudi doznali za brend, treba puno raditi i pritom biti strpljiv. Prve sam godine, 2017., prodala šalice samo jednom malom dućanu u Tomićevoj. Početkom 2018. kupila sa stroj, pomalo se počela oglašavati i nuditi proizvode po trgovinama na obali, no odgovori su većinom bili negativni, prisjeća se Dragitza, no to je nije spriječilo da otvori showroom

Tad je sve postalo ozbiljnije, a za Božić 2018., imala je toliko narudžbi da je sve jedva stigla tiskati i poslati:

- Nakon toga sam u prodaju pustila prve torbe i torbice, a hit je bila Croatian dictionary torba, svi su htjeli model za sebe. Trgovine su mi se same počele javljati i posao je stvarno krenuo. 2020. smo taman predstavili naše majice, koje su bile i najveći projekt, ali nam je pandemija koronavirusa malo promijenila planove. Ipak, posao je krenuo na bolje. ne kao prošle godine, samo bolje s obzirom na cijelu situaciju. I dalje smišljamo nove ideje za dizajn, imamo nove projekte koje jedva čekamo iskomunicirati s pratiteljima na društvenim mrežama. Inače, na Instagramu smo konačno stigli i do 10 tisuća pratitelja! 

Dragitza inspiraciju pronalazi u razgovoru s prijateljima, stvarima koje su joj tata i djed rekli kad je bila mala, pjesmama, na internetu, televiziji, a tu su i godišnja doba, Božić, ljeto...

- Cilj mi je svakim dizajnom predstaviti hrvatsku kulturu, navike i stav, a u ponudi nastojim imati različite motive kako bi svaka osoba pronašla nešto za sebe ili savršen dar za dragu osobu, priča nam Dragitza. 

- Kreativni proces nekad traje samo jedan sat, a nekad i godinu dana, ovisi što radim. Ono što radim šaljem i prijateljima kako bi rekli svoje dojmove, isprobavam sto verzija, opet šaljem prijateljima... Ako sam zadovoljna, objavim to, a ako sam na nekom projektu dugo radila, jedva čekam vidjeti reakcije ljudi, kaže osnivačica brenda i dodaje da je posebno popularna kolekcija Croatian Dictionarty jer tako svatko može doznati što znači "fjaka" ili "pomalo", pa su komadi posebno popularno među Hrvatima koji žive u inozemstvu. 

- Lijepo mi je kad ljudi dođu u showroom, pitaju zašto sam došla u Hrvatsku i kako to da sam odlučila otvoriti obrt. Tad imam priliku ljudima reći da nije nemoguće i da ne treba sve ići "preko veze", kao ni da je potrebno imati velike investicije. Umjesto toga, treba raditi, kreirati i pritom biti skroman, pozitivan i iskren, zaključila je Dragitza. 

Tea Gagro Held voditeljica je EU projekata na jednom zagrebačkom fakultetu i nova zvijezda naše naslovnice ✨
Diva vas čeka u subotu na kioscima, ekskluzivno uz Večernji list:

Znate li za hrvatski brend Rosette? Iza njega stoji profesorica povijest i geografije i izrađuje divne natikače i modne dodatke
Sovilj povodom 15 godina brenda: Tek kad vidim reakcije klijenata, znam da je nešto dobro. Zato svaki put imam toliku tremu'
Upoznajte Mateu: Stoji iza domaćeg brenda Šuljice koji izrađuje jednostavne i elegantne ženske košulje
Znate li za domaći brend koji nas je na prvu osvojio narukvicama s motivima Zagreba?

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".