Domaći Instagram-profil na kojem ljudi dijele pozitivne strane izolacije: Obiteljski doručak, zajednička kava...

Splitska firma DRACO i agencija Younited stoje iza profila #PozitivnaStranaIzolacije koji poziva ljude da podijele sretne trenutke u trenutačnoj situaciji
Vidi originalni članak

Ono što nam svima treba u trenutačnoj situaciji doza je pozitive, a na društvenim mrežama za to se pobrinuo profil Pozitivna strana izolacije koji svakodnevno potiče pratitelje da šalju lijepe i sretne trenutke iz svoje svakodnevice, trenutke koje su prije možda i propuštali zbog užurbanosti i okupiranosti poslom, a sad u njima uživaju.

Iza profila nalazi se splitska firma DRACO i zagrebačka marketinška agencija Younited, a Marko Babić iz agencije ispričao nam je da ih je cijela ova situacija zatekla te im je trebalo vremena da se naviknu na rad od kuće, smanjenje svih socijalnih aktivnosti, izbjegavanje boravka na otvorenom...

- Međutim, već u prvih nekoliko dana u razgovorima s kolegama, suradnicima i prijateljima, postalo je jasno da se zapravo u svemu ovome događaju i mnogi pozitivni trenutci. Paradoksalno, ali ja osobno, a vjerujem i mnogi drugi, puno sam češće u kontaktu s dragim ljudima nego tijekom uobičajene svakodnevice. Zaključili smo da bi bilo lijepo napraviti kampanju koja će maknuti fokus sa svih briga i problema i barem na kratko probuditi optimizam kod ljudi i skrenuti im pažnju na pozitivne stvari. Pokazati da je ovo vrijeme prilika da budemo sa svojim najdražima, da se posvetimo učenju novih stvari i slično, kaže Marko. 

U provedbi kampanje pomogla im je splitska tvrtka DRACO, koja se inače bavi izolacijom, ali onom građevinskom, ne ovom danas popularnom:

- Spomenuli smo ideju ljudima iz DRACA, priča im se jako svidjela i izrazili su želju da sudjeluju u kampanji. Cilj kampanje je isključivo pozitivno utjecati na društvo, unijeti malo optimizma u domove. Mislimo da je u ovoj situaciji odgovornost svih nas da na neki način doprinesemo zajednici. Naš način je da u digitalnom svijetu, u kojem trenutno provodimo jako puno vremena, unesemo određenu dozu vedrine. Zbog svih okolnosti, ime same kampanje bilo je dosta logičan izbor. Također bih naglasio da je DRACO ovom prilikom donirao KBC-u Split 50.000 kuna kako bi doprinijeli borbi protiv pandemije.

Marko priča da su reakcije odlične te su svi, koji su se susreli s kampanjom, imali izuzetno pozitivne komentare. Najviše ih veseli to što ljudi dijele svoje pozitivne trenutke. 

- Za sada nam je najveći izazov doći do ljudi, jer ovisimo o volji trenutnih pratitelja da nas tagiraju i koriste #PozitivnaStranaIzolacije. Želimo probuditi pozitivca koji spava u svakom od nas, a za to nam treba pomoć medija, poznatih ličnosti i svakog čovjeka, govori Marko, a mi smo ga pitali koja je njegova #PozitivnaStranaIzolacije:

Generalno mi je super što smo sami sebi pokazali da smo sposobni funkcionirati na drugačiji način, da možda u budućnosti neće biti tolike potrebe da svakoga dana idemo u školu ili ured, gubimo vrijeme na čekanje u redovima i slično. Stvari se u ovakvim vremenima uvijek brže mijenjaju, a mislim da će dugoročno to ostaviti pozitivan trag na sve nas. Na dnevnoj bazi, definitivno mi je najpozitivnija strana izolacije vrijeme koje provedem u igri s kćeri i druženju sa suprugom i psom.

Pitali smo čitatelje i čitateljice Dive i Večernjeg lista što će prvo napraviti kad sve prođe; njihove odgovore pogledajte u videu:

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".