Dizajneri su otkrili novi zlatnu koku: Ulaže se u igrice, čak 60% korisnika su - žene!

Neovisno o tome koje prijevozno sredstvo koristite na putu do posla, sastanka ili kave, šanse da ćete vidjeti nekoga kako igra igricu na mobitelu prelaze 99,9%.
Vidi originalni članak

Da, svijet igrica nije više što je bio nekada, štoviše te iste igrice se više ne igraju u zabačenim podrumima i garažama. U tzv. svijetu gaminga okreće se ozbiljan novac. Do 2021. godine procjenjuje se da će gaming industrija vrijediti 146 milijardi funti, no “zapanjujući” je podatak iz prošle godine: više od 60 posto korisnika mobilnih igrica bile su žene. I tu u priču ulazi modni imperij po svoj dio kolača. Realno, tko bi im zamjerio! Kad se već bavimo statistikom, spomenimo i da Goldman Sachs do 2025. godine predviđa apsolutnu dominaciju gaming svijeta, a kako i ne bi kada pripadnice nježnijeg spola ne štede u kupnji ni u svijetu izvan realnosti. Kupuje se odjeća koja se ne može isprobati i dijamanti koji nikada neće krasiti njihove ruke. Jedna takva aplikacija je i Drest, osnovala ju je Lucy Yeomans, žena koja je uređivala Harper’s Bazaar i između ostalog sudjelovala u kreiranju net-a-portera.

Aplikacija je osmišljena na način da odijevaš avatar, tj. poznatog supermodela, šminkaš ga, a drugi korisnici ocjenjuju tvoj rad. Zanimljivo, sve što im odjeneš možeš kupiti na farfetch.com jer, logično, s njima imaju dogovor. A postoji li osoba kojoj kultna scena iz filma “Djevojke s Beverly Hillsa”, u kojoj glavni lik Cher bira kombinaciju za školu putem PC-a, nije ostala trajno urezana u pamćenje kao jedna od životnih želja? Nešto slično nudi aplikacija Ada, odnosno igrica u kojoj avatare oblačite u luksuzne brendove. Zvuči kao san snova!

Luksuzna moda do sada nije bila dostupna svima, ali ovako se bar možete igrati da si je možete priuštiti. Stručnjaci kažu da je luksuz napokon postao demokratičan jer tanka je granica između ljubavi i mržnje, a očito i između i realnosti i virtualne stvarnosti. Avatari su postali celebrityji, a još prije četiri godine Louis Vuitton tu je vidio svoju priliku.

Kultna igra Final Fantasy i njezina protagonistica ružičaste kose koja je zasjala po posljednjoj modi. Ta globalno poznata i moderna heroina postala je i žena iz snova brojnim muškarcima. Bio je to prijelomni trenutak u svijetu gaminga, no zna se gdje je centar zbivanja – na Instagramu! Lili Miquela prva je influencerica koja zapravo ne postoji, a na toj poznatoj društvenoj mreži prati je gotovo tri milijuna ljudi. Ona se druži s poznatim curama, odijeva po posljednjoj modi, kupuje u Ikei, gleda “Stranger Things” i sluša Franka Oceana. Reklamira Moschino i Pradu, a bila je i zaštitno lice kampanje Calvin Kleina. Rekli bismo, živi punim plućima, a društvene mreže koristi i za podržavanje raznih kampanja kao što je trenutačno aktualna “Black Lives Matter” iako je “rođena” na računalu i zapravo ne postoji! No to je ne sprečava da se druži i fotografira s kolegicama Chiarom Ferragni i Negin Mirsalehi.

Očito je da svijet mode u novom tisućljeću radi pravi virtualni zaokret pa ne čudi da neki kreiraju i vlastite igrice. Tako imamo Gucci Arcade, igricu posvećenu trendovima osamdesetih, a svoje igrice izbacio je i Hermes s naglaskom na kinesko tržište, dok je Moschino napravio partnerstvo s megapopularnom igricom The Sims. Više od 80 milijuna igrača diljem svijeta biralo je stvari iz kolekcije kreirane samo za potrebe igrice čija je capsule kolekcija uskoro zaživjela i u stvarnom svijetu s majicama na kapuljaču koje koštaju otprilike dvije tisuće kuna. Burberry je otišao korak dalje i kreirao vlastitu online igricu B Bounce u kojoj avatari odjeveni u posljednju kolekciju odlaze na Mjesec u borbu protiv klimatskih promjena. U posljednjih godinu dana i poznati brend Puma sklopio je čak četiri ugovora s gaming industrijom. Očito pandemija čini svoje pa se marketinški ploča okreće u smjeru generacije Z koja većinu vremena provodi pred ekranima.

Zbog globalne karantene i zloglasnog koronavirusa koji je paralizirao svijet, ove godine procjenjuje se da će broj igrača dosegnuti čak 2,7 milijardi ljudi, a tržište dosegnuti vrijednost od 160 milijardi dolara. Dugačka je lista brendova koji su se okušali u gaming avanturi, među njima i Valentino i Marc Jacobs koji su napravili kolekciju za igricu Animal Crossing, dok je Givenchy sve popratio svojim parfemom.

Gledajući s demografskog aspekta, konzumenti tzv. e-sports industrije, odnosno gaming svijeta najviše su mladi koji ne pitaju za cijenu, odnosno ne štede. To dokazuje i partnerstvo poznatog brenda Gucci i londonskog Fnatica koji su na tržište izbacili sat za ronjenje vrijedan 1600 dolara koji je rasprodan u manje od 48 sati. OK, influenceri su in, ali vrhunski igrači igrica su korak ispred pa je tako igrač Fortnitea Richard Tyler Blevins poznatiji pod nadimkom Ninja zahvaljujući partnerstvu s Adidasom kreirao tenisice sa svojim potpisom koje se sjajno prodaju.

A obećana zemlja za sve zaljubljenike u igrice definitivno je Kina jer ima li išta na ovom svijetu da nije “made in China”. Upravo je tamo planula kolekcija MAC ruževa napravljena u suradnji s igricom Honour of Kings koja se rasprodala za manje od sat vremena. Upravo je beauty industrija ta koja polako, ali sigurno ulazi u svijet gaminga jer prilika je mali milijun. 

Gejmeri nisu više tinejdžeri koji muku muče s aknama, već i stylish i it djevojke! U 2020. godini biti geek zapravo je totalno in, a da biste igrali omiljenu igricu, ne morate više sjediti doma pred kompjutorom. Možete je igrati na svakom koraku, doslovno! Ukratko rečeno, u igrici si možete priuštiti sve što u stvarnom životu priželjkujete, pa i onu Diorovu haljinu vrijednu 50 tisuća kuna. Vaša garderoba iz snova udaljena je samo jedan download!

Poznate Hrvatice o majčinstvu i karijeri: 'Digitalizaciju su sigurno osmislile žene kako bi si olakšale svakodnevicu'
Humanitaran potez luskuznih brendova: Vlasnici Balenciage, YSL-a i Guccija doniraju milijune maski

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".