Puro Amor, mladi brend poznat po svojim "šalicama sa stavom", predstavio je svoju najnoviju kolekciju koja uključuje bilježnice, čarape i šareni kalendar za 2024. godinu. Dizajnerica i vlasnica brenda, Dragitza Raštegorac, rođena u Peruu, ali s hrvatskim korijenima, ističe kako su novi proizvodi odmah naišli na oduševljenje njihove vjerne publike.
Puro Amor je započeo priču prije pet godina sa "šalicama sa stavom", a od tada su proširili svoj asortiman uključujući originalne dizajne u kolekciji "Croatian dictionary". Noviteti, bilježnice, čarape i kalendar za 2024., predstavljaju svježe dodatke koji su već naišli na iznimno pozitivan odaziv.
Bilježnice su rezultat pažljivog biranja zanimljivih natpisa i usklađivanja dizajna koji će istovremeno privući pažnju i ostati prepoznatljiv za brend. Ova kolekcija uključuje osam dizajna, među kojima se ističu natpisi poput "ajme", "malo sutra", "pomalo", "fjaka" i "laganini".
Kod čarapa, Puro Amor je posebnu pažnju posvetio pronalasku kvalitetnog domaćeg proizvođača koji može jamčiti kvalitetu. Dizajn čarapa uključuje simbole srca i raznolike natpise, poput "Samo ljubav".
– Na čarape "Samo ljubav" smo odmah znali da želimo dodati simbol srca na drugu stranu, i kad smo dobili sve probne čarape smo skužili da je taj detalj to što je bilo potrebno na svakom dizajnu, tako smo dodali prigodne simbole na svaki dizajn. Rezultat nam je bio odličan, brzo smo ih slikali i objavili, i reakcija je bila izvan svih očekivanja. Svaki put kad predstavimo jedan novi proizvod treba neko vrijeme da naša publika se navikne na to, ali sa čarapama vrijeme prilagode je bio od sat vremena, odmah smo dobili poruke, čestitke i narudžbe, što nam je bilo veliki vjetar u leđa – ispričala nam je Dragitza.
Šareni kalendar za 2024. redizajniran je kako bi pružio više prostora za zabilježavanje obaveza. S posebnim naglaskom na pametno odabranim citatima, Puro Amor želi motivirati korisnike tijekom cijele godine. Dodatna inovacija uključuje prilagodljive naljepnice, što omogućava korisnicima da ih prilagode svojim potrebama.
– Veselimo se božićnom vremenu, iako je najluđe vrijeme u godini i imamo puno posla, ovu godinu smo se jako dugo pripremili kako bi svi dobili svoje narudžbe na vrijeme. Jako puno cijenimo što nas ljudi podržavaju, iako je sada svima teško razdoblje sa inflacijom, eurom, poslovia… sama činjenica da brend postoji i da naša publika super reagira na sve novo što imamo je najbolji dar koji možemo dobiti. Nadamo se da će i ovu godinu ljudi podržavati male brendove! Hrvatska je u zadnji nekoliko godina dobila puno kvalitetnih kreativaca koji nude predivne stvari i najljepši su pokloni jer su zaista izrađeni sa puno ljubavi – zaključila je vlasnica brenda.