Danijela i Ozana stoje iza brenda Ispeci me: Nude domaće mješavine za kolače koje mirišu na djetinjstvo

Zamislite da možete ispeći savršeni carrot cake, kruh s pestom ili bogatu čokoladnu tortu – bez stresa, vaga i popisa sastojaka dugog kao rukav. Dvije šogorice, Danijela i Ozana, pretvorile su ljubav prema hrani i frustraciju modernog tempa u Ispeci Me – brend domaćih mješavina koje čuvaju okus, skraćuju pripremu i vraćaju mirisne trenutke u svaku kuhinju.
Vidi originalni članak

U svijetu gdje je sve brže, kompliciranije i prepun dodataka koje ni ne znamo izgovoriti, pojavljuju se dva poznata lica koja vraćaju vjeru u jednostavno i domaće. Danijela i Ozana, šogorice, poslovne žene i majke, stoje iza brenda Ispeci Me – malog, ali promišljenog poduzetničkog pothvata koji pečenje kolača vraća u naše domove, i to bez stresa.

– Iza brenda stoje Danijela i Ozana, šogorice koje dijele poduzetnički duh i veliku ljubav prema hrani. Osim toga, obje smo zaposlene žene i mame, pa potpuno razumijemo potrebu za jednostavnim, brzim proizvodima koji nisu puni aditiva, a uspiju svaki put. Upravo iz te osobne potrebe nastala je ideja za Ispeci Me – otkrile su nam.

U fokusu im je bilo jedno: kako spojiti autentičnost domaćih recepata i lakoću pripreme koju traži suvremeni ritam života. I čini se da su pogodile – i s konceptom i s emocijom.

– To nam je izuzetno važno jer današnji život je već dovoljno stresan, htjele mi to priznati ili ne. No, ono što nam je još važnije jest da naš proizvod nije običan. Naši recepti su, kada bi ih radili od nule, zapravo prilično kompleksni. Nisu to mješavine za nešto što 'smućkaš usput', već recepti koje ćeš ponosno poslužiti obitelji ili prijateljima – objašnjavaju.

Kao i svaka dobra ideja, i ova je nastala iz vlastite potrebe – iz želje da nešto "posebno" bude dostupno i kad vremena i energije nedostaje. No bez kompromisa oko kvalitete.

– Svi mi ponekad želimo napraviti nešto posebno, ali nemamo vremena ni energije. Naše mješavine omogućuju upravo to, wow efekt uz minimalan trud. Osim toga, kad pogledate deklaracije mnogih gotovih proizvoda na tržištu, često se zapitate: 'Zbilja, sve to jedem?' Mi nudimo alternativu, proizvode koje biste i sami napravili kod kuće, samo smo mi odradile najteži dio posla za vas – kažu nam.

Svaka mješavina koja izađe pod imenom Ispeci Me prolazi kroz njihove ruke i njihove kuhinje – ništa ne prepuštaju slučaju. Iako se iza brenda krije mnogo posla, sve započinje vrlo osobno, pa i intuitivno.

– Prvo i osnovno pravilo: radimo samo ono što mi osobno volimo jesti. Ozana naginje slatkome, Danijela više voli slano. Trenutno, primjerice, razvijamo nove mješavine za kruh, a jedna fitness mješavina za kruh nam je u fokusu. Testiramo različite verzije, uspoređujemo i najbolja verzija ulazi u proizvodnju. Također je u punom jeku testiranje božićnih kolačića, cijela kuhinja miriše na cimet i klinčiće – otkrivaju.

Domaći okus i globalni utjecaji sjajno se isprepliću u njihovoj ponudi. No tradiciju ne diraju – iz poštovanja.

– Do sada smo namjerno izbjegavale zadirati u tradicionalne domaće kolače, iz poštovanja. Ti recepti nisu samo recepti, već doživljaji. Šapice, primjerice, znače ručno mljevene orahe, obiteljsko okupljanje, i za nas je to nešto posebno i sveto. Ali zato volimo 'svjetske klasike' poput carrot cake, recepte koji se mogu kreativno interpretirati, a da i dalje zadrže svoju čar. Cilj nam je da, zahvaljujući Ispeci Me mješavinama, mame ponovno peku s djecom, baš kao nekad, čak i one mame koje rade i nemaju puno vremena – objasnile su Danijela i Ozana.

Inspiraciju crpe iz osobnih afiniteta, ali i reakcija bližnjih. No početna ideja obično dolazi iz srca.

– Nekad je jedna od nas zaljubljena u neku ideju i želi je testirati bez obzira na sve. Onda slušamo reakcije bližnjih, skupljamo komentare i ako vidimo da ima potencijala, razvijamo dalje. Ipak, većina naših mješavina nastala je iz osobne strasti i ukusa. –

A kad se treba odlučiti za najdražu mješavinu – jasno je koliko i dalje žive to što stvaraju.

– Ozanin favorit je definitivno carrot cake. Taj spoj cimeta, sočne teksture, hrskavih orašastih plodova i kremastog preliva je neodoljiv. Kad negdje naručimo kolač, Ozana će uvijek uzeti carrot cake i proučiti ga gotovo znanstveno. Zaključak je gotovo uvijek isti: 'Naš je bolji.’ Danijela je više slani tip te je njezin trenutni favorit mješavina za kruh Italian bread-a-licious. Ta kombinacija domaćeg pesta i sušenih rajčica je za prste polizat – otkrile su nam.

Vjernost kvaliteti, izbjegavanje aditiva i jednostavnost pripreme nisu samo marketinški slogani – to je temelj njihovog pristupa.

– Te vrijednosti su srž našeg brenda, uz činjenicu da smo mali, hrvatski, obiteljski brend. Vjerujemo da sve više ljudi prepoznaje važnost čitanja deklaracija i pita se: 'Zašto u ovom proizvodu ima 27 sastojaka?' Nama je profit, naravno, važan, ali ne pod svaku cijenu. Nećemo zamijeniti kvalitetne sastojke jeftinijima niti posegnuti za kemijskim dodacima. Oni koji cijene čistoću proizvoda i žele znati što unose u svoje tijelo, naći će put do nas. –

Iako iza njih stoji niz proizvoda, najizazovniji je, očekivano, onaj koji slavi čokoladu – i to u ozbiljnim količinama.

– Whole Lot’s of Chocolate. Znate onaj prizor iz filma Matilda, gdje dječak mora pojesti cijelu čokoladnu tortu za kaznu? E pa, to je ta torta. Savršeno izbalansirati toliko čokolade i prevesti to u funkcionalnu mješavinu bio je pravi izazov. Ali smo uspjele i to kako – prisjećaju se.

I dok planiraju širenje i razvoj weba, Danijela i Ozana ostaju dosljedne: rast je važan, ali mora biti autentičan, organski i vjeran vrijednostima s kojima su krenule.

– Trenutno radimo punom parom na brendiranju, želimo da što više ljudi sazna za nas i naše proizvode. U budućnosti želimo pronaći prave partnere s kojima ćemo brend podići na višu razinu. "Razmišljamo i o širenju ponude, možda i prema B2B modelu, ali prvo želimo izgraditi prepoznatljivost i povjerenje kod krajnjih kupaca. Kad proizvod dobije pažnju koju zaslužuje, onda ćemo napraviti i sljedeći korak. Ispeci Me nije samo mješavina, to je poziv na zajedničke trenutke, mirisne kuhinje i kolače koji bude uspomene – zaključile su.

Divu Moments potražite na kioscima od 5. srpnja po cijeni od 7 eura. Na kioscima smo cijelo ljeto

Modna dizajnerica čiji stil obožavamo: 'Torbu i suknju sam sama radila, suknja je redizajn jedne stare'
Stajliš poduzetnica savršeno spaja ljetne klasike u genijalan outfit kojem ne možemo pronaći zamjerke
Papir s dušom: Tekstura Atelier pretvara reciklirane materijale u predmete trajne ljepote

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".