U svijetu u kojem se darovi često svode na predvidive izbore, Cvitelier se izdvaja kao nježna, mirisna i potpuno neočekivana ideja – buketi koji se ne stavljaju u vazu, nego se dijele, kušaju i pamte. Iza ovog brenda stoji simpatična Jelena koja je kreativnost utkala u svaki aspekt svog života, a kolače pretvorila u estetsko i emotivno iskustvo.
Iza imena Cvitelier ne krije se samo slastičarski koncept, već i osobna priča ispunjena stvaranjem, obiteljskim trenucima i ljubavlju prema malim ritualima.
– Ja sam Jelena, mama dvaju dječaka, učiteljica po struci i velika zaljubljenica u kreativnost. Volim DIY projekte, slikanje, pisanje slikovnica i priča, pjevanje i pečenje kolača. Sve što uključuje stvaranje oduvijek me privlačilo i smirivalo, a Cvitelier je postao način da sve svoje interese spojim u jednu priču – otkrila nam je.
Ideja o jestivim buketima nije nastala preko noći, već iz potrebe da se darivanju vrati toplina, osobnost i smisao. Cvitelier je proizašao iz malih, intimnih trenutaka i želje da se klasični pokloni reinterpretiraju na sasvim novi način.
– Ideja se rodila prije nekoliko godina, ali tek sam ove godine, imala vremena napraviti prvi korak. Sve je počelo izradom poklona za bliske osobe - za rođendane, krštenja i posebne prigode. Volim cvijeće i volim kolače, a spoj tih dviju stvari stvorio je koncept koji me potpuno osvojio. Često kažem: “Zašto imati cvijeće u vazi kad ga možemo imati na tanjuru?” Klasičan buket lijep je pri darivanju, ali Cvitelier buket ostaje dio slavlja i priče sve dok se ne podijeli i kuša. – objasnila je.
U pozadini svakog cvjetnog cupcake-buketa krije se proces koji zahtijeva preciznost, strpljenje i puno osjećaja za detalje. Od prvog koraka u kuhinji do završnog pakiranja, svaki buket prolazi kroz ruke svoje autorice.
– Sve počinje pripremom muffina. Recepti su pomno osmišljeni, a baze i punjenja dovoljno raznoliki da svatko pronađe svoj okus. Kad pripremim kremu, kreće kreativni dio - slaganje buketa. Najčešće dobijem željenu boju ili stil, a od toga dalje gradim dizajn. Završni korak je pakiranje, koje radim jednako pažljivo kao i dekoraciju - u papir, poput pravog buketa, ili u elegantnu okruglu kutiju.
Inspiracija za Cvitelier bukete dolazi iz prirode, ali i iz želje da svaki aranžman bude jedinstven i prepoznatljiv. Estetika ovdje nije trend, već osobni potpis.
– Najviše me inspirira pravo cvijeće, njegove boje i strukture. Ponekad me potakne samo jedna nijansa, a ponekad određena vrsta cvijeta. Svaki buket radim u svom stilu, pa čak i kad mi netko pošalje primjer koji želi. Važna mi je estetika, sklad i lijepo završno pakiranje. Posebno izdvajam The Box kutiju — novi i drugačiji koncept, ne samo na našem tržištu. Cvitelier mi daje mnogo prostora za ideje, pa rijetko ponavljam iste dizajne i često stvaram nešto potpuno novo – kaže Jelena.
Iako su vizualno raskošni, Cvitelier buketi jednako su promišljeni i po pitanju okusa. Jelena s jednakom pažnjom bira kreme, punjenja i sezonske kombinacije.
– Najpopularnije kombinacije su: vanilija s voćnim punjenjima, čokoladni biskvit s Nutellom, red velvet s cheesecake kremom. Često se bira mix okusa jer je ponuda raznolika i teško se odlučiti za samo jedan. Uz stalne okuse nudim sezonske i limited edition verzije. U božićno vrijeme, primjerice, pripremam punjenje od jabuke i cimeta te kremu od domaće naranče. Sve voćne kreme radim od pravog voća — iz OPG-ova ili iz mog vrta. –
Cvitelier je danas poklon koji se bira kad se želi ostaviti dojam – drugačije, osobno i s osmijehom. Najčešće se daruje u važnim životnim trenucima.
– Najčešće su to rođendani, krštenja i godišnjice. Ljudi najviše vole darovati Cvitelier jer je drugačiji i osoban poklon. Budući da je koncept još relativno nov kod nas, za sada je manja potražnja za vjenčanja i evente, ali vjerujem da će se i to promijeniti. Stalno razvijam nove ideje i proširujem ponudu, tako da već sada postoji nešto za gotovo svaku prigodu – ispričala nam je.
Kao i svaki mali, ručno građen brend, Cvitelier se susreće s izazovima koji ne dolaze iz kreativne sfere, već iz realnih logističkih ograničenja i percepcije tržišta.
– Najveći izazov trenutačno je dostava - mnogo je upita iz drugih gradova, a ne postoji služba koja može sigurno prevoziti ovako osjetljive proizvode. Tu je i česta predrasuda da desert koji izgleda lijepo ne može biti i ukusan. No vjerujem da se to najlakše razuvjeri - kušanjem.
A budućnost? Ona miriše na vaniliju, svježe pečene muffine i nove ideje koje tek čekaju svoju priliku.
– Planova i ideja ima mnogo. Voljela bih uskoro pokrenuti edukacije, jer postoji velik interes. A dugoročno, možda jednog dana otvoriti cupcake cvjećarnu, mjesto koje će mirisati na svježe pečene muffine i biti dom cvjetnim kolačima – zaključila je Jelena.