Prvi put predstavljeno 80-ih, ovo donje rublje promijenilo je način na koji se do sada gledalo na taj odjevni komad. Sve što se skrivalo, Calvin Klein je stavio na velike reklamne panoe i maknuo stigmu tabua te maksimalno popularizirao svoj proizvod s kampanjama u kojima su se pojavljivali najveći supermodeli.
Nakon 90-ih, Calvin Klein Underwear pomalo je nestao sa scene, ali brend ga je u posljednjih godinu-dvije opet vratio s obzirom na to da su logotipi opet došli u modu. Izazovne reklamne kampanje s Gigi Hadid, Justinom Bieberom, Kendall Jenner populariziraju ove komade i još su ih jednom učinili poželjnima. I tu u priču ulazi Calvin Klein Home s modernim pogledom na posteljinu s obzirom na to da su do sada uglavnom naginjali klasici.
Mekani pamuk, porub s istaknutim logotipom, seksepilna kampanja… sve to prati Modern Cotton liniju i doslovno evocira sve točke popularnosti kultnog donjeg rublja. Lice nove linije je glazbenica Okay-Kaya, a kolekcija se sastoji od plahti, prekrivača, jastučnica u tamnosivoj, svijetlosivoj i bijeloj boji. Trenutno je dostupna samo u robnoj kući Bloomingdale’s u New Yorku, ali očekuje se njeno širenje.