Estee Lauder izdaje knjigu u sklopu kampanje protiv raka dojke

Listopad je mjesec svjesnosti o raku dojke, a povodom toga kozmetička kompanija Estee Lauder izdala je knjigu koja govori o životu nakon strašne dijagnoze te povratku uobičajenom životu nakon liječenja.
Vidi originalni članak

Povodom kampanje protiv raka dojke i podizanja svjesnosti o ovoj bolesti kozmetička kompanija Estee Lauder UK izdala je knjigu koja govori o životu nakon dijagnoze raka dojke. Naziva “Afterwards” knjiga sadrži ispovijesti žena pogođene ovom strašnom bolesti, onih koje još prolaze liječenje ili su s terapijom završile, ali i obitelji i rodbine kojima je članica obitelji izgubila bitku s rakom. Cilj knjige je pružiti korisne savjete kako se nakon liječenja vratiti uobičajenom životu, a glavno lice kampanje je 47-godišnja Paula Beetlestone iz Londona kojoj je prije dvije godine dijagnosticiran rak dojke te je imala duplu mastektomiju. 

Glumica Elizabeth Hurley je od 1995. godine ambasadorica kampanje za svjesnost o raku dojke ovog branda, još otkad je upoznala Evelyn Lauder koja je pokrenula kampanju i koja je i sama bolovala od raka dojke, snahu slavne Estee. Evelyn je i kreatorica roze vrpce, međunarodnog simbola raka dojke. I slavna glumica susrela se s ovom bolesti. Naime, njezina baka je preminula od raka dojke, a kada je dijagnosticiran, bolest je već bila u naprednom stadiju. Knjiga je dostupna na službenoj stranici kampanje i dio je globalne inicijative Every Action Counts koja poziva ljude da podijele s ostalima akcije koje poduzimaju tijekom godine protiv raka dojke.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".